برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور گوا تیر 96

گوا با حدود 1 میلیون و دویست هزار نفر جمعیت، یکی از ایالت های غربی هندوستان است که در سواحل دریای عرب واقع شده است. تنها حدود سی سال از استقلال این ایالت می گذرد. مرکز آن پانجی است که حدود 65 هزار نفر جمعیت دارد و بعد از واسکو و ماداگون سومین شهر بزرگ گوا محسوب می شود. با حدود 4 هزار کیلومتر مربع وسعتی که دارد یکی از کوچکترین ایالت های هند محسوب می شود. در این ایالت هیچ قبیله سنتی زندگی نمی کنند و حدود 76 درصد مردم آن تحصیل کرده و باسواد هستند. گوا یکی از مراکز اصلی گردشگری در هند است. رودخانه های ماندووی، سال، چاپورا، گوا، ترکهول و زو آری در این سرزمین جاری هستند. آب و هوای گوا گرم و مرطوب، باران خیز و استوایی است. بادام هندی محصول کشاورزی عمده این منطقه است. آرکا، نارگیل، خیار، کدو، انبه، آناناس، برنج و ... از دیگر محصولات مشهور این منطقه است. فستیوال های ساحلی، کارناوال ها، سواحل و تفریحات آبی، آثار باستانی و تاریخی از جمله جاذبه های گردشگری گوا محسوب می شوند.

%DA%AF%D9%88%D8%A7(1).jpg

ساحل پالولم
ساحل پالولم در جنوب گوا و در 25 کیلومتری شهر چائودی واقع شده است. این ساحل دارای وسعت نسبتا زیاد و غروب های بسیار زیبایی است. گران بودن آن نسبت به دیگر سواحل به خاطر این است که گردشگران بسیاری هستند که این منطقه را در تور هند بیشتر می پسندند. صخره های چشم نواز آن در گوشه کنار ساحل به چشم می خورند. جزایر متعددی در اطراف ساحل وجود دارند که مورد توجه گردشگران هستند. امکان انجام انواع تفریحات و ورزش های آبی در این ساحل محیا است.

%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%84%D9%85.jpg

آبشارهای دودساگار
این آبشارها بر روی رودخانه ماندووی واقع شده اند. این آبشارها بسیار بلند و در حدود 310 متر هستند. مسیر قطاری نیز از روی این رودخانه ها میگذرد که سبب شده سفر با قطار در این منطقه بسیار جذاب و بی نظیر باشد. در این منطقه تورهای روزانه گردشگری بسیاری وجود دارند که می توانید برای بازدید از آبشارها از آن ها استفاده کنید. امکان شنا کردن در این آبشارها وجود دارد که می تواند تعطیلات خنک و دلچسبی را برای شما در تور گوا فراهم کند. این آبشارها به اندازه ای زیبا هستند که از زیباترینجاذبه های گردشگری هند محسوب می شوند.

%D8%A2%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%AF%D8%B3%D8%A7%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D9%88%D8%A7.jpg

آیا از مطالب ارائه شده درباره گوا و هند رضایت دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای تابستان 96 و تور گوا تابستان 96 به دیگر بخش های سایت مراجعه کنید و در لیست تورهای ما تور مورد علاقه خود را انتخاب و ثبت نمایید.
 
بالا