برگزیده های پرشین تولز

توضیحاتی پیرامون ارتقا مووبل تایپ

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
چون استقبال نسبتا زیادی در مورد ارتقای مووبل تایپ از طرف کاربران شده من یه سری توضیحات رو ضروری میبینم و کاربرانی که درخواست داده اند قبلا باید به نکات زیر توجه کنند.

- این که صبر و حوصله دوستان رو می طلبه چون درخواست ها زیاده

- نکته مهم اینکه طبع تعهدنامه مووبل تایپ 3 رایگان، شما اجازه ساخت حداکثر 3 وبلاگ و 3 نویسنده را دارید.

- نسخه های قبلی مووبل تایپ (MT2.x) که امکانات فارسی هم داشت، بدون تغییری در تمپلیتها و مطالب شما قابل ارتقا خواهد بود ولی برای اطمینان میتونید از مطالب و تمپلیتها یه backup بگیرید. این ارتقا شامل نسخه فارسی MT3.121 خواهد بود که برای نصب امکانات فارسی از پروژه خوب عزیز آشفته استفاده شده است.
اگر ترجیح میدهید نسخه انگلیسی (و نه فارسی) مووبل تایپ 3.121 نصب شود حتما اطلاع دهید.
در صورتیکه به HTMLArea فارسی نیز نیاز دارید لازم است که خودتون اون رو با توجه به راهنماهای موجود نصب کنید.

- اگر قبلا روی مووبل تایپ نسخه 2 خود htmlarea داشته اید با ارتقا به نسخه 3 از بین خواهد رفت و لازم است مجددا htmlarea نصب گردد. (پروسه نصب htmlarea آسان است)

- توجه کنید که نسخه جدید مووبل تایپ، امکانات ویژه ای برای مدیریت comment ها دارد که برای فعال کردن بعضی از آنها لازم است در سایت typekey ثبت نام کرده و کد مخصوص خود را دریافت کنید.

- سیستم آرشیو جدید مووبل تایپ به صورتی است که اسم فایلها از طریق عنوان مطالب شما ساخته خواهد شد. لذا برای وبلاگهای فارسی این مورد بدون استفاده خواهد بود و میتواند از قسمت تنظیمات وبلاگ (Weblog Config) و در قسمت ترجیحات (Preferences) گزینه Use Old-Style Archive Links (فرمت آرشیو نسخه های قدیم مووبل تایپ) را انتخاب کنید.

من مشکلات معمول کاربران را در این چند روزه زیر این مطلب خواهم نوشت.

موفق باشید.
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
حجم مجموعه فایلهای نسخه جدید مووبل تایپ با زبان فارسی حدود 3.7 مگابایت خواهد بود که برروی نسخه قبلی OverWrite خواهد شد. خلاصه اینکه فضای اضافی قابل توجهی لازم ندارد.
 
بالا