برگزیده های پرشین تولز

تو تایلند 19 شب 2 میلیون تومان

imanghaderi

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2014
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
19
سن
33
محل سکونت
tehran
تور ارزان تایلند در هتل 4 ستاره 19 شب با 2 میلیون تومان
برای اطلاعات بیشتر به سایت سفربانک مراجعه کنید
http://www.safarbank.ir
دیدنیهای تایلند:

تایلندی کشوری در جنوب شرقی آسیا که سالانه گردشگران زیادی را از تمام دنیا به خود جلب می کند. توریست های ایرانی نیز بسیار به این کشور و دیدنیهای آن اقبال دارند تا در قالب تور ارزان تایلند بتوانند سفری خوش را برای خود رقم بزنند. سفربانک قصد دارد تا در سه پست آینده دیدنیهای تایلند را توضیحی مبسوط دهد.



رز گاردن بانکوک
یکی از دیدنی ترین مکان های تایلند رز گاردن است که در ۳۰ کیلومتری بانکوک واقع شده و دریاچه زیبایی در آن قرار دارد. دیدنی ترین جاذبه باغ در نمایش بوکس تایلندی، رقص سنتی تایلند،‌ مراسم عروسی تایلندی، شمشیربازی و نمایش فیل ها می باشد.

بازار روی آب بانکوک
در ۸۰ کیلومتری جنوب غربی بانکوک، بازار روی آب این شهر قرار دارد. زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند. این کانال آب که در سال ۱۸۶۸ به دستور پادشاه رامای چهارم برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده، محلی بسیار جذاب برای گردشگران است و آنها می توانند با کرایه قایق از این مکان کم نظیر دیدن کنند.

دنیای وحش
بزرگترین باغ وحش آزاد تایلند با مساحت ۲۰۰۰ کیلومترمربع در خارج از شهر بانکوک قرار دارد. در این پارک وحش آزاد، گردشگران به دنیای حیوانات کمیاب نزدیک شده و تغذیه شیر و ببر را از نزدیک و در زیستگاه طبیعی خود می بینند. مسیر بازدید گردشگران از این محل، ۸ کیلومتر بوده و ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. هیجان انگیز ترین بخش بازدید از دنیای وحش جایی است در آن تمساح های گرسنه و گوریل ها منتظر آنها هستند.

دریم ورلد
شهربازی بانکوک با انواع بازی ها و سرگرمی های متعدد، مخصوص کودکان ساخته شده است. شهر برفی، تنگه باریک، اتومبیل عتیقه، گردباد، فرش پرنده، پیست اتومبیل رانی و بسیاری بازی های هیجان انگیز دیگر، سرزمین رویایی را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران تبدیل کرده است.

کاخ پادشاهی
از دیدنی ترین مکان های تایلند باید به کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین اشاره کرد. این کاخ مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن ۱۸ تا نیمه های قرن ۲۰ محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده اند. ساخت این کاخ با چوب در سال ۱۷۸۲ آغاز شد و در دوران تاجگذاری رامای اول به پایان رسید.

معبد بودای زمردین
بودای زمردین مقدس ترین مجسمه بودای تایلند است که معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در شهر بانکوک واقع شده است. این بودای نشسته 45 سانت بلندی دارد و از یشم سبز ساخته و با لباسی زرین پوشیده شده است. این بودا بر اساس افسانه ها در سال ۴۳ قبل از میلاد در هند ساخته شده و پس از ۳۰۰ سال برای در امان ماندن ازجنگ داخلی به سریلانکا منتقل شد. پس از آن، شاه برمه، فرستاده ای را برای بازگرداندن آن به سیلان فرستاد اما کشتی حامل آن گرفتار توفان شد و درکامبوج پهلو گرفت. در سال های بعد پس از گذر از لائوس، به ایالت چیانگ رای در شمال تایلند رسید. در آن زمان حکمران چیانگ رای آن را مخفی کرد ولی در سال ۱۴۳۴ بودا کشف شد. سپس به شهر چیانگ مای برده شد و تا سال ۱۵۵۲ در آنجا ماند. سرانجام در قرن ۱۸، رامای اول که در آن زمان فرمانده بود، با تصرف بودای زمردین، آن را به ایالت خود آورد و پس از آنکه به پادشاهی رسید، این بودا را در مراسمی با شکوه در سال ۱۷۸۴ به کاخ خود در بانکوک کنونی منتقل کرد. این بودا سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند
 
بالا