برگزیده های پرشین تولز

تکنولوژی جدید و هیجان انگیز سامسونگ برای گلکسی اس 9

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس پیشرفته ترین گوشی های سری اس گلکسی هستند که از نظر طراحی کلی به اس 8 و اس 8 پلاس شباهت دارند، اما تکنولوژی های کاملا مدرنی که سامسونگ در این دو گوشی گلکسی به کار برده، همه کاربران گوشی های همراه را حیرت زده خواهد کرد.

samsung-confirms-stunning-new-technology-for-galaxy-s9-2.jpg

آخرین جزئیات منتشر شده درباره گوشی های جدید و بی نظیر سامسونگ، به سنسور عکاسی ISOCELL مربوط می شوند که مزایای فوق العاده ای را برایگوشی های سامسونگ به همراه دارد. یکی از این مزایا، قابلیت ثبت تصاویر سوپر اسلو موشن با ظرفیت ضبط 480 فریم در ثانیه و رزولوشن 1080p HD است.

samsung-confirms-stunning-new-technology-for-galaxy-s9-1.jpg

در واقع این ویژگی گوشی های جدید گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ به عنوان یک مزیت رقابتی فوق العاده برای این دسته از گوشی های سامسونگ تلقی می شود. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که قابلیت عکاسی و فیلم برداری گوشی های سری اس سامسونگ، از سایر رقبای اندرویدی بالاتر است.

samsung-confirms-stunning-new-technology-for-galaxy-s9.jpg

دوربین مجهز به لنزهای dual گلکسی اس 9 پلاس به عنوان یک ویژگی کلیدی و بسیار مهم برای این گوشی گلکسی تلقی می شود. منابع موثق نیز ذکر کرده اند که سامسونگ در لابراتورهای تخصصی خود به دنبال تکنولوژی است که سرعت و قدرت پاسخگویی گوشی های سامسونگ را ارتقا دهد.
 
بالا