9zar
Registered User
- تاریخ عضویت
- 22 اکتبر 2011
- نوشتهها
- 159
- لایکها
- 3
به نقل از سایت سئو :
بخش دوم روش های افزایش نرخ تبدیل موبایل :
_ بهبود نحوه پرداخت :
یکی از دلایلی که کاربران تمایلی به خرید از طریق موبایل ندارند زیاد بودن فرایند پرداخت است. شما باید تعداد کلیک های کاربر را از زمان نهایی شدن انتخاب تا پرداخت نهایی را کاهش دهید. هم چنین سامانه پرداخت شما باید امن و مطمئن باشد.
_ بهینه سازی محتوا و تصاویر :
در ابتدا سیستم مدیریت محتوا CMS را به منظور ایجاد محتوای خاص برای کاربران موبایلی بهینه سازی کنید.
شما حتما نباید محتوای جدیدی ایجاد کنید کافی است تا تگ های متا و طول محتوا را برای نسخه موبایلی تنظیم کنید. یکی دیگر از روش های دسته بندی کردن محتوا استفاده از طراحی ماژولار است.
سایت پینترست یکی از بارزترین نمونه های استفاده کننده از طراحی ماژولار است.
_ بهینه سازی پیام رسانی برای موبایل :
آیا درباره الگوی رفتاری کاربران موبایلی تحقیقی انجام داده اید. اکنون موبایل وسیله ایی برای خرید و یا جستجو در گوگل نیست بلکه به بخشی از هویت بشر تبدیل شده است. به فرمت و چگونگی ایجاد محتوا توجه کنید.
بدانید و آگاه باشید که نیمی از ویدئوهای موجود در دیوایس های موبایلی دیده می شوند.
.
.
.