برگزیده های پرشین تولز

تی اف نیوز | اخبار باشگاه تراکتورسازی تبریز

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
آخرین اخبار تراکتورسازی تبریز را از وب سایت تبریز فوتبال نیوز دنبال کنید
www.tfnews.ir
تی اف نیوز را به دوستان خود معرفی کنید
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
سرمربی فصل آینده سرخ‌های تبریزی مشخص شده است؟
تراکتورسازی به دنبال جذب فهرست خرید جانشین ساغلام
179442.jpg


باشگاه تراکتورسازی در حالی به دنبال جذب بازیکن است که گفته می‌شود ساغلام فصل آینده در این تیم جایی ندارد و مشخص نیست فهرست خرید چه‌کسی توسط مدیران باشگاه در حال جذب شدن است.

به گزارش ایلنا، برخلاف دوره‌های قبل لیگ برتر، اخیرا اکثر باشگاه‌ها به این نتیجه رسیدند کمتر در کادرفنی خود تغییرات ایجاد کنند و با همان سرمربی قبلی خود ادامه دهند تا به موفقیت برسند. به همین دلیل در یکی، 2 فصل اخیر شاهد قراردادهای 2، 3 ساله مربیان و البته تمدید زودهنگام قرارداد یکسری مربی دیگر بودیم. به طور مثال، فولاد خوزستان با سیروس پورموسوی قرارداد 2 ساله بست یا صنعت‌نفت آبادان که قراردادی 2 ساله با سرمربی خود منعقد کرد و البته سایپا و پیکان خیلی زود قرارداد رسمی علی دایی و مجید جلالی را تمدید کردند... www.tfnews.ir
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
طارمی: امیدوارم هواداران تراکتورسازی خوشحال به خانه برگردند/ انگیزه خاصی برای این بازی نداریم
photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B4-%DB%B1%DB%B6_%DB%B1%DB%B1-%DB%B2%DB%B5-%DB%B2%DB%B9+%282%29.jpg


مهاجم الغرافه از شرایط دیدرا تیمش مقابل تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های تراکتور‌سازی تبریز و الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به ایران و شهر تبریز آمده‌ام برای یک بازی تقریباً دوستانه که برای هر دو تیم زیاد مهم نیست. ما در بازی قبلی‌مان بدشانسی آوردیم و نتوانستیم پیروز شویم.

طارمی در ادامه افزود: امیدوارم فردا یک بازی خوب و زیبا داشته باشیم تا هواداران تراکتورسازی یک بازی خوب ببینند و شاد به خانه‌های‌شان برگردند.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه عنوان کرد: دو تیم انگیزه خاصی برای این بازی ندارند و بازی حساسی هم نیست. این یک دیدار معمولی است که دو تیم 90 دقیقه در آن تلاش خواهند کرد. ضمن اینکه شرایط تراکتورسازی به گونه‌ای است که به این بردها در لیگ نیاز دارد تا یک آرامش برسد. شرایط این تیم خوب نیست و امیدوارم به روند خوب گذشته خود برگردد.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران حاضر در نشست از مهدی طارمی در مورد آمادگی‌اش برای حضور در تیم ملی سؤال پرسید که نماینده AFC مانع پاسخگویی به این سؤال شد و عنوان کرد این پرسش ربطی به دیدار تراکتورسازی و الغرافه ندارد.

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الغرافه در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
لیگ قهرمانان آسیا|تراکتورسازی در بازی تشریفاتی هم باخت/ خداحافظی شاگردان ساغلام در قعر جدول گروه A
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با شکست مقابل الغرافه قطر به کار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.

1396120110134310813397364.jpg

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار پایانی تیم فوتبال تراکتورسازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل الغرافه قطر برگزار شد که در پایان این دیدار تیم الغرافه موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد نماینده کشورمان بگذرد.

در این دیدار محمد ایرانپوریان ابتدا در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی تراکتورسازان را پیش انداخت، اما در ادامه مُعید حسن در دقیقه 70، عبدالعزیز حاتم در دقیقه 75 و مهدی طارمی در دقیقه 86 سه گل برای تیم الغرافه به ثمر رساندند.

تیم تراکتورسازی با شکست در این بازی تشریفاتی، در پایان دیدارهای گروه A با دو امتیاز در قعر جدول این گروه قرار گرفت. در این گروه تیم‌های الاهلی عربستان و الجزیره امارات به مرحله بعد صعود کردند.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
آجورلو برکنار شد/الیاسی مدیرعامل جدید تراکتورسازی
13950218000917_PhotoA.jpg

عباس الیاسی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، عباس الیاسی عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

الیاسی جایگزین مصطفی آجورلو در این تیم تبریزی شده است.

آجورلو که در ابتدای فصل مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفت، عملکرد پرانتقادی در این تیم داشت و نتایج ضعیفی را با این تیم پرهوادار کسب کرد.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
تشکر طارمی از دو بازیکن تراکتورسازی
53410286.jpg


مهدی طارمی در پیامی اینستاگرامی از دو بازیکن تیم تراکتورسازی تشکر کرد.



به گزارش خبر ورزشی، مهاجم الغرافه که در بازی برگشت هم دروازه تیم تراکتورسازی را باز کرد با انتشار عکس سلفی اش با محمد ابراهیمی و محمد ایران پوریان از این دو بازیکن تشکر کرد. البته برخی از بازیکنان تیم الغرافه هم در این تصویر دیده می شوند.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
رونمایی از جت اختصاصی تراکتورسازی (عکس)

جت اختصاصی باشگاه تراکتورسازی طراحی شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه های گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز روز گذشته وعده داده بود که هواپیمایی اختصاصی برای تیم فوتبال تراکتورسازی طراحی می‌شود و برای سفرهای هوایی در اختیار این تیم قرار می‌گیرد.

حالا در فاصله ۲۴ ساعت بعد از صحبت های زنوزی، وعده او عملی شده و هواپیمای اختصاصی مذکور که نوعی جت است، برای استفاده تراکتوری ها طراحی شده است تا با آن به شهرهای مختلف سفر کنند.

01296986.jpg
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
تراکتورسازی فصل بعد پوست‌اندازی می‌کند
1620001.jpg


تعداد زیادی از بازیکنان تراکتورسازی قصد ترک این تیم در فصل آینده را دارند.

به گزارش خبرورزشی، شنیده های ما از تبریز حکایت از آن دارد که در پایان فصل، تعدادی از بازیکنان تراکتورسازی جدا می شوند و دیگر در جمع سرخپوشان فوتبال بازی نخواهند کرد.
گویا شعارهای تندی که هواداران از روی سکوها علیه بازیکنان سر می دهند، مهم ترین عامل این تصمیم از سوی تعداد زیادی از بازیکنان است. اگر این شایعات صحت داشته باشد، فصل آینده شاهد ایجاد تغییر بزرگی در اسکلت و لیست تیم فوتبال تراکتورسازی خواهیم بود زیرا در جمع بازیکنانی که قصد جدایی دارند، نام بازیکنان قدیمی نیز دیده می شود.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
با اعلام فرمانده **** عاشورا؛
سرانجام ****، تراکتورسازی را واگذار می کند
فرمانده **** عاشورا از آمادگی **** پاسداران برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان فصل خبر داد.

%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C.jpg

به گزارش جی پلاس؛ صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته پاسدار در تبریز سردار عابدین خرم اظهار کرد: باید همواره منصفانه قضاوت کنیم، تراکتور تیم مردمی و مورد علاقه‌ی مردم آذربایجان است. این تیم یک کارنامه‌ای دارد که با نگاهی به عملکرد این تیم طی شکل گیری آن، درمیابیم که تراکتور از سال ۸۹ که به **** واگذار شده همواره در حال فراز بوده است، در حالی که تیم‌های فوتبال هم فراز دارند و هم فرود. این فراز و فرود یک امر طبیعی است اما تراکتور از سال ۸۹ تا این فصل وضعیت خوبی داشته است.

فرمانده **** عاشورا گفت: تراکتور در فصل اخیر از لحاظ مدیریتی دچار مشکل شد؛ اما حقیقت مطلب این است که با تدبیری که از فرماندهی کل **** دریافت کردم، به دنبال واگذاری این تیم هستم و بعد از اتمام فصل، این پروسه طی خواهد شد تا تیم به مجموعه‌های متقاضی خصوصی و قابل اطمینان واگذار شود.

وی با بیان این‌که آرزو داریم تراکتور همواره سیر صعودی داشته باشد، گفت: متقاضیان برنامه و آورده‌ی خود و هم‌چنین اقدامات خود را بیاورند تا این تیم مراحل واگذاری خود را طی کند و تراکتور به عزیزان توانمند سپرده شود.

فرمانده **** عاشورا در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد: کسی که ادعای مالکیت تراکتور را دارد باید در مراجع قصایی و قانونی ادعای خود را ثابت کند؛ به نظر ما چنین مواردی صرفا یک ادعاست.

چندی پیش ناصر شفق مدیرعامل سابق این تیم مدعی شده بود مالک حقیقی تراکتورسازی است و در صورت پس ندادن این باشگاه به او، شکایت خواهد کرد. تراکتورسازی که به تازگی با تغییر مدیرعامل مواجه شده است، اوضاع خوبی در لیگ برتر ندارد و در رده دهم جدول قرار دارد و تنها 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
سفر تراکتور به اهواز با هواپیمای اختصاصی(عکس)
اعضای تیم تراکتورسازی با هواپیمای اختصاصی به اهواز سفرکردند.


به گزارش "ورزش سه"، طبق هماهنگی های انجام شده میان عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی و محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد و هواپیمایی آتا قرار بر این شده بود تا یک فروند هواپیما در اختیار باشگاه سرخپوش تبریزی قرار بگیرد که این اتفاق رخ داد.


بر این اساس اعضای تیم تراکتورسازی عصر امروز با هواپیمای اختصاصی برای دیدار با فولاد خوزستان راهی شهر اهواز شدند.


تراکتورسازی فردا از ساعت 17 میهمان باشگاه فولاد خوزستان است.



01298375.jpg
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
اولین خروجی‌های تراکتورسازی مشخص شدند
دو بازیکن جوان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اتمام دوران سربازی‌ خود به تیم‌های سابق‌شان باز خواهند گشت.


1396111409033496713206124.jpg

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عارف آغاسی و فاخر تهامی بازیکنان تراکتوسازی تبریز که در لیگ هفدهم در این تیم عملکرد نسبت قابل قبولی داشتند، در پایان مسابقات لیگ برتر و اتمام دوران سربازی‌شان به تیم‌های خود باز خواهند گشت. به این ترتیب این دو بازیکن به عنوان اولین خروجی‌های تراکتورسازی در پایان فصل معرفی شدند و این باشگاه باید به فکر جایگزین برای این دو بازیکن باشد.

آغاسی و تهامی از تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به تراکتورسازی پیوسته بودند و با پایان رساندن سربازی خود، دوباره به تیم‌های سابق‌شان برمی‌گردند.

پیش از این نیز هادی محمدی با پایان دوران سربازی خود به ذوب‌آهن بازگشته بود.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
پدیده تراکتور دست خود را جراحی کرد (عکس)
مدافع جوان تراکتورسازی امروز دست خود را به تیغ جراحان سپرد.


به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری مدافع جوان و قدرتمند تراکتورسازی که در این فصل بازی های خوبی برای این تیم انجام داده، امروز دست خود را جراحی کرد.


دکتر مجید صادقی پزشک تراکتورسازی درباره وضعیت نادری گفت: «نادری در ابتدای فصل دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود اما با توجه به شرایط حساس و نیاز تیم جراحی او برای برطرف کردن شکستگی را به آخر فصل موکول کردیم. نادری به همین خاطر امروز دست خود را به تیغ جراحان سپرد.»


نادری به دلیل کمبود بازیکن در تراکتورسازی یک فصل کامل با دست آتل بندی شده و بانداژ برای تراکتورسازی به میدان رفت.



01299509.jpg
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
چالش تاریخی تراکتور: خصوصی‌سازی یا انتقال به بخش خصوصی؟
تیم فوتبال تراکتورسازی درحال حاضر چالشی‌ترین دوران تاریخ خود را سپری می‌کند.
گروه ورزشی آناج/ بابک امیری رحیمی: بحث بر سر اینکه سرمربی تیم تراکتورسازی چه کسی باشد این روزها بحث داغ هواداران تیم تراکتورسازی است. چیزی فرق نکرده، مثل سالیان گذشته دوباره حواشی و غلبه احساس بر منطق دوباره تراکتور را در تلاطم حواشی کوچک و بزرگ قرار داد و شعارهای "حیا کن، رها کن" که مدتی چند از بدنه جامعه هواداری این تیم رخت بر بسته بود دوباره در سکوهای کم رمق دو هزار نفری این تیم از سوی عده‌ای هوادار مثل همیشه و همانند سنوات گذشته از آقای جعفری گرفته تا عباسی و آجورلو کار به برکناری مدیرعامل وقت این تیم کشاند تا حاشیه‌ها برای تیم پرهوادار ترک‌ها دو چندان شود.

محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، انباشت بدهی‌های سرسام‌آور و بازپرداخت بدهی‌های سر به فلک کشیده برجای مانده از مدیریت ضعیف مدیران اکثرا بومی در چند فصل گذشته، عدم تزریق پول و البته شعارهای "حیا کن، رها کن" هایی که دیگر تبدیل به عادت هر ساله هواداران تراکتور شده، دوباره نفس تیم محبوب ترک‌ها را در روزهای پایانی لیگ امسال به شمارش انداخت.

اولین اشتباه مهلک را در این وادی مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتور با حرکات پوپولیستی و گاها احساسی اطرافیانش در این تیم شعله‌ور کرد، اولین اشتباه این مدیرعامل پایان دادن به همکاری خود با آقای قلعه‌نویی بود که در پایان فصل گذشته و با شکست برابر تیم نفت تهران در فینال جام حذفی اتفاق افتاد، این تصمیم اشتباه البته به تنهایی از سوی وی اتخاذ نشد و شعارهای هواداران عصبانی تراکتور هم باعث پایان این همکاری در فصلی شد که حاشیه‌های تیم با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات کار را برای هر مربی به جزء قلعه نویی برای ادامه کار در فصل آینده سخت می‌کرد، اما آجورلو با تحریک هواداران و گاها اطرافیان خود به همکاری با قلعه‌نویی خاتمه داد و این در حالی بود که وی گفته بود «تا زمانیکه من در تراکتور مدیرعامل هستم قلعه‌نویی سرمربی آن خواهد بود»، این تغییر البته از سوی بدنه هواداری با توجه به از دست رفتن قهرمانی در شروع نیم‌فصل قبل برابر پرسپولیس و فینال جام حذفی در حالیکه مدیریت وقت باشگاه به درخواست قلعه‌نویی برای حفظ سروش رفیعی هم روی خوشی نشان نداده بود با استقبال مواجه شد، در حالیکه امیر قلعه‌نویی برای ماندن در تبریز برای فصل جدید هم ابراز علاقه کرده بود.

اما با شروع فصل جدید و بعد از کش و قوس‌های فراوان یحیی گل‌محمدی سکان ***** تراکتور را در دست گرفت که تنی چند از بازیکنان تاثیرگذار این تیم همچون سعید آقایی، اخباری، ادینییو، کرار، خالد شفیعی هم ساز جدایی کوک کردند تا دستان یحیی گل‌محمدی خالی‌تر از همیشه باشد، البته قرعه سنگین تیم تراکتورسازی در سه هفته اول هم کار را برای این مربی جوان سخت کرد، از همین ابتدا مصدومیت‌های هادی محمدی و سینا عشوری، محمد ابراهیمی، محمد نوری و شهرام گودرزی عملا تمام برنامه‌های گل‌محمدی را با مشکل روبرو کرد، اما مشکل درست زمانی آغاز شد که در نیم‌فصل دوم جذب چندین بازیکن سرباز از تیم ذوب آهن سرو صداهای زیادی را برپا کرد، به یکباره انتظارات از تیم یحیی گل‌محمدی بطور غیرمنطقی بالا رفت، اولین بازی برابر استقلال خوزستان نوید روزهای خوبی را برای تیم یحیی گل‌محمدی می‌داد اما به یک باره سه ناکامی متوالی برابر تیم‌های پرسپولیس، استقلال و نفت تهران متحول شده کار را برای گل‌محمدی سخت کرد، هواداران اصرار می‌کردند تا با این تغییرات صورت گرفته تراکتور باید سهمیه آسیایی را بگیرد! اما شکست برابر نفت تهران و حذف از جام حذفی در یک گام مانده به نیم نهایی هواداران احساسی را که فکر می‌کردند باید در این فصل با وجود این همه مشکلات تیم حداقل یک قهرمانی را کسب می‌کرد فشار را بر مدیرعامل برای آوردن مربی از کشور ترکیه که خواسته هواداران بود زیاد کرد تا جائیکه آجورلو به جای مدیرت حواشی با اتخاذ تصمیمی احساسی و بیشتر پوپولیستی یحیی گل‌محمدی را که باید حفظ می‌شد برکنار و آقای ساغلام را به خواسته هواداران به سرمربیگری این تیم منصوب کرد و این در صورتی بود که این تصمیم عجولانه با استقبال هواداران احساسی مواجه شد، استقبال گرم هواداران در هنگام ورود این مربی به تبریز در حالی صورت پذیرفت که با کسب نتایج ضعیف در بازی‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا و تحصن بازیکنان و بر هم خوردن تمرکز همه چیز برای ساغلام و آجورلو به هم ریخت، واقعیت آن بود که هواداران تراکتور فکر می‌کردند بانی و باعث این مشکلات شخص آجورلو و تیمداری بصورت "خصولتی" **** در این تیم مشکل‌زا است و با این رویکرد فشارها برای برکناری آجورلو که بدهی سنگین 13.5 میلیاردی باشگاه را پرداخته بود بعد از بازی برابر الغرافه اتفاق بیافتد. البته آقای الیاسی در بدو ورود به مجموعه تراکتور با حکم سرپرستی با چالشی به نام خصوصی‌سازی روبرو شد. فشار هواداران این تیم برای خصوصی‌سازی این تیم هم موجب شد تا **** از اراده این سازمان برای واگذاری این تیم خبر دهد، اما نکته مهم و حیاتی در اتخاذ این تصمیم بیشتر احساسی و نه منطقی فشار دوباره هواداران برای تسریع در این کار است که دوباره کار مهم واگذاری باشگاه را توام با ریسک بالا کرده است.


17ce28b3_13bc_406c_a501_d0a7baf619ab.JPG



اصولا باشگاه‌داری در کشور ما به دلیل درآمدزا نبودن باشگاه‌ها و نبود حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین و قیمت کم بلیط ها و عدم استقبال از بازی‌ها در لیگ ایران همواره با چالشی بزرگ تامین منابع مواجه بوده، هزینه سرسام‌آور باشگاه‌داری در فوتبال ایران بدون درآمدزایی عملا کار خصوصی‌سازی باشگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده و می‌کند، تا زمانیکه باشگاهی دخل و خرجش از میزان درآمدش کمتر باشد به واقع هیچ احدی و سرمایه‌گذاری ترغیب به خریداری باشگاهی نخواهد بود که تماما هزینه‌زا است. به واقع باشگاه تراکتورسازی در صورت واگذاری به هر فرد و ارگانی شاید در ابتدا و در سال اول با هزینه آنچنانی به حیات خود ادامه دهد اما در سال بعد بدلیل عدم درآمدزایی مشکلات دوباره بروز خواهد کرد و مشکلات دوچندان کنونی دوباره سرباز خواهد زد، نمونه این واگذاری‌ها در تیم‌های مثل نفت تهران، راه آهن، صبا، ابومسلم و غیره قابل مشاهده است و این زنگ خطری بزرگ پیش پای تراکتورسازی است که خدای نکرده به ورطه نابودی با تمکین به تصمیم احساسی هواداران کشیده نشود.

اما راهکار چیست؟ پاسخ به این سوال در قانون مشخص شده است، طبق قانون تجارت برای خصوصی‌سازی یک مجموعه ابتدا باید دخل و خرج و درآمد مجموعه بطور کامل و شفاف مشخص باشد، در گام دوم تبدیل شرکت به شرکت سهامی عام است که با صدور سهام مجموعه با توجه به برآورد مالی شرکت و حسابرسی و قیمت‌گذاری مجموعه سرمایه اولیه شرکت تعیین می‌شود و سپس با توجه به سرمایه شرکت به چندین هزار سهام جزء تغییر می‌یابد و از طریق سازمان بورس اوراق بهار به مردم یا مجموعه‌های علاقه‌مند واگذار می‌شود، در این مورد قانون برای فروش سهام شرکت به سرمایه گذاران جدید به منظور مدیریت صحیح مجموعه روش ارائه بلوکی سهام شرکت را مطرح می‌کند تا به جای مثال یک میلیون نفر خریدار سهام، سهام شرکت به چهار یا پنج مجموعه حقوقی که با خریداری بلوک‌های تقطیع شده مثلا 25 درصدی یا 10 درصدی و یا 49 درصدی و یا غیره اقدام کنند تا مجموعه را از لحاظ تامین سرمایه و مدیریت مجموعه با هدف‌گذاری مشخص اداره کنند که در این صورت می‌توان گفت خصوصی‌سازی به نحوه درست و حساب شده انجام می‌گیرد.

باشگاه تراکتورسازی باید خصوصی‌سازی شود نه اینکه به بخش خصوصی واگذار شود! دقت کنید این دو با هم تفاوت زیادی دارد، خصوصی‌سازی باید با رعایت قانون تجارت و واگذاری از طریق بورس انجام گردد در حالیکه واگذاری به بخش خصوصی تنها یک انتقال ساده است و در روح عمل چیزی تغییر نمی‌کند، این خطایی بزرگی است که هواداران تراکتور بدون توجه به تبعات این موضوع با فشار بر مدیریت باشگاه به هر نحو ممکن خصوصی‌سازی باشگاه را با واگذاری اشتباه می‌گیرند. در برنامه موج فوتبال شب گذشته آقای الیاسی هم خصوصی‌سازی را با واگذاری اشتباه گرفته و در آینده نزدیک از تشکیل مزایده باشگاه خبر دادند در صورتیکه این موضوع صرفا یک عملا پوپولیستی برای فرار از فشار هواداران این تیم است و تصمیمی قطعا اشتباه است و از چاله به چاه افتادن است.

نمونه‌های مشابه زیادی در بحث واگذاری وجود دارد که برای مثال نمونه‌های بارز آنها نفت تهران، راه آهن، صبا، پاس و ... است که همگی حال و روز خوشی را پشت سر نمی‌گذارند، فدراسیون فوتبال و متولیان امر باید در این زمینه ورود کرده و هشدارهای لازم را به باشگاه تراکتورسازی در زمینه واگذاری بدین نحو را بدهند، اهمال در این زمینه لطمات جبران‌ناپذیری را بر این باشگاه پرهوادار و در کل فوتبال ما وارد خواهد کرد که بی‌شک هیچ هواداری فوتبالی دوست ندارد برای باشگاه‌های پرهوادار و ریشه‌دار فوتبال ما اتفاقات تلخی صورت بپذیرد که دیر یا زود به کل بدنه فوتبال ملی آسیب خواهد زد، امید که با ورود فدراسیون فوتبال به مسائل حساس در مورد واگذاری باشگاه تراکتورسازی تصمیمی منطقی و دور از احساس گرفته شود که دودش به چشمان فوتبال ما نرود.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
تیم تراکتورسازی هنوز قیمت گذاری نشده است
اعلام قیمت ها برای فروش تیم تراکتورسازی صحت ندارد

teraktorsazi28.jpg



با وجود شایعات موجود هنوز مسئولان **** و ستادکل نیروهای مسلح قیمتی برای فروش باشگاه تراکتورسازی در نظر نگرفته اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
از چند روز قبل مشخص شده شنبه ۲۲ اردیبهشت مزایده واگذاری باشگاه تراکتورسازیبرگزار خواهد شد و حالا همه منتظر هستند تا تکلیف این باشگاه پرطرفدار را بدانند. در این شرایط برخی کانال های ارتباطی در فضای مجازی و برخی رسانه ها اقدام به انتشار قیمت هایی گزاف برای فروش تیم تراکتورسازی کرده اند که این مساله صحت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما مسئولان **** و ستاد کل نیروهای مسلح هنوز هیچ قیمت پایه ای برای فروش باشگاهتراکتورسازی مشخص نکرده اند و موضوعاتی که در رسانه ها مطرح شده گمانه زنی است.

مسئولان تراکتورسازی همچنان در حال حسابرسی هستند و قیمت انتقال باشگاه تراکتورسازی از سوی کارشناس متخصص بعد از انجام حسابرسی مشخص خواهد شد و به محض انجام این کار آگهی مزایده در روزنامه رسمی به چاپ می‌رسد تا متقاضیان خرید بابت گرفتن امتیاز باشگاه اقدامات لازم را انجام دهند و درخواست خود را ارائه کنند.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
زمان دقیق مزایده باشگاه تراکتورسازی مشخص شد

با اعلام یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی زمان مزایده این باشگاه مشخص شد.

در روزهای گذشته بحث‌های زیادی در مورد واگذاری باشگاه به بخش خصوصی وجود داشت که در نهایت زمان انجام این مزایده مشخص شد.
طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی به خبرنگار تسنیم، آگهی مزایده باشگاه تراکتورسازی روز شنبه هفته آینده در روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ می‌رسد و مشتریان تا پایان وقت اداری یکشنبه فرصت دارند که پاکت‌های مربوط به پیشنهادشان برای باشگاه تراکتورسازی را به متولیان این امر تحویل بدهند.
به احتمال زیاد مزایده اواسط هفته آینده برگزار می‌شود تا تکلیف تیم تراکتورسازی مشخص شود.
هنوز مشتری‌ برای در اختیار گرفتن باشگاه تراکتورسازی پیدا نشده و همه نام‌های اعلامی فقط در حد گمانه‌زنی است چون هنوز حتی قیمت نهایی گذاشته شده روی باشگاه تراکتورسازی مشخص نیست.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
آن مرد از زنوز می‌آید؛
آشنایی با خریدار قریب به یقین تراکتور
مالک باشگاه گسترش فولاد تنها خریداری است که تا این لحظه درخواستش برای مالکیت تراکتورسازی را تقدیم کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، مالک متمول باشگاه گسترش فولاد که طی چند فصل اخیر شرایط مناسبی برای این تیم شکل داده، اینبار به دنبال دریافت مالکیت باشگاه پرهوادار و جذاب تراکتورسازی است. او در فصل گذشته و در شرایطی که شهرداری تبریز از اسپانسری تیم شهرداری عقب کشیده بود برای تامین مخارج سبزپوشان پیش قدم شد و اگر پای او به تراکتورسازی نیز باز شود به طرز عجیبی اختیار سه باشگاه معتبر تبریز را برعهده می‌گیرد. اگرچه به نظر می‌رسد او در فصل تازه برنامه ای برای ادامه کار با ماشین ندارد و ادامه کار در گسترش فولاد تبریز نیز منوط به وضعیت تراکتورسازی است.


زنوزی، مالکی کم حرف و سیاست‌مدار است که تیم خود را بعد از صعود به لیگ برتر همواره در رده های میانی جدول لیگ نگه داشته و در سال‌های اخیر نیز به دنبال کسب درآمد از فروش بازیکن بوده که نمونه مهم آن فروش داریوش شجاعیان به استقلال و سعید آقایی به سپاهان است. او که در هفته گذشته یک کارخانه خودروسازی جدید در تبریز افتتاح کرده، مالک خط هواپیمایی "آتا" است که در یک سال گذشته با جت‌های جدید تجهیز شده است. زنوزی اکنون درخواست خود برای خرید باشگاه تراکتورسازی و شرکت در مناقصه را تقدیم کرده و نکته جالب توجه اینکه از حیث اهلیت نیز پاسخ مثبت دریافت کرده تا مشکلی برای ادامه فعالیت خود برای گرفتن امضای نهایی حضور در این مناقصه را پیش رو نداشته باشد.


در حال حاضر با توجه به اشتیاق وی برای مالکیت تراکتور و اداره خصوصی این باشگاه به نظر می‌رسد زنوزی جدی‌ترین گزینه برای خریداری سهام تیمی است که تبریزی‌ها به آن عرق و علاقه خاصی دارند. زنوزی هنوز از برنامه‌های خود برای نحوه اداره تیم پرده برداری نکرده اما با توجه به پشتوانه مالی و همچنین حضور طولانی در عرصه فوتبال به نظر نمی‌رسد که او بدون بررسی شرایط بی‌گدار به آب بزند، به خصوص اینکه زنوزی مثل همه آذری‌ها از یک شم اقتصادی ویژه بهره می‌برد و احتمالا در ذهن او معادلاتی برای توسعه باشگاه وجود دارد. کاری که او با توجه به وجود هولدینگ غول‌پیکرش قادر به سرانجام رساندن آن خواهد بود.


زنوزی بعد از تغییرات مدیریتی در تراکتور وعده اهدای یک هواپیمای اختصاصی به تراکتور را داده و حالا منتظر باز شدن پاکتی است که در آن قیمت پیشنهادی‌اش برای این تیم پرهوادار تبریزی نوشته شده است.تیمی که تشنه بازگشت هواداران چند آتشه خود به ورزشگاه یادگار و بازگشت شکوهی است که در سال‌های اول صعود به لیگ برتر دیگران را تحت تاثیر خود قرار داده بود.




اما سوال مهم موضوع واگذاری است؛ اینکه در نهایت سهام تراکتورسازی به صورت کامل به یک شخص واگذار می‌شود یا سناریویی مشابه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در تبریز در حال انجام است.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
آن مرد از زنوز می‌آید؛
آشنایی با خریدار قریب به یقین تراکتور
مالک باشگاه گسترش فولاد تنها خریداری است که تا این لحظه درخواستش برای مالکیت تراکتورسازی را تقدیم کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، مالک متمول باشگاه گسترش فولاد که طی چند فصل اخیر شرایط مناسبی برای این تیم شکل داده، اینبار به دنبال دریافت مالکیت باشگاه پرهوادار و جذاب تراکتورسازی است. او در فصل گذشته و در شرایطی که شهرداری تبریز از اسپانسری تیم شهرداری عقب کشیده بود برای تامین مخارج سبزپوشان پیش قدم شد و اگر پای او به تراکتورسازی نیز باز شود به طرز عجیبی اختیار سه باشگاه معتبر تبریز را برعهده می‌گیرد. اگرچه به نظر می‌رسد او در فصل تازه برنامه ای برای ادامه کار با ماشین ندارد و ادامه کار در گسترش فولاد تبریز نیز منوط به وضعیت تراکتورسازی است.


زنوزی، مالکی کم حرف و سیاست‌مدار است که تیم خود را بعد از صعود به لیگ برتر همواره در رده های میانی جدول لیگ نگه داشته و در سال‌های اخیر نیز به دنبال کسب درآمد از فروش بازیکن بوده که نمونه مهم آن فروش داریوش شجاعیان به استقلال و سعید آقایی به سپاهان است. او که در هفته گذشته یک کارخانه خودروسازی جدید در تبریز افتتاح کرده، مالک خط هواپیمایی "آتا" است که در یک سال گذشته با جت‌های جدید تجهیز شده است. زنوزی اکنون درخواست خود برای خرید باشگاه تراکتورسازی و شرکت در مناقصه را تقدیم کرده و نکته جالب توجه اینکه از حیث اهلیت نیز پاسخ مثبت دریافت کرده تا مشکلی برای ادامه فعالیت خود برای گرفتن امضای نهایی حضور در این مناقصه را پیش رو نداشته باشد.


در حال حاضر با توجه به اشتیاق وی برای مالکیت تراکتور و اداره خصوصی این باشگاه به نظر می‌رسد زنوزی جدی‌ترین گزینه برای خریداری سهام تیمی است که تبریزی‌ها به آن عرق و علاقه خاصی دارند. زنوزی هنوز از برنامه‌های خود برای نحوه اداره تیم پرده برداری نکرده اما با توجه به پشتوانه مالی و همچنین حضور طولانی در عرصه فوتبال به نظر نمی‌رسد که او بدون بررسی شرایط بی‌گدار به آب بزند، به خصوص اینکه زنوزی مثل همه آذری‌ها از یک شم اقتصادی ویژه بهره می‌برد و احتمالا در ذهن او معادلاتی برای توسعه باشگاه وجود دارد. کاری که او با توجه به وجود هولدینگ غول‌پیکرش قادر به سرانجام رساندن آن خواهد بود.


زنوزی بعد از تغییرات مدیریتی در تراکتور وعده اهدای یک هواپیمای اختصاصی به تراکتور را داده و حالا منتظر باز شدن پاکتی است که در آن قیمت پیشنهادی‌اش برای این تیم پرهوادار تبریزی نوشته شده است.تیمی که تشنه بازگشت هواداران چند آتشه خود به ورزشگاه یادگار و بازگشت شکوهی است که در سال‌های اول صعود به لیگ برتر دیگران را تحت تاثیر خود قرار داده بود.




اما سوال مهم موضوع واگذاری است؛ اینکه در نهایت سهام تراکتورسازی به صورت کامل به یک شخص واگذار می‌شود یا سناریویی مشابه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در تبریز در حال انجام است.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
اسماعیلی‌فر: دوست نداشتم آذری و قلعه‌نویی از من ناراحت شوند/ نه برای ذوب‌آهن کم گذاشتم و نه تراکتورسازی
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دوست نداشتم امیر قلعه‌نویی و سعید آذری با جدایی‌ام از ذوب‌آهن از من ناراحت شوند.

1396122315305295913630144.jpg

دانیال اسماعیلی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد فصلی که پشت‌سر گذاشت گفت: من فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم و خدا را شکر که در پایان لیگ سالم بودم و آسیب‌دیدگی نداشتم. البته مصدومیت کوچکی از ناحیه همسترینگ داشتم که شرایطم بهتر شد. در ذوب‌آهن و تراکتورسازی تلاش کردم که بهترین عملکرد را داشته باشم و هیچ‌وقت برای این دو تیم کم نگذاشتم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد جدایی‌اش از ذوب‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد: اصلاً دوست نداشتم آقایان آذری و قلعه‌نویی و همچنین هواداران ذوب‌آهن از من ناراحت شوند. به قول قلعه‌نویی یکسری چیزها مرام و معرفتی است، ولی به‌هرحال من باید سرباز می‌شدم. اگر در نیم‌فصل این اتفاق نمی‌افتاد قطعاً در پایان فصل جدا می‌شدم هر چند که این موضوع باعث ناراحتی‌ها ذوبی‌ها شد که سه بازیکن‌شان را در نیم‌فصل دوم از دست دادند.

وی راجع به وضعیت مبهم تراکتورسازی برای فصل آینده و اینکه هنوز مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان مشخص نشده است، اظهار داشت: به‌زودی همه چیز مشخص خواهد شد. من امیدوارم بهترین اتفاق برای تراکتورسازی رخ بدهد و افرادی سر راه این تیم قرار بگیرند که بتوانند تراکتورسازی را به بهترین روزهایش برسانند. پارسال واقعاً هواداران تراکتورسازی آزار دیدند، ولی امیدوارم در فصل جدید، نتایج سال قبل را جبران کرده و هواداران را خوشحال کنیم.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
رسمی؛ تراکتورسازی نیز خواهان قلعه‌نویی شد
%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87+%D9%86%D9%88%DB%8C%DB%8C.jpg

با منتفی شدن بازگشت ارطغرل ساغلام به تبریز و قرارداد بستن او با تیم کایزری اسپور ترکیه، حالا پروژه انتخاب سرمربی تراکتورسازی وارد مرحله جدیدی شده است. البته پیش از هر چیز، ابتدا باید ماجرای مالکیت این باشگاه به سرانجام برسد.

به گزارش فرتاک ورزشی،
اسناد مالکیت باشگاه توسط ناصر شفق هنوز موجود است و در همین شرایط آگهی مزایده باشگاه هم به چاپ رسیده و زنوزی مالک متمول باشگاه گسترش فولاد تبریز، جدی ترین و پرشانس ترین مشتری این باشگاه است.

گفته می شود اگر مالکیت تراکتورسازی به زنوزی برسد، او به سرعت به سراغ امیر قلعه نویی خواهد رفت که کارش با ذوب آهن به پایان رسیده و با سپاهان هم مذاکراتی انجام داده است. البته تراکتورسازی فرصت زیادی برای مذاکره با قلعه نویی ندارد و سپاهان می خواهد خیلی زود با ژنرال به توافق برسد و این اتفاق ظرف یکی دو روز آینده خواهد افتاد.

اگر به هر دلیلی سپاهان و قلعه نویی به توافق نرسند که البته بعید است، آن وقت تراکتورسازی می تواند پس از مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه، به سراغ قلعه نویی برود تا ژنرال برای سومین بار هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. البته باید دید هواداران تراکتورسازی نسبت به بازگشت احتمالی قلعه نویی به تیم شان چه موضعی خواهند گرفت.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
زنوزى: ارتباط برادرانه و صمیمى با قلعه نوعى دارم
به گزارش هوادار- دیروز در برخی رسانه ها از مذاکرات مجموعه دریک با امیر قلعه نویی و به واسطه ارتباطات دوستانه این مربی موفق با مالک مجموعه دریک منتشر شد که در اینباره روابط عمومی مجموعه دریک مسائلی را مطرح کرد تا این تیم وارد بازی های رسانه ای نگردد.

به گزارش هوادار- با اعلام واگذاری رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز و اعلام آمادگی محمدرضا زنوزی بعنوان مالک و رئیس هئیت مدیره گروه سرمایه گذاری دریک، وی بعنوان جدی ترین گزینه واگذاری تراکتور مطرح شد تا تمامی اخبار و حواشی مطروحه در رسانه ها پیرامون این شرکت باشد.

دیروز در برخی رسانه ها از مذاکرات مجموعه دریک با امیر قلعه نویی و به واسطه ارتباطات دوستانه این مربی موفق با مالک مجموعه دریک منتشر شد که در اینباره روابط عمومی مجموعه دریک مسائلی را مطرح کرد تا این تیم وارد بازی های رسانه ای نگردد.

روابط عمومی گروه سرمایه گذاری دریک نوشت: جناب امیر قلعه نویی یکی از برترین مربیان تاریخ لیگ برتر ایران می باشد که همیشه نام اش در کنار تیم های موفق بوده و خواهد بود. مهندس محمدرضا زنوزی نیزهمیشه ازامیر قلعه نویی به نیکی یاد کرده وارتباطات برادرانه ای دارند ومهندس زنوزی با دوستان و نفرات نزدیک خود آغازگر یک همکاری نبوده اند تا مشکلات پیرامون همکاری بر ارتباطات دوستانه لطمه ای وارد نشود.

با تمام احترام و علاقه به جناب اقای امیر قلعه نویی که دوست دیرینه وصمیمى با مهندس زنوزى دارند هیچ مذاکره ای بابت سرمربیگری باشگاه تراکتورسازی با جناب قلعه نویی نداشته است.

متذکر میشویم که تا اعلام رسمی واگذاری باشگاه تراکتورسازی به مجموعه سرمایه گذاری دریک، این مجموعه هیچگونه فعالیتی با نام باشگاه فرهنگی ورزشى تراکتورسازی تبریز نخواهد داشت.
 
بالا