برگزیده های پرشین تولز

farzad_fb25

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2005
نوشته‌ها
35
لایک‌ها
0
استارتاپ نوپای زیکاو
محیطی را فراهم نموده است تا کسب و کار های تازه تاسیس و یا مشاغلی که از زمان شروع به کارشان مدتها هم گذشته است بتوانند اطلاعات شغل خود و آگهی تبلیغات رایگان را درج و منتشر نمایند.
در ادامه مشتری ها و اشخاصی که از خدمات و محصولات آن فروشگاه استفاده نموده اند با اختصاص امتیاز (بین 1 تا 5 ستاره) میتوانند میزان رضایتمندی خود را نصب به فروشگاه و محصولات بیان نمیاند.
زیکاو محل معرفی مشاغل و کسب و کار هاست.
در زیکاو رقابت واقعی بر اساس کیفیت و تکریم به مشتری در جریان است.
زیکاو کوتاه ترین مسیر برای بهترین انتخاب
 

mohammadreza_ziadzadeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2017
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
24
تیم خلاقیت راکسین



طراحی ، برنامه نویسی و پیاده سازی وب سایت های کاملا ریسپانسیو و بهینه سازی شده برای انواع دستگاه های تلفن همراه (موبایل) و طراحی و اجرای اپلیکیشن موبایل با تکنولوژی روز دنیا از جمله کارهایی می باشد که تیم خلاقیت راکسین در آن مهارت دارد.

تیم طراحی راکسین نیز در زمینه تولید محتوای الکترونیکی باکیفیت در قالب موشن گرافیک (پویانمایی) و اینفوگرافیک به مشتریان خود کمک می کند تا برند خود را بیش از پیش قدرتمند نموده و سهم خود از بازار دنیای مجازی را نیز تصاحب نماید.

تنها هدف تیم ارائه خدمات تخصصی در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی (E-Business) و استارتاپ ها می باشد که با برنامه ریزی های انجام یافته در حال تحقق آن هستیم، و پذیرای تمامی خلاقیت های ایده پردازان و صاحبان تخصص و خوش فکر ایرانی در این مجموعه هستیم.

خدمات تیم خلاقیت راکسین:
طراحی وب سایت
• طراحی گرافیک و تبلیغات
• اینفوگرافیک و موشن گرافیک
• طراحی اپلیکیشن موبایل


تیم خلاقیت راکسین آماده همکاری با استارت آپ ها و شرکت می باشد.
 
بالا