برگزیده های پرشین تولز

ثبت برند و برندینگ

موسسه حقوقی آراکس

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2017
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
39
محل سکونت
کرج
برای اینکه بخواهیم فواید ثبت برند در کرج را بدانیم باید در مورد هدف ما از ثبت برند در کرج صحبت نماییم. بسیاری از فعالان اقتصادی در سطح استان البرز برای توسعه کسب و کار خود میخواهند تبلیغات گسترده ای انجام دهند تا برند آنها در دید عموم قرار گیرد. اما همواره سودجویان بسیاری وجود دارند که به محض رونق کسب و کار یک برند مبادرت به سو استفاده از برند آنها می نمایند. بنابراین اولین فایده ثبت برند در کرج انحصاری نمودن برند ما می باشد. اما پیش از آنکه در مورد فواید دیگر ثبت برند در کرج صجبت نماییم باید اندکی در مورد برند اطلاعات داشته باشیم.
برند چیست ؟
برند، عبارت است از نام، عبارت، نشانه و طرح یا مجموعه ای از آنها می باشد. با ثبت برند در اصل محصول یا خدمات خود را به صورت انحصاری به عموم معرفی می نماییم. در فرد برای محصول یا خدمات خود یک نام تجاری یا لوگو دارد با ثبت آن تحت عنوان ثبت برند میتواند اختیار انحصاری آن را بدست آورد. بسیاری از افراد دوست دارند پول دار شوند و کسب و کار شان به عبارتی سکه شود. برای اینکه بتوانیم پول دار شویم باید ابتدا راههای حفاظت از پولمان را بدانیم. و اولین قدم حفاظت از کسب و کارمان با ثبت برند در کرج است.
اهمیت ثبت برند :
- از محاسن بسیار زیادی برخوردار خواهید شد که در ذیل این مقاله تعدادی از آنها را بیان خواهیم کرد:
- میتوانید از کسب و کارتان محافظت نمایید
- میتوانید محصول یا خدمات خود را از دیگر رقبا تمییز دهید
- میتوانید به کسب و کار خود و فروش محصولتان رونق بسیاری ببخشید
- میتوانید برند خود را تحت عنوان نمایندگی در اختیار دیگر افراد قرار داده و کسب درآمد نمایید
- میتوانید برای محصولاتتان استاندارد دریافت نمایید
- میتوانید تبلیغات در سراسر ایران اشته باشید.
انتخاب ثبت برند :
برای ثبت برند در کرج باید با کمک یک گروه تخصصی که در امر برندینگ مهارت داشته همکاری نمایید. ثبت آراکس با داشتن دپارتمان تخصصی ثبت برند در کرج و برندینگ آماده همکاری با شما عزیزان در سراسر ایران می باشد.
ثبت شرکت و ثبت برند در کرج :
اما یکی دیگر از موارد مهم که برای بسیاری از افراد مهم می باشد این است که اگر برند به نام شخص باشد بهتر است یا به نام شرکت ؟
مسلما زمانیکه ثبت برند تجاری برای شرکت انجام گیرد، از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود و رشد چشمگیرتری خواهد داشت
 
بالا