برگزیده های پرشین تولز

ثبت شرکت در قزوین

sabtehoma

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آپریل 2016
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
10
سن
35
ثبت شرکت در قزوین

یکی از خدمات اداری ثبتی موسسه همای راستین میهن, ثبت شرکت در قزوین است همانطور که قبلا نیز در سایت مشاهدهنمودید موسسه همای راستین میهن در تمامی شهرهای ایران فعالیت می کند و خدمات ارزنده ای نیز ارائه می نماید, یکی از شهرهای بزرگ ایران در باختر و مرکز استان و شهرستان قزوین است. این شهر در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده است, قزوین در زمان حکومت صفوی ۵۷سال پایتخت ایران بوده است و به همین دلیل دارای اماکن و موزه‌های تاریخی بسیاری می‌باشد, قزوین از نظر تعداد اثر تاریخی رتبه نخست در ایران و سوم در جهان را دارد قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسیایران است و از جمله خوشنویسان معروف می‌توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد در شهر قزوین آثار کهن و باستانی گوناگونی از جمله حمام قجر، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین، خیابان سپهولین خیابان ایران قرار دارد.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی و نیز برخورداری از چندین دانشگاهاز جمله دانشگاه‌های بین‌المللی امام *****، علوم پزشکی و آزاد اسلامی و شماری دانشگاه غیردولتی از موقعیت خوبی برخوردار است.همین امر سبب شده که شرکتهای بسیاری جهت انجام امور تجاری و بازرگانی در این شهر به ثبت برسد

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری قزوین در قزوین، انتهای نوروزیان، پشت صدا و سیما، خ ثبت اسناد واقع شده است برای ثبت شرکت در قزوین بایستی به سامانه اداره ثبت شرکتها مراجعه نمود وبایستی از طریق اینترنتی برای ثبت اقدام نمود.

موسسه حقوقی هما با دراختیار داشتن مشاوران ومتخصصان مجرب با تجربه شما را درمسیر مراحل انجام ثبت شرکت یاری می نماید .

انواع شرکتها که می توان در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری قزوین به ثبت رساند به شرح ذیل می باشد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود
ثبت شرکت سهامی (خاص-عام)
ثبت شرکت تعاونی
ثبت شرکت تضامنی
ثبت شرکت نسبی
ثبت شرکت مختلط سهامی
ثبت شرکت مختلط غیر سهامی

بیشترین تقاضا نوع شرکت که توسط متقاضیان برای ثبت به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری قزوین ارائه می گردد ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص می باشد .

مدارک لازم برای ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها ی قزوین:

مدارک شناسایی کپی برابراصل برای تمامی اعضاء

کپی برابراصل کارت پایان خدمت برای متقاضیان آقا

برگه عدم سوء پیشینه برای تمامی اعضاء

تائیده بانکی مبنی بر واریز35 درصد سرمایه برای شرکتهای سهامی خاص

شرایط لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص درقزوین:

حداقل سه نفر به عنوان سهامدار و دو نفر به عنوان بازرس برای ثبت یک شرکت سهامی خاص لازم است ,بازرسین نیز می توانند سهامدار باشند, هیئت مدیره شرکت از بین سهامداران انتخاب می شوند و نبایستی با بازرسین نسبت داشته باشند. مدیر عامل را میتوان شخصی خارج از سهامداران انتخاب نمود, سرمایه لازم برای ثبت این نوع شرکت حداقل یک میلیون ریال می باشد که به صورت سهام و ارزش هر سهم هم مشخص می گردد. قبل از تاسیس شرکت سهامی خاص بایستی 35 درصد سرمایه را به حسابی بانکی به نام شرکت واریز نمود, اعتبار هیئت مدیره حداکثر 2 سال می باشد و مدت بازرسین یک سال می باشد.اگر نام شرکت وازه مهندسی داشته باشد بایستی یکی از اعضا دارای مدرک مهندسی باشد و اگر وازه مهندسین را داشته باشد دو نفر از اعضا بایستی دارای مدرک مهندسی باشند و اگر در کنار نام شرکت واژه گروه مهندسی قرار بگیرد بایستی تمامی اعضاء دارای مدرک مهندسی باشند.

اوراق شرکت سهامی خاص شامل اساسنامه 64 ماده ای، اظهارنامه ثبتی ،مجمع موسسین و آگهی تاسیس که این آگهی بایستی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران برای اطلاع عموم درج گردد.

شرایط لازم برای ثبت شرکت بامسئولیت محدود درقزوین:

ثبت شرکت بامسئولیت محدود با دو نفر امکان پذیراست سرمایه این نوع شرکت نیز همچون شرکتهای سهامی خاص حداقل یک میلیون ریال می باشد. برای این نوع ثبت شرکت واریز سرمایه نیاز نیست و اقرار مدیر عامل کافیست, اعضای هیئت مدیره شرکتهای با مسئولیت محدود از بین شرکاء و یا افرادی خارج از شرکاء انتخاب می گردند. مدت فعالیت هیئت مدیره در این نوع شرکتها می تواند بصورت نامحدود نیز باشد, سرمایه شرکتهای با مسئولیت محدود به صورت سهم الشرکه ای مابین شرکاء تقسیم می گردد .

اوراق شرکت بامسئولیت محدود شامل اساسنامه 27 ماده ای، تقاضانامه ،شرکت نامه ، مجمع موسسین و آگهی تاسیس که این آگهی بایستی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران برای اطلاع عموم درج گردد.
همشهریان گرامی استان قزوین ثبت شرکت هما امادگی خودرا برای انجام امور مربوط به ثبت انواع شرکت اعلام میدارد امیداست مشاوری مناسب دراین زمینه برای شما عزیزان باشیم.

02188664833

09120570475
 
بالا