برگزیده های پرشین تولز

ثبت شرکت پیمانکاری در کرج

sabtehoma

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آپریل 2016
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
10
سن
35
ثبت شرکت پیمانکاری در کرج

شرکت پیمانکاری در کرج یکی از انواع ده ها شرکت هایی است که به ثبت می رسد و جامعه پیمانکاران و مهندسین که قصد شرکت در مناقصات را دارند اقدام به ثبت این نوع شرکت می کنند.جهت ثبت شرکت پیمانکاری در کرج هم مانند سایر شرکت ها نیاز به کپی مدارک شناسایی اشخاص و گواهی عدم سوء پیشینه آنها می باشد.

توصیه کارشناسان و مشاوران دپارتمان ثبتی هما برای ثبت شرکت در کرج از انواع شرکت ها ثبت شرکت سهامی خاص می باشد, این الزامی نمی باشد و ما نیز به سلیقه و خواسته ی پیمانکاران و مهندسین توجه می کنیم ولیکن شرکت های پیمانکاری سهامی خاص از اعتبار بیشتری برخوردار هستند این اعتبار بیشتر به دلیل این است که پاسخگویی و اعتبار و تعهد شرکت های سهامی خاص بسته به میزان سرمایه آنها نمی باشد.

رتبه بندی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان البرز نیز مخصوص شرکت های پیمانکاری می باشد که پیماکاران گرامی با اخذ رتبه پیمانکاری از رتبه 1 تا 5 اقدام به ثبت این نوع شرکت ها نموده و پس از تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی 12 رقمی می توانیم برای آنها رتبه لازمه را اخذ نمود.نهایتا ثبت شرکت پیمانکاری در کرج با هدف مجری پروژه هایی چون راه،ابنیه،تاسیسات،نیرو و... صورت می گیرد.
 
بالا