برگزیده های پرشین تولز

ثبت نام سیم کارت - مشکلات و مصائب همراه اول و بانک ملت

mohsenshahbazi

همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
4,025
لایک‌ها
3,825
محل سکونت
اصفهان
حتما شما هم در روزهای پایانی سال گذشته تبلیغات بیشمار و موج شدید فروش سیم کارت خانواده از طریق صدا و سیمای ملی را مشاهده کرده اید . در روزهای ابتدایی این موج به دلیل عدم آشنایی خریداران نسبت به روند خرید آنلاین محدوده ای خلوت و قابل اطمینان با فشار کاربری متوسط به شمار میرفت . خدمات ثبت نام توسط پرتال همراه اول و به میزبانی پرداخت بانک ملت / پارسیان / سامان در روزهای خلوت , دوران خوشی را سپری میکردند تا زمانی که فشار و درخواست برای ثبت نام ها از مبدا های مختلف به این پرتال سرازیر شد . عدم دریافت اطلاعات به صورت صحیح بعد از انجام پرداخت یکی از عمده ترین مشکلات و رایج ترین مشکل در روند ثبت نام بود که معمولا بعد از واریز وجه هیچ اطلاعاتی به خریدار نمایش داده نمیشد .

به تدریج و با انتقال این بار برروی سرویس آنلاین بانک ملت , این سرویس نیز دچار سردرگمی و کمبود منابع شد و تراکنش های فضایی و بی هدف را تایید میکرد . عملکرد ضعیف هر دو سرویس دهنده در سطح وب با توجه به تبلیغات عظیم هر دو طرف نشانگر ضعف در خدمات و تخصص مورد نیاز برای ایجاد بستری مطمئن در سرویس های برخط از طرف شرکت های ایرانی بود . و فراتر از صعف در خدمات اتوماتیک , هیچ یک از طرفین حاضر به قبول اشتباهات و جبران خسارات وارده به کاربرانی که وجه پرداخت کرده و هیچ اطلاعاتی دریافت نکرده اند , نبودند . بخش پشتیبانی همراه اول , معمولا از ارایه توضیحات مورد نیاز و حتی قانع کننده در مورد اشتباهات و ضعف سیستم خودداری و در بعضی مواقع مواضع جانبدارانه ای در برابر مشتری اتخاذ مینمود . در این بین شرکت به پرداخت , کارگزار خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت , نیز از رسیدگی به مشکلات و بررسی تراکنش های مشکوک به دلیل حجم زیاد آنها ( طبق گفته بخش پشتیبانی ( سر باز میزدند تا در بین حجم عظیم اعتبارات و نقدینگی منتقل شده و خرید های بیشمار تعدادی مالباخته وجود داشته باشند که امکان دریافت ضرر خود را از هیچ مرجع قابل اتکایی نداشته اند . و بعد از این ماراتن بی نظیر و فشار روانی , مجددا همراه اول سرویس سیم کارت خانواده را تمدید نموده تا شاید بتواند با جذب ترافیک مالی و رد کردن تعدادی تراکنش های مالی بی اثر , اندکی بر داشته و نداشته های ملی خود بیفزایند شاید بتوانند در آینده بستری مطمئن و قابل اتکا برای کاربران ایرانی و خرید آنلاین فراهم آورند .

مشکلات مذکور تنها بخشی از موارد و دردسرهای بیشمار استفاده از پرتال همراه اول بود که ارتباط مستقیم با جیب بازدیدکنندگان و خریداران داشته است . مشکلاتی از قبیل در دسترس نبودن سایت , حذف و از دست رفتن بانک اطلاعاتی خریداران در روزهای پایانی و مشکلات فنی , از دیگر مواردی است که بحث در مورد آنها زمان و مکانی با تخصص بالاتر با میطلبد . امید به روزی داریم که با اطمینان دکمه تایید پرداخت را بفشاریم . :hmm:

خلاصه مطلب اینه که تو بوق و کرنا کردن که ما بهترین هستیم و چند میلیارد تراکنش مالی داریم . اما این که چند درصد این مراودلات مالی و پولی که از جیب خریداران میره به خرید منجر میشه رو اعلام نمی کنند . :hmm:
 

Dark Knight

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 آگوست 2003
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
37
محل سکونت
Tehran
من به این طریق اقدام نکردم اما چند روز پیش یه کد 8 برای کسی میخواستم بگیرم که با شماره 4 رقمی که دارن تماس گرفتم. وقتی اومد که طرف اصلا شماره رو نمیدونست! تا 3 روز 1-طرفه هست سیمکارت. میگم خب این رو که تو اوردی نباید شماره اش رو بدونی!؟ اسم و مشخصات رو هم پای تلفن بهشون گفتم ولی اشتباه وارد کرده بودن. خلاصه اینم از همراه اول!
 
بالا