برگزیده های پرشین تولز

tourjo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2016
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
11
سن
28
محل سکونت
تهران
جاذبه های بی نظیر شانگهای
شانگهای بزرگترین شهر چین، دیدنیهای بسیاری به گردشگران تور چین ارائه می کند.. به لطف موقعیتش در دهانه رود یانگتسه یکی از شلوغ ترین بنادر دنیا به شمار می رود.. جاذبه های شانگهای از موزه های شانگهای، باغ ها و پارکهای سرسبز گرفته تا معابد قدیمی انتظار شما را می کشند.. این 5 جاذبه شانگهای را از دست ندهید!



1.باند
باند با اسم هندی-انگلیسی که دارد یکی از محبوب ترین دیدنیهای شانگهای می باشد و حال و هوا اروپایی دارد.. اینجا 52 رستوران منحصر به فرد به سبک معماری گوتیگ، رومانس، بروک، نئوکلاسیک ساخته شده..

bund.jpg




2.باغ یو
باغ باشکوه یو، معروف به باغ شادی ها، مساحتی بالغ بر 20000 متر مربع را پوشش می دهد.. شناخته شده ترین بخش این باغ، سالن بهار است.. جایی که دفتر مرکزی کارخانه شمشیر کوچک در انجا قرار دارد..

yuyuan-garden.jpg


3.معبد جید بودا شانگهای
معبد زیبای جید بودا جایی ست که دو مجسمه شاکیامونی قرار دارد.. این مجسمه ها را راهب هویگن با خود از برمه آورد.. این معبد سه سالن و دو حیاط دارد که شامل سالن های باشکوه پادشاهان می شود.. یکی از مجسمه ها با سنگ جید سفید حکاکی شده و با 2 متر طول در سالن اصلی ونتانگ قرار دارد..

jade-buddha-temple.jpg


4.موزه شانگهای
موزه شانگهای که در سال 1952 یکی از مهمترین موزه های هنر کلاسیک چینی می باشد.. طبقه چهارم موزه ، برنز و سرامیک از ماقبل تاریخ تا قرن 19 را به نمایش می گذارد.. این موزه یکی از موزه های علوم طبیعی چین می باشد و از این نظر هم ارزش بازدید دارد..
shanghai-museum.jpg


5.برج مروارید شرقی
برج مروارید شرقی با 468 ارتفاع، در پارک پودونگ ، حاشیه شرقی رودخانه هانگپو می باشد.. علاوه بر نمای بی نظیر شهر و رودخانه، رستورانهای زیادی دارد و در طبقه های همکف هم مراکز خرید وجود دارد.. برای دیدن نمای بی نظیر این برج ، شب به اینجا بروید..
china-shanghai-oriental-pearl-tower.jpg
 
بالا