برگزیده های پرشین تولز

جاذبه های تور مالزی

mahdi_apr

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2011
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
1
جاذبه های گردشگری کوالالامپور در تور مالزی
کاخ پادشاه، برجهای دوقلو پتروناس، برج منارا، مسجد ملی، معبد چینی تیان تو، غارهای باتو، میدان آزادی (به دلیل استقلال مالزی) و غیره نام برد که توصیه میشود هر توریستی که به کوالالامپور سفر میکند حتما از این اماکن دیدن کند.

پنانگ
جزیرهای با مرکزیت جورج تاون که بیشترین جمعیت چینی در مالزی (بیش از ۵۰ درصد)، در این جزیره زندگی میکنند. این جزیره توریستی را مروارید شرق نیز مینامند. پنانگ در شمال غربی مالزی است و پر از مراکز فعال و تفریحی در کنار دریا است. این شهر جز شهرهای تاریخی مالزی محسوب میشود و این را میتوان از معماری آن که آثاری از معماری اروپایی دارد و همچنین از تنوع افراد و فرهنگ آن، متوجه شد. همچنین به دلیل تنوع غذایی که این شهر دارد میتوان آن را از این نظر پایتخت مالزی برشمرد.

لنکاوی
این شهر به یک تصویر رویایی از یک ساحل زیبا میماند. ساحل آن پر از شن و ماسه است که دانه های ریز آن با رنگ کرم زیبا در کنار آب شفاف و مرداب های حرا در کنار ساحل، به چشم میخورد. برخورد امواج دریا به ساحل و دانه های ریز ماسه تصویری فوق العاده است که خواهید دید. در کنار این سواحل دل انگیز، جنگل های استوایی با پوشش گیاهی انبوه و گونه های متنوع جانوران تصویر را کامل می کند. سبز خوشرنگ در مقابل آبی دریا قرار می گیرد و برای کسانی که به دنبال مکانی دنج و آرام هستند، می تواند سفری فراموش نشدنی با تور مالزی باشد.

سنگاپور
کشوری مدرن و اقتصادی در شرق آسیاست. تنوع فرهنگی آن را نیز از توابع مالزیایی، عربی، هندی، چینی و هندی آن میتوان پی برد. درواقع مانند یک پارچه پرنقش از فرهنگ و هنر است که سالیانه تعداد بسیار زیادی توریست را جذب میکند. از مکانهایی همچون موزه تاریخی سنگاپور، موزه تاریخی چانگی، موزه اسباب بازی، موزه و معبد بودا، مرکز چینی ها و بسیاری از مکانهای دیدنی دیگر سنگاپور باید حتما دیدن کرد تا بتوان تاریخ و فرهنگ این کشور را شناخت. وقت گذراندن برای دیدن و لذت بردن و شناخت این کشور، ارزش شناخت عجایب این سرزمین را دارد.
منبع: تور مالزی
 
بالا