برگزیده های پرشین تولز

جاذبه های رایگان در پوکت

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
پوکت به دلیل گردشگر بودن ، یکی از شهرهای گران تایلند محسوب می شود . احتمالا در سفر به پوکت هزینه های زیادی پرداخت کرده اید . آیا شما نمی خواهید برخی چیزها را رایگان انجام دهید ؟ البته که می توانید ، به همین دلیل ما در این مقاله 5 چیز رایگان در پوکت را معرفی کرده ایم تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید . در سفر با تور پوکت باید برای دیدن هر مکانی پول پرداخت کنید ، و این زمانی است که به راحتی کارت اعتباری تان را در جیب قرار می دهید .

سواحل پوکت

phuket-beaches1.jpg


سواحل پوکت یکی از بهترین ها در تایلند است و بخش مهم و جالب سفر به جزیره پوکت را تشکیل می دهد . ساحل یکی از بهترین چیزهایی که در پوکت انجام می شود . از ساحل آرام ساوین به ساحل محبوب پاتونگ ، انتخاب کنید و ساعاتی را بدون هیچ هزینه ای در سواحل بگذرانید . پیشنهاد می کنیم در طول روز در برخی از سواحل آرام تر مانند کمالا ، کالی ، کتا نوی و نای هان وقت بگذرانید . ساحل موز یکی دیگر از سواحل زیبا و آرام واقع در جزیره مرجانی است که در 3 کیلومتری جنوب شرقی پوکت قرار دارد . این ساحل مناسب برای گذراندن زمان پر از آرامش و دیدن غروب خورشید است .



جاده بنگلا
phuket-bangla-road.jpg


جاده بنگلا یکی از جذاب ترین و در عین حال شلوغ ترین مکان های پوکت است . این جاده موازی با ساحل پاتونگ است و دارای تعداد زیادی رستوران ، کافه ، دیسکو و … است . با طلوع خورشید احساس زندگی در این جاده جاری می شود . فرهنگ تایلندی را در این منطقه می توانید به راحتی حس کنید . طعم غذاهای تایلندی رستوران ها بی نظیر است . قدم زدم در شب در این جاده بسیار آرام بخش است . پس اگر در روز فرصت نکردید حتما شب به این جاده بیایید .



دماغه پرومتپ
phuket-phromthep-cape.jpg


تصور کنید بالای صخره ای ایستاده اید و از مناظر دیدنی اقیانوس لذت می برید . این کار نیز رایگان است ! دماغه ترومپت یکی از معروفترین مکان های پوکت است که در جنوب پوکت قرار دارد و لذت واقعی به گردشگران تور تایلند می دهد ، به خصوص برای عکاسان . یک فانوس دریایی با تعدادی از مصنوعات تاریخی نیز در فضای باز وجود دارند . ورود به فانوس دریایی نیز رایگان است . سعی کنید در لحظه طلوع یا غروب آفتاب در دماغه ترومپت باشید و صحنه های به یاد ماندنی را به ثبت برسانید . شبه جزیره پرومتپ کپ از ساحل راوای در حدود 2 کیلومتر فاصله دارد .



بودای بزرگ در تپه ناکرد
phuket-big-buddha.jpg


آماده بازدید از مجسمه بزرگ بودا که در بالای تپه ناکرد است ، هستید ؟ اینجا یکی از مهمترین مکان های دیدنی پوکت است . این مجسمه با ارتفاع 45 متری خود ، شاید بزرگترین مجسمه بودا در تایلند باشد . مجسمه را به راحتی می توان از فاصله دور هم دید . علاوه بر شکوه و جلال ، پانورامای خیره کننده ای می توایند از بالای تپه ، بدون هیچ هزینه ای ببینید . سالانه گردشگران زیادی از این بودا دیدن می کنند .



شهر قدیمی پوکت
phuket-town.jpg


اگر فراتر از نقاط توریستی معمولی فکر می کنید ، پیشنهاد می شود از شهر قدیمی پوکت و جذابیت های معماری اروپا ، دیدن کنید . ترکیبی از فرهنگ های تایلندی ، چینی ، هندی و … را در این شهر می توانید ببینید . در مکان های تاریخی به طور رایگان بازدید کنید . هنگام بازدید از این شهر دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید . از جذابیت های این شهر معماری ساختمان های آن است که از شهرهای اروپایی الهام گرفته است و برای گردشگران بسیار جالب است .
 
بالا