برگزیده های پرشین تولز

جاذبه های گردشگری باکو در تور تابستان 96 ( بخش اول )

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
جاذبه های گردشگری باکو در تور تابستان 96 ( بخش اول )
شهر باکو در آذربایجان ، همسایه دیرینه ایران است که به عنوان خواهر خوانده تبریز هم از آن یاد میشود . پر جمعیت ترین شهر آذربایجان که مسافرت به آن راحت و بی دردسر است. در باکو جاذبه های بسیاری برای گردشگران تور باکو فراهم شده است که میتوانند از آن ها لذت ببرند . از اولین جاذبه های گردشگری در تور باکو تابستان 96 میتوان معماری خیره کننده این شهر را نام برد. آسمان خراش های فوق مدرن همراه با سنگفرش سنتی، ترکیبی بسیار جالب از معماری را در این شهر نمایانگر می کند. در صورتی که قصد مسافرت با تور های تابستان 96 را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری تور باکو تابستان 96 بیشتر آشنا شوید و در تور خود از این جاذبه های گردشگری نهایت استفاده را ببرید .

59145697bbfe8.jpg




شهر قدیم باکو
در تور باکو میتوانید گردشگری را از قدم زدن در شهر قدیم باکو که آذری ها به آن ایچری شهر نیز میگویند ، شروع کنید . قدمت ایچری شهر به قرن دوازدهم باز میگردد و این محل به عنوان قلب تاریخی باکو شناخته میشود . گشت و گذار در این شهر را میتوان تجربه ای برای قدم زدن در میان تاریخ باکو دانست . خیابان‌ها و کوچه‌های باریک، معماری سنگی زیبای بناها، رستوران‌های کوچک محلی، سوغاتی‌فروشی‌های نقلی و موسیقی فولک آذری که همه جا شنیده می‌شود. برج دو دختر و قصر شیروان شاه از بنا های تاریخی ایچری شهر است که در سال 2000 در فهرست میراث یونسکو جای گرفتند.

591456ecb428f.jpg




بلوار ساحلی باکو
بلوار باکو ، بلواری است طولانی که در کنار آب های دریای خزر کشیده شده است . کافه‌های ریز و درشت، فواره‌های دیدنی و فضاهای سبز محل بسیار مناسبی را برای استراحتی دلنشین فراهم کرده اند . برای زوج های جوان که قصد مسافرت در ماه های تیر ، مرداد و شهریور را دارند ، قدم زدن هنگام غروب در کنار دریای خزر همراه با وزش نسیم خنکی که از روی آب می وزد ، میتواند خاطرات به یاد ماندنی را راقم بزند . در بلوار باکو میتوانید دوچرخه کرایه کنید و از دوچرخه سواری در این بلوار زیبا لذت ببرید .

5914575a9ee70.jpg




برج دختر
مهمترین نماد تاریخی شهرباکو برج دختر است. در زبان آذری به این برج قیز قالاسی می گویند . ارتفاع این برج 29 متر است و از بالای آن میتوانید شهر قدیم باکو و خلیج بسیار زیبای آن را ببینید. منظره بالای این برج میتواند مکان بسیار مناسبی برای عکاسی باشد . باستان شناسان قدمت بنای اولیه برج دختر را بیش از 1000 سال تخمین زده اند . برج دختر با ۲۹ متر ارتفاع و ضخامت ۵متری دیوارهایش، در زمان خودش سازه باور نکردنی و شگفت‌ انگیزی بوده است.

59145799d694f.jpg


برای اطلاع از قیمت تور باکو و تور لحظه آخری باکو میتوانید از بخش تورهای تابستان 96 ، در منو سایت نت تورز استفاده کنید و بهترین تور باکو را برای فصل تابستان انتخاب کنید .
 
بالا