برگزیده های پرشین تولز

جاذبه های گردشگری باکو در تور تابستان 96 (بخش سوم)

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
جاذبه های گردشگری باکو در تور تابستان 96 (بخش سوم)
شهر باکو دارای جاذبه های گردشگری متنوع و بسیاری است ، در مقاله های جاذبه های گردشگری باکو در تور تابستان 96 ( بخش اول ) و جاذبه های گردشگری باکو در تور تابستان 96 ( بخش دوم ) با چند مورد از این جاذبه های دیدنی آشنا شدید . تور باکو تابستان 96 با جاذبه های بسیار زیبا و متنوعی که دارد میتواند یک انتخاب مناسب برای گردشگری در فصل تابستان باشد . این مقاله بخش سوم از معرفی جاذبه های گردگشری تور باکو تابستان 96 می باشد . در این مقاله به معرفی و بررسی جاذبه هایی نظیر میدان فانتین ، موزه فرش آذربایجان ، برج های شعله و موزه ملی تاریخ آذربایجان در این تور میپردازیم .

5916c3e521e7e.jpg




میدان فانتین
یکی از مناطق پر هیاهو در شهر باکو میدان فانتین است . این میدان مکانی برای خرید، پیاده‌روی، گپ زدن و غذا خوردن افراد محلی باکو است . پیاده روی در میان فضای سبز ایجاد شده و تفریح در پارک های احداث شده در این میدان میتواند برای گردشگران بسیار لذت بخش باشد . فواره ها و نور پردازی هایی که در شب فعال می شوند همراه با منظره نمای بیرونی موزه نظامی گنجوی، میتواند سوژه بسیار زیبایی برای عکاسی باشد .

5916c414accf1.jpg




موزه فرش آذربایجان
صنعت فرش آذربایجان همانند فرش های ایرانی شهرت جهانی دارد و از این رو میتوان یکی از جاذبه های گردشگری تور باکو را بازدید از موزه فرش آذربایجان دانست . فرش های موجود در این موزه چنان طرح ها و رنگ آمیزی هایی دارند که میتوانند ساعت ها علاقه مندان به صنعت فرش اصیل را به تماشا بنشانند . معماری این موزه همانند یک فرش لوله شده طراحی شده است و در نوبه خود بسیار جالب است . در موزه فرش آذربایجان میتوانید یک راهنما برای خود داشته باشید. این راهنما در مورد تاریخچه و سمبل های استفاده شده در طراحی فرش ها، به شما اطلاعات مفیدی می دهد .

5916c44662a3c.jpg




برج های شعله
برج های شعله شامل سه آسمان خراش در قلب شهر باکو هستد که ارتفاع آنها از 160 تا 180 متر می باشد و آنچنان مرتفع هستند که از فاصله های دور و نقاط مختلف شهر میتوان آنها را دید . نمای شیشه ای همراه با رنگ آبی و زاویه های سینوسی این بنا آن را به یکی از معماری های مدرن شهر زیبای باکو تبدیل کرده است . هنگام غروب آفتاب و شب ها، نور پردازی انجام شده بر روی این برج ها به گونه ای است که مثل شعله های آتش در دل تاریخ می درخشند . در جشن های ملی آذربایجان و اعیاد مختلف، طرح پرچم آذربایجان را بر روی آن نقش می بندند . اطراف این برج مراکز فروش برند های معروف و همچنین بهترین رستوران های باکو را میتوانید ببینید .

5916c490f0e00.jpg




موزه ملی تاریخ آذربایجان
یکی از بهترین جاذبه های تور باکو تابستان 96 برای علاقه مندان به تاریخ موزه ملی آذربایجان است . این موزه ، بزرگترین موزه آذربایجان است که در عمارت محل سکونت زین‌العابدین تقی‌اف ساخته شده. موزه ملی آذربایجان در سال 1920 ساخته شده است و حدودا 100 سال قدمت دارد. در این موزه تاریخ و فرهنگ آذربایجان در چند گالری مختلف به نمایش گذاشته شده است . نمایشگاه تاریخ مدرن، نمایشگاه انسان‌شناسی، نمایشگاه تاریخ باستان و میانه آذربایجان و چند گالری و مجموعه دیگر. طراحی داخلی و نمای ساختمان موزه نیز میتواند برای گردشگران تور باکو بسیار جالب باشد.

5916c4cd21a6e.jpg


از بخش تور های تابستان 96 ، در منو سایت نت تورز میتوانید از قیمت تور باکو در فصل تابستان و همچنین از تور لحظه آخری باکو مطلع شوید .
 
بالا