برگزیده های پرشین تولز

جاذبه های گردشگری تور ایتالیا

net-tours-2017

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2017
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
30
جاذبه های گردشگری تور ایتالیا
به دلیل جاذبه های زیاد و دیدنی ای که ایتالیا دارد، میتوان گفت که یکی از کشور های مهاجر پذیر و جذب کننده توریست میباشد که همه ساله گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا یا با تور یا به صورت شخصی به این کشور سفر میکنند. اگر برای سفر در تعطیلات، ایتالیا را مد نظر دارید حتما دنبال مناطق دیدنی این کشور خواهید بود. با نت تورز همراه باشید تا چند نمونه از برترین مناطق گردشگری ایتالیا را بشناسید.


ونیز

جزیره ای در شمال ایتالیا که در بین دریای آدریانیک واقع شده است. این جزیره که در قرن 5 میلادی از 118 جزیره تکمیل یافته، در پنج قرن بعد به عنوان قدرت نظامی-دریایی اروپا محسوب میشده است. مجموعه ونیز همگی دارای معماری خاصی بوده، حتی منازل و کوچه های آن نیز دارای معماری فوق العاده ای است. همچنین ونیز به شهر کانال ها مشهور است. اما مهمترین قسمت تاریخی ونیز که در مرکز آن قرار دارد از قدیم به شش قسمت تقسیم شده که شامل: درسودورو، سانتا کروچه، سن پلو، سن مارکو، کانا رجو و کاستلو میشود. ونیز در طول قرن های پیاپی از بعد از قرن پنجم در حال گسترش بوده و از بازار هایش در برابر هجوم تجاری دشمنانی چون عرب ها؛ ترک های عثمانی و ژنویی ها دفاع کرده است. از جمله جاذبه های ونیز میتوان به این نکته جذاب اشاره کرد که در آن هیچ گاه ماشین عبور نمیکند و مکان مناسبی برای پیاده روی است. یکی دیگر از جاذبه های ونیز، کلیسای جامع سن مارکو میباشد که بازدید از آن در تور ونیز خالی از لطف نیست.

%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B2.jpg



برج پیزا
این برج با 56 متر ارتفاع تنها برج کج جهان نیست ولی از مشهور ترین آنها است. چند سال بعد از شروع شدن ساخت این سازه، درست زمانی که ارتفاع آن به 12 متر نرسیده بود، این برج خمیدگی خودش را نشان داد! و پس از آن پروژه ساخت برج به مدت 100 سال متوقف گردید. در سال 1987 این برج جزو میراث یونسکو به ثبت رسید. شایان ذکر است که از سال 1990 بازدید از برج برای گردشگران ممنوع شد، چون خطر ریزش آن افزایش یافته بود فلذا پس از دوازده سال و کمی راست سازی دوباره از سال 2001 توریست ها توانستند دوباره برای دیدن این برج روانه این نقطه دیدنی شوند. یک بنای مشهور دیگر که در نزدیکی برج پیزا واقع شده، به نام دومو میباشد که با سنگ مرمر تزیین شده و بسیار زیباست. هم چنین بزرگترین تعمیدگاه ایتالیا به حساب میآید.

%D8%A8%D8%B1%D8%AC%20%D9%BE%DB%8C%D8%B2%D8%A7.jpg



دریاچه کومو

در شمال ایتالیا و در 25 کیلومتری میلان دریاچه ای به نام کومو قرار دارد که از تجمع آب های کوهستان ها، رودخانه آدا و دیگر رود ها به وجود آمده است. به دلیل زیبایی منحصر به فرد این منطقه، ویلاها و کاخ های بسیار مجللی ساخته شده و ثروتمندان تعطیلات خود را در این نقطه زیبا از ایتالیا می گذرانند. یکی از جاذبه های توریستی ایتالیا که شما در تور ایتالیا میتوانید از آن دیدن کنید این دریاچه میباشد و یکی از سرگرمی های موجود در این مکان ماهی گیری است که بسیار لذتبخش است.

%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%86%D9%87%20%DA%A9%D9%88%D9%85%D9%88.jpg



ساحل آمالفی

در جنوب ساحل شبه جزیره سورنتین در جنوب ایتالیا این ساحل زیبا که حالا جزو میراث یونسکو به ثبت رسیده قرار دارد. پس از وحدت ایتالیا این ساحل در زمینه گردشگری متمرکز شده و از مناطق مورد علاقه ثروتمندان دنیاست. این ساحل دارای آب و هوای گرم مدیترانه ای است. یکی از صنایعی که بسیار مورد نظر و اقبال توریست ها قرار دارد، سرامیک سازی است. لازم به ذکر است که این ساحل یکی از بهترین اماکن توریستی خانوادگی از نظر سایت نشنال جئوگرافیک میباشد.

%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84%20%D8%A2%D9%85%D8%A7%D9%84%D9%81%DB%8C.jpg



رم

در نزدیکی دریای مدیترانه و در کنار رودخانه توره واقع شده است. این مکان پر بازدید که پایتخت ایتالیا نیز میباشد از نظر توریست ها در سال 2007 در ایتالیا انتخاب شد همچنین در اروپا سومین و در جهان نیز یازدهم شد. پوشش سبز این منطقه بیشتر به واسطه ی باغ ها و ویلاهای شخصی جلب نظر میکند. پس از میلان، نیویورک و پاریس این شهر به عنوان چهارمین فوکوس مد انتخاب شده است. از جذاب ترین و مشهورترین مناطق پربازدید توسط گردشگران میتوان به کلوسئوم اشاره کرد. این مکان با معماری مخصوص به خود یاد آور جنگ های گلادیاتور ها در قدیم است.

%D8%B1%D9%85(2).jpg
 
بالا