برگزیده های پرشین تولز

net-tours-2017

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2017
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
30
جاذبه های گردشگری رومانی
رومانی کشوریست اروپایی که در جنوب اروپا واقع شده است و بخارست پایتخت آن می باشد. تاریخ کهن رومانی و قدمت بالای این کشور اولین گزینه ی مناسب برای جذب گردشگر است. به عنوان یک ایرانی شاید جالب ترین چیزی که شما را تحت تاثیر قرار می دهد، معماری بناهای این کشور باشد، که شباهت با معماری بنا ها در شمال ایران دارد. با شماییم تا چند نمونه از مناطق پر بازدید رومانی را بررسی کنیم. با نت تورز همراه باشید.




سیگیسوآرا

%D8%B3%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%A2%D8%B1%D8%A7.jpg


یکی از بهترین نقطه های توریست پذیر رومانی در ترانسیلوانیا قرار گرفته است. ساکسون های ترانسیلوانیا به منظور محافظت از شهر و هم چنین ساکن شدن در آنجا به دعوت پادشاه مجارستان به این منطقه آمدند. این شهر ارگی و بسیار رونق یافته توسط آن ها بعدا در قرن ۱۴ بزرگتر شده و توسعه ی بیشتری پیدا کرد. در سال ۱۵۵۶ برجی تحت عنوان برج ساعت در سیگیسوآرا ساخته شد که ارتفاع آن ۶۴ متر میباشد و نماد این شهر محسوب میشود. همه ساله در ماه جولای جشنواره ی قرون وسطایی در این شهر ارگی برگزار میشود.




سیبیو

%D8%B3%DB%8C%D8%A8%DB%8C%D9%88.jpg


زمانی متعلق به مجارستان بوده و در قرن ۱۲ به وجود آمده است. سیبیو در ترانسیلوانیا که معروف است زمانی درگیر خون آشام ها بوده قرار دارد. شاید فیلم های زیادی را در این موضوع دیده باشید. البته در حال حاضر احتمال همچین برخوردی با خون آشام ها بسیار اندک است! شما میتوانید با انتخاب تور رومانی از کاخ Brukenthall که یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین موزه ها را دارد دیدن کنید. همچنین شاید بخواهید از استحکامات محافظتی شهر که متعلق به چند صد سال پیش است نیز دیدن نمایید.




براسوو

%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%88.jpg


یک تفرجگاه کوهستانی میباشد که در میان کوه های کارپاتین قرار گرفته و در مرکز رومانی واقع شده است. این نقطه ی زیبا همه ساله عده ی زیادی را به خود جذب میکند. از ورزش های سالمی که به دلیل کوهستانی بودن این نقطه میتوان برشمرد: تسهیلات اسکی و اسکیت بر روی یخ ها میباشد. یکی از جاذبه های این شهر کلیسای آن میباشد که دود حاصل از آتش سوزی که در قرن ۱۷ رخ داده، دلیل نام آن، یعنی کلیسای سیاه میباشد. هم چنین شما در این تور میتوانید از باریک ترین خیابان این کشور دیدن نمایید.




صومعه های نقاشی شده رومانی

%D8%B5%D9%88%D9%85%D8%B9%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4%DB%8C%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg


یکی از مناطقی که در هر کشوری مد نظر توریست ها واقع میشود، صومعه ها میباشند که بازدید از آن ها بسیار زیاد است. در رومانی نیز صومعه های زیبایی وجود دارد. از جمله صومعه های نقاشی شده بوکووینا که در شمال شرقی رومانی قرار دارند. این نقاشی ها مربوط به حضرت مسیح، بهشت و جهنم، فرشتگان و شیاطین میباشد که برای عکاسی نیز بسیار مناسب هستند.




بخارست

%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA.jpg


در این شهر معماری جدید و قدیم در هم ادغام شده است. در واقع شما میتوانید از یک ساختمان به سبک کمونیستی و ساختمانی چند صد ساله همزمان در یک منطقه ی شهری دیدن کنید. این شهر که پایتخت رومانی است شهریست مدرن که بزرگ ترین ساختمان مجلس را در دنیا دارا میباشد. که به سال ۱۹۸۴ تاسیس شده و میتوانید از آن دیدن نمایید. از دیگر مناطقی که در این شهر میتوانید از آن دیدن کنید کلیاساهای قرون وسطایی و خیابان های سنگ فرش جذاب آن میباشد که برای عکاسی نیز بسیار لذت بخش است و می توانید ثبت تصاویر زیبایی را داشته باشید.




مامایا

%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A7.jpg


در امتداد دریای سیاه، تفرجگاه ساحلی که در کل رومانی معروف است قرار دارد که با وجود کوچکی، امتدادی هشت کیلومتری را دارا است. ماسه های بی نظیر این ساحل برای آفتاب گرفتن بسیار مناسب است. هم چنین مامایا دارای پارکی میباشد که مناسب کودکان است. اگر برای تعطیلات، رومانی را انتخاب میکنید از این ساحل بی نظیر دیدن نمایید.
 
بالا