برگزیده های پرشین تولز

جاهایی که اگه نبینین نصف عمرتون بر فناست!

yaldaV

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2016
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
9
سن
33
1.پرش از ارتفاع در نیوزلند
نیوزلند شهر شاهزادگان، جایی که یکی از مهیج ترین تفریحات ورزشی در آنجا برگزار می شود.. هر مسافری که به نیوزلند سفر کند، وسوسه می شود که بانجی جامپینگ یا همان پرش از ارتفاع را امتحان کند.. البته این تنها یکی از گزینه های تفریحی و دیدنی در اینجاست.. قایق سواری با سرعت باد! هم طرفداران زیادی دارد.. قطعا دلتون نمیخواد که روی صندلی بشینید و زل بزنید به مردم در حال تفریح؟!
bungee-nz.jpg


2.ماه عسل در مالدیو
مالدیو جایی ست که واقعا شایسته ستایش می باشد.. یکی از محسور کننده ترین جاهای دیدنی دنیا که مثل یک هتل 5 ستاره برای زوج های عاشق می باشد.. اگر می خواهید با نیمه گمشده تان به ماه عسل بروید، کجا بهتر از مالدیو؟ شاید هم ترجیح میدهید، فقط عکسها راببینید؟؟!!

maldives2.jpg


3.شنا با کوسه ها در آفریقای جنوبی
خیلی سرگرم کننده و مهیج به نظر می رسد.. این کوسه های دریای کارائیب واقعا بامزه هستند و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در آفریقای جنوبی می باشد.. اگر هم از این قاتلان دریایی حتی در قفس هم می ترسید، پس بهتر است با پری های دریایی فلوریدا شنا کنید!

sharks.jpg


4.آبشار نیاگارا
در یک تور گردشگری با قایق ثبت نام کنید و از جاذبه های دیدنی آبشار نیاگارا لذت ببرید.. باید بدانید غیر ممکن است در اینجا خیس نشوید! خب اگر ترجیح میدهید گوشه ای بنشینید و در آرامش از نمای آبشار لذت ببرید، چرا به آبشار بیگ گوت در الاسگا نمی روید؟ البته فقط از داخل هواپیما یا هلیکوپتر آن را ببینید..

niagara.jpg


5.هتل هفت ستاره در دبی
رزرو هتل 5 ستاره در دبی را کنسل کنید و به یک هتل 7 ستاره در برج العرب دبی بروید.. در اینجا مثل شاهزاده ها با شما رفتار می شود و همه فک می کنند یک ادم مشهور هستید.. شاید هم ترجیح می دهید پولتان را خرج کشف جاهای بیشتری کنید.. انتخاب با شماست!

burj-al.jpg



منبع: http://ticket365.info
 

kalanest

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2017
نوشته‌ها
119
لایک‌ها
23
سن
36
محل سکونت
تهران
چقدر زیباست
البته یه مستند1000 جای دیدنی قبل از مرگ هم هست
 
بالا