برگزیده های پرشین تولز

جاهای توپ کیش رو معرفی کنید

darya_s

کاربر فعال دوربین دیجیتال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
23 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,592
لایک‌ها
5
فكر كنم بسته باشين ديگه الا باز نيستن

یعنی الان نزدیک پارک مرجان هیچ رستورانی نیست؟ حافظیه چطوره؟

غیر از رستوران نزدیک پارک مرجان؛ کلا رستوران خوب دیگه (ارزون و خوب نه خیلی لوکس) معرفی کنید.

رستوران پایاب (نزدیک مجموعه درخت سبز) چطوره؟

ممنون
 
Last edited:

darya_s

کاربر فعال دوربین دیجیتال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
23 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,592
لایک‌ها
5
رستورانها: حافظیه کنار پارک مرجان رو که نرفتیم، اما شلوغ بود. پایاب خوب بود از شاندیز صفدری هم خیلی بهتر بود.

این کشند قرمز (همون جلبکهای قرمز) به کیش هم رسیده و بخصوص توی اسکله تفریحی کاملا دیده میشد، دریا قرمز بود و حتی با این قایقهای کف شیشه ای که رفتیم، نتونست جایی رو پیدا کنه که این جلبکها نباشن و مرجانها رو ندیدم! الکی رفتیم!
این موزه شگفتیهای آفرینش یا همون باغ وحش و آکواریوم اصلا بدرد نمیخوره، وقتتون رو تلف نکنید. نفری 2000 تومان دادیم رفتیم به بزهای گرسنه بدبخت اونجا پوست پرتقال دادیم و کلی حسرت خوردیم که چرا سبزیهای ناهار رو برای این آهوهای گرسنه بپچاره نیاوردیم، نزدیک بود برم در قفسشون رو باز کنم ولشون کنم.
آکواریوم؟ چند تا آکواریوم فسقلی (از آکواریومهای خونگی هم کوچیکتر) گذاشته بودند که اکثرشون خالی بودند، فقط دو جور ماهی و یک کوسه و یک لاک پشت دیدیم. نمیدونم ماهیاشون مرده بودند یا چی؟
کشتی تفریحی هم فقط شبها داشت که نرفتیم، اون سری که رفته بودیم کشتی تفریحی قبل از غروب بودو زمان غروب میومد سمت کشتی یونانی که خیلی دلم میخواست اونو برم ولی الان چنین برنامه ای نداشتن، نمیدونم شاید فصل به فصل فرق میکنه.
هوا هم خوب بود، باد میومد شبها خنک بود. روز آخر هم از ظهر به بعد یک رعد و برق و باد و بارونی گرفت و مه شد که همه پروازها رو عقب انداخت. از ظهر تا شب هم یکسره بارون بارید و دیگه نشد بریم لب دریا، برنامه های پارک دلفینهای اون روز رو هم کنسل کرد.
 

HOW HOW

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2009
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
با سلام خدمت دوستان
لطفا به سوالم هرچي زودتر پاسخ بديد
من قصد دارو با برادرم يه سفر مجردي بريم كيش يا قشم يا هر دوشون
ما براي 4 شنبه پرواز به بندرعباس
داريم بعد ميخواييم از اونجا دريايي به كيش و قشم بريم آْيا امكانش اصلا هست كه دريايي بريم و براي اين چيكار بايد كردراستي به نظر دوستان بهترين جا توي كيش براي كمپ كردن و چادر زدن كجاست؟؟

يكي از اهدافم خريد لب تاپه از كيش كجاها برم بهتره (ميدونم قيمتش از تهران ارزون تر نيست ولي من به تهران دسترسي ندارم و نمي تونم برم تهران بهترين جا براي خريد لب تاپ كجاست تو كيش و آيا اصلا تو كيش لب تاپ فروشي توپي هست؟؟؟
 

siavash78

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,162
لایک‌ها
3
محل سکونت
آبادان
برادر من هر شهری که هستی همون جا لپ تاپت رو بخر که 100 در 100 کمتر ضرر می کنی. آخه کیش هم شد جای لپ تاپ خریدن؟ غیر از گشتن و شوکولات خریدن و داف بازی بقیه کارها ول معطلن.

ضمنا یه نکته اضافه کنم که در اکثر هتل ها (خصوصا هتل هایی که چتر بازا میرن مثل خلیج فارس و پارسیان و ...) می تونید دست هر حاج خانومی رو بگیرین ببرین! کارتون هم ندارن فقط تابلو نکنین دیگه. تنها چیزی که اگه گیرتون بیاد به سفرتون معنی میده همینه!

دیگه اینکه اگر پاسپورت دارین اصلا پولتون رو حروم کیش نکنین. می تونین به ارمنستان و تایلند و امثالهم سفر کنید و لذت ببرید. (خصوصا احساس آزادی از عدم نفس کشیدن در یک کشور مسلمان!)
 
بالا