برگزیده های پرشین تولز

جت اسکی در جزیره کیش

cc.simin

Registered User
تاریخ عضویت
4 مارس 2015
نوشته‌ها
1,497
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
مالزی
جت اسکی در جزیره کیش
ابتدا نوع كلوپي را كه قصد اجاره جت اسكی از آن را داريد مورد بررسي قرار دهيد، چرا كه بتوانيد بيشترين سرويس را از آنان دريافت كنيد. سپس نوع جت اسكی چه از نظر قيمت و چه از نظر قدرت موتور و مدل آن، كه با آن بتوانيد بهترين لذت را ببريد را انتخواب كنيد. شما بايد قوانين دريافت و شرايط لازم را دارا باشيد و مو به مو آن را رعايت كنيد كه خدايي ناكرده مشكلي براي خود و ديگران باعث نشويد.

%D8%AC%D8%AA_%D8%A7%D8%B3%DA%A9%DB%8C.jpg



شرايط دريافت جت اسکی در جزیره کیش :
1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسكي داده نميشود مگر با همراهي مربي كلوپ و يا همراه بالاي بيست سال اجاره كننده.
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
3. ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد.
4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست.
5. به يك گروه، دو دستگاه جت اسكی بطور همزمان داده نميشود، اتفاقات قبلي و حوادث جاني كه باعث فوت و يا نقص عضو گرديده دليل كافي براي انجام اين مهم گرديده.
6. آقايان با پوشش شلوارك و نهايتا با مايو پاچه دار(لطفا همراه بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري كه كلوپ در اختيار آنان قرار ميدهد ميتوانند استفاده كنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و فقط به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده كنند.
7. پر كردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.
8. پرداخت هزينه جت اسكی و گرو گذاشتن كارت ملي و يا مبلغ يكصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده كلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي بابت جبران قسمتي از خساراتي كه ناشي از عدم توجه اجاره كننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد).

2013-Yamaha-FX-SHO-EU-Eclipse-Black-Action-006.jpg


جت اسکی در کیش

مقرراتي كه اجاره كننده ملزم به رعايت آن ميباشد:
1. فاصله گرفتن تا شعاع 100 متري از هر شيئي روي آب، نظير، قايقها، كشتيها، اسكله، سواحل، شناگران، جت اسكی سواران ديگر، و حتي زباله هاي شناور بر روي سطح دريا (توضيحات بيشتر را ميتوانيد شفاها از مسئول مربوطه بپرسيد).
2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري.
3. منطقه اي را كه مسئول جت اسكی هنگام سوارشدن، جهت راندن به شما تفهيم ميكند را بايد دقيقا رعايت كنيد.
4. حركات آكروباتيك و دور درجا زدن ممنوع ميباشد و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد.
 
بالا