برگزیده های پرشین تولز

جديدترين و پر درآمدترين، كم هزينه ترين، كم ريسك ترين شغلهاي اينترنتي

hnikdel

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2007
نوشته‌ها
1,371
لایک‌ها
146
محل سکونت
iran
دوستان در اينجا بيان و يك تكوني به خودتون بديد و پر درآمدترين، كم هزينه ترين، كم ريسك ترين و بهترين شغلهاي اينترنتي را معرفي كنيد
همانطور كه مي دونيد بيشتر شغلهاي اينترنتي نمي توانند به عنوان شغل اول و تنها شغل فرد تلقي بشه و پولش اونقدر نيست كه آدم بتونه روش حساب باز كنه و درآمد تضميني داشته باشه.

پس از ايجاد يك سايت چيزي كه بيش از هر چيزي براي مدير سايت مهم است و بايد مهم باشد بازديد كنندگان سايت است و جذب بازديد كننده به سايت است دومين نكته محتواي سايت و بروز رساني آن است و سومين نكته پاسخگو بودن نسبت به مشتريان و وبازديد كنندگان است كه اگر يك مدير سايت به اينها توجه كند ديگر مجبور به تعطيل كردن سايت خود نمي باشد و نكات ديگر هم مثل ظاهر سايت و لود شدن سريع سايت و چيزهاي ديگري هم وجود دارد.

مثلاً من چند تا از اين شغلها را مي گم.
1. گرفتن ريسلر هاست و دامنه و فروش آن -اگر كسي ريسلرويژه و متفاوت رو سراغ داره بگه
2.تهيه سايتي مثل istgah.com كه تا سايت هستند كه اينو ارائه دادن. مثل iran-php.com و iranwebshop.com و dolphin.ir و غيره
3. راه اندازي فروشگاه اينترنتي كه اينم سايتهاي زيادي هستند كه ارائه مي دهند.
4. ايميل ماركتينگ كه مي تونيد در آن يك پكيج 5 ميليوني يا كمتر را بخريد و يك سايت بزنيذد و به ارسال ايميل تبليغاتي بپردازيد.
5.سرمايه گذاري در بازارهاي مال مانند فاركس، بورس طلا و نفت و فلزات و cfd .
داشتن يك سايت و قرار دادن تبليغات درون ان كه اين روش نمي شه به عنوان شغل روش حساب كرد.


دوستان مي تونن شغلهاي ديگر رو هم بيان كنند و نظر بدن كه كدوم يك بهتر است چه از لحاظ ريسك و چه در آمد و چه كم هزينه بودن.
 

Amirbahal3

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,200
لایک‌ها
538
سلام عزیز
کم ریسک ترین و کم هزینه ترین فارکس نیست من خیلی برای فارکس هزینه دادم و همیشه شاهد زیاد دوستان بودم. ولی خب خیلی درامد خوبی داره و شغلی هست که علاقه مند واقعی میخواد.
 

amin_lili

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 آپریل 2007
نوشته‌ها
532
لایک‌ها
2
سن
43
محل سکونت
ای کاش آنجا ...
به نظر من فارکس پردرآمد ترین و با ثبات ترین و مطمئن ترین شغل هست . لازم به ذکره که ما در این دنیا و از راه متعارف هیچ چیز با ارزشی رو نمی تونیم براحتی و مفت و مجانی بدست بیاریم مگر اهل خلاف باشیم که بحثش جداست .
فارکس به ظاهر بازاری هست که خیلی سریع می شه واردش شد و سودهای رویایی کسب کرد . اما متاسفانه درصد بالایی از معامله گران در همون یک ماه اول سپرده خود رو از دست می دن و دچار سرخوردگی می شن . و دلیل این کار هم اینه که بدون مطالعه کافی در مورد این بازار وارد می شن . یک عادت بد که ما ها داریم اینه که ابتدا وارد بازار می شیم و ضرر می دیم و بعد به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستیم تا در این بازار موفق بشیم . و این در حالی هست که اگر اطلاعات کافی از بازار داشته باشیم و مطالعات عمیقی روی نمودار قیمت ها داشته باشیم براحتی می تونیم درصد موفقیت خودمون رو به 90 درصد برسونیم . در بازار فارکس می شه با 1 میلیون سرمایه براحتی ماهیانه 2 میلیون تومن درآمد داشت . اینو که گفتم واقعا براحتی امکان پذیره اما به شرطها و شروطها ... هستند کسانی که ماهیانه 10 میلیوندرآمد دارند . من سعی کردم نزدیک به حداقل رو بگم .
 

Shemshad

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,080
لایک‌ها
32
محل سکونت
Padina Web Group - www.Padina.ir
بهترين كار : يه سايت بزنيد به زبان انگيليسي و بازديد كننده بالا از آمريكا و گذاشتن گوگل ادز .
 
بالا