برگزیده های پرشین تولز

جدیدترین تکنولوژی طراحی سایت

saman1392

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
808
لایک‌ها
112
جدیدترین تکنولوژی طراحی سایت چیست؟
آیا تاکنون با این موضوع مواجه شده اید که وقتی با موبایل یا تبلت خود سایتی را مشاهده می کنید با صفحاتی روبرو میشوید که از لحاظ سایز و اندازه برای موبایل یا تبلت شما مناسب نیستند چنین سایتهایی از تکنولوژی رسپانسیو یا واکنشگرا بهره نمی برند ولی با تکنولوژی جدید طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا این مشکلات برطرف میشود.

اگر وب سایت شما با تکنولوژی های روز و متدهای جدید طراحی سایت پیاده سازی نشود، مسلماً در زمان کوتاهی به فکر طراحی مجدد آن خواهید افتاد.

طراحی سایت باید با جدیدترین تکنولوژی طراحی سایت به صورت حرفه ای و کاملا داینامیک شامل پنل مدیریت ارائه گردد تا مدیر سایت بتواند مطالب و تصاویر و بخش های مختلف سایت را بروزرسانی نماید.

طراحی سایت با جدیدترین تکنولوژی ها و همچنین سرعت بود سایت و کاربر محور بودن آن تاثیر بسزایی در جذب مخاطب دارد.

آیا تکنولوژی جدید ریسپانسیو بودن طراحی سایت در رتبه سایت تاثیر دارد ؟

مسلما این قابلیت باعث می شود سایت شما در هر شرایطی در دسترس باشد و موجب ترافیک بیشتر برای سایت می شود که نتیجه آن ارتقاء رتبه وب سایت شما است . تکنولوژی ریسپانسیو بودن طراحی سایت یعنی قابلیت انعطاف پذیری سایت که هنگام لود صفحات با طول و عرض مختلف سایت با سرعت مناسب و بدون حذف موارد و اطلاعات ضروری صورت گیرد .

از دیگر موضوعاتی که در طراحی سایت با تکنولوژی های جدید باید رعایت شود استفاده از HTML۵ و CSS۳ در طراحی سایت است . از آنجایی که گوگل هم به استفاده از تکنولوژی های جدید در طراحی سایت تاکید دارد استفاده از تکنولوژی های نوین در طراحی سایت باعث می شود رشد بسیار محسوسی در رتبه تان در موتور جستجوی گوگل را هم شاهد باشید

webtech1.jpg


وب سایتهایی که دارای قابلیت ریسپانسیو بودن در طراحی سایت نمی باشند معمولا در نمایش در موبایل و تبلت دچار مشکل می شوند ، مرورگرهای مختلف هم تا حدی می توانند این ضعف را جبران نماییند و در نهایت عدم داشتن قابلیت طراحی سایت ریسپانسیو باعث عدم جذب بسیاری از مخاطبان سایت می شود..

جدیدترین تکنولوژی طراحی سایت شامل طراحی سایت معتبر و استاندارد با جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت و رعایت قوانین گوگل برای بهنیه سازی و سئو سایت و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود برای افزایش سرعت در پیاده سازی و تحویل طراحی وب سایت

امروزه طراحی سایت طبق اصول سئو و مناسب برای موتورهای جستجو با گرافیک منحصر بفرد دارای امتیاز است . در نتیجه قالب وب سایت شما کمک زیادی در جذب کاربران می کند در صورتی که قالب مناسب و استانداردی طراحی شود کاربران از مشاهده آن لذت برده و به محبوبیت سایت شما اضافه می شود.

استفاده از تکنولوژی جدید در طراحی سایت دارای اهمیت زیادی است ، به عنوان مثال استفاده از تکنولوژی های ایجکس ، جی کوئری و … است . مطمئنا تمامی شما این را در ذهن دارید که در روزگاران گذشته طراحی سایت فلش از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بود که این تکنولوژی با آمدن تکنولوژی های جدید از عرصه رقابت در دنیای طراحی سایت کنار رفت . پس از این به بعد هیچگاه در طراحی سایت خود از فلش استفاده ننمایید و بجای استفاده از این تکنولوژی قدیمی از طراح سایتتان بخواهید که از ایجکس و جی کوئری استفاده نمایند


منبع : http://egpouya.ir/blog/31-جدیدترین-تکنولوژی-طراحی-سایت
 
بالا