برگزیده های پرشین تولز

جدیدترین راهنمای جامع اسنیپت ها

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
featured-snippet-sample-video-clip-491x600.png


به نقل از سایت سئو :

کمپانی گوگل رهنمای جامع اسنیپت های ساختاری را در بلاگ جستجو منتشر کرد.

اسنیپت های ترکیبی-ساختاری پاسخ هایی سریع برای کاربر هستند که در هنگام جستجو بعضی از جستارها در بالای صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شوند.

گوگل اطلاعات کاملی درباره چگونگی فعالیت این اسنیپت ها در رابط های کاربری گوناگون و کارکرد آن ها در دسکتاپ ، موبایل و نتایج جستجوهای صوتی ارائه کرده است.

موردی که گوگل روی آن تاکید دارد استفاده از این اسنیپت ها در جستجوهای موبایلی و به ویژه جستجوهای صوتی است چون 10 لینک آبی در این فرمت کارایی نداشته و اسنیپت ها نقش مهمی را بازی می کنند.

اسنیپت ها خود منبعی از اطلاعات و داده های نیستند و تنها بخشی از نتایج فراهم شده توسط گوگل از منابع مختلف برای کاربران هستند. قابلیت ویدئوهای پیشنهادی که در چند ماه گذشته در اختیار بعضی از کاربران قرار می گرفت هم در این راهنما به طور کامل توضیح داده شده است. این ویدئوها هم جز اسنیپت های ترکیبی به حساب می آیند. تصویر این کلیپ ها پیوست شده است.

افرادی که از طریق گوگل هوم و یا دستیار هوشمند گوگل جستجو انجام می دهند می توانند بعدا نتایج کامل جستجوها در موبایل خود از طریق اپ گوگل هوم را مشاهده کنند. گوگل اعلام کرده که این اسنیپت ها بی نقص نیستند اما سعی و تلاش کارشناسان گوگل بر این بوده که قابلیت ها به طور مستمر بهبود پیدا کنند.

قابلیت های " نتایج بیشتر " ، " اسنیپت های چندگانه " و ... به طور کامل و واضح توضیح داده شده اند.
 
بالا