برگزیده های پرشین تولز

جدیدترین طرح های رایگان درآمدزا در حوزه ارزهای دیجیتال

poole-irani.blogfa.com

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2013
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
24
با سلام خدمت دوستان گرامی

عنوان موضوع از این جهت این انتخاب شد که توجه همه سلایقی که دنبال طرح هایی هستند که بدون سرمایه اولیه از حوزه ارزهای دیجیتال می خواهند به کسب درآمد واقعی از اینترنت بپردازند.

دوستان گرامی! هرچند خیلی از شما با مقوله مورد نظر آشنایی کامل دارید، لکن بنده خودم شخصا از این حوزه تا کنون صدها دلار کسب درآمد داشته ام که این موضوع مطمئنم تا سال دیگه همین موقع بالغ بر 5000 دلار خواهد بود. و لذا موردی که می خوام باهتون در میون بذارم رو به عنوان یه شغل دوم بسته به وقتم از روزی 2ساعت تا روزی 12 ساعت براش وقت میذارم.

در خصوص مطلب موجود باید خدمتتون عرض کنم که سر همین داستان اینقدر وقتم پر شده که دیگه حتی فرصت اینکه بیام اینجا مطالب جدید بذارم رو هم ندارم و همینکه وقتم رو به شناسایی طرح های معتبر و پاسخگویی به اعضای کانالم داشته باشم هنر کردم، لذا انتظار اینکه اینجا جوابتون رو هم بدم نداشته باشید چون دیگه اینجا فک نکنم حالا حالا وقت کنم سر بزنم ، لذا از طریق کانالی که در پایین آدرسش رو میدم سعی کنید ارتباط با آی دی مدیر برقرار کنید.

مطلب اگرچه برای خیلی افراد تکراری هست که مقوله کسب درامد از ایردراپ ها هست، لکن به دلیل اینکه کانال بنده صرفا تخصصی روی این امر تمرکز داره و ضمن معرفی طرح های جدید، از تحولات و واریزی های طرح های قبلی هم خبر میده، لذا یکی از کانال های تخصصی ایران بشمار میره.

اما برای سایر دوستان که می خواهند بدانند واقعا مقوله ایردرپ ها چگونه واقعا شخص رو به درآمد واقعی اون هم در قالب بیت کوین و اتریوم می رسونه، بنده یک پست نسبتا طولانی که فلسفه درامدزایی از ایردراپ ها رو توضیح داده است، در کانالم قرار دادم که دوستانیکه مایل بودند با مقوله مطروحه آشنا بشن، در تلگرام بهم پیام بدن ، بنده براشون پست مربوطه رو براشون می فرستم.


یک نکته مهم:

درشرایطی که خیلی از افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، کسب درآمد از حوزه ایردراپ ها رو یک توهم می دانند (آن هم به سبب علم کم آنها) و کسب درآمد در این حوزه رو نوعی بی کلاسی می دانند، الان کسب درآمد از حوزه ایردراپ ها به حدی در دنیا جدی گرفته شده است که حتی مدیران بسیاری از طرح های ایردراپی، از اعضای بالای کانال های تلگرامی خود نهایت استفاده را می کنند و آنها هم طرح های دیگر ایردراپی را برای کسب منفعت بیشتر معرفی می کنند.

لذا دنیا پذیرفته که پول هنگفت مفت و سرشاری در این حوزه خوابیده و الان دیگه کسب درآمد در این حوزه به یک شغل تیمی کاملا سازمان یافته تبدیل شده است.

در نتیجه مسئله ابهام در درآمدزایی از این حوزه کاملا رد شده است و صرفا فقط یک سری افراد نا آگاه که معمولا در همه موارد اظهار نظر می کنند، سعی می کنند با جملاتی مسموم، ذهن مخاطبین را منحرف نمایند.
حال دیگه این انتخاب با شماست که بخواهید وارد این مقوله درآمدزا شوید، یا همچنان در حال جستجوی کسب منفعت از راههای رایگان درآمدزایی از اینترنت باشید.

علت اینکه الان هم بنده آمدم و این پست را نوشتم این بود که اگر در بین شما افرادی هستند که دنبال یه شغل دوم هستند، اگر روی این قضیه وقت بگذارند از ماه سوم چهارم درآمدزایی های خوبی خواهند داشت . هر چند در کوتاه مدت هم درآمدهای نسبی خواهند داشت.

محض اطمینان بخشی به اینکه درآمدزایی از حوزه ایردراپ تا چه حد برای برخی ها جدی گرفته شده است و چه درآمدی از این حوزه دارند روی لینک زیر کلیک کرده و موجودی حساب اتریوم زیر را مشاهده کنید که درآمد های ایردراپی صاحی حساب چند صد برابر موجودی اتریومی شخص می باشد:

https://ethplorer.io/address/0xab5c66752a9e8167967685f1450532fb96d5d24f

در کل کسب درآمد از حوزه ایردراپ ها نیازمند فقط وقت گذاشتن هست و نه چیز دیگری و در میان مدت تا طولانی مدت درآمد فعالان این حوزه را به شکل تصاعدی رشد می دهد.

برای آشنایی بیشتر با این مقوله و معرفی معتبرترین طرح های درآمدرزایی به کانال تلگرامی بنده مراجعه فرمایید
https://t.me/digitarz

 

spiral

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,408
لایک‌ها
347
سلام عزیز یک مسئله میمونه اونم حساب اتریوم هست که اکثر توکن هایی که شروع به فعالیت میکنن حساب اتریوم بلاک چین قبول نمیکنن اگه میشه در مورد انواع حساب های اتریوم توضیح بدین
 

poole-irani.blogfa.com

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2013
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
24
سلام عزیز یک مسئله میمونه اونم حساب اتریوم هست که اکثر توکن هایی که شروع به فعالیت میکنن حساب اتریوم بلاک چین قبول نمیکنن اگه میشه در مورد انواع حساب های اتریوم توضیح بدین
ضمن پوزش بابت تاخیر به دلیل اینکه اینجا زیاد نمی یاد. درصورتیکه تشریف بیارید کانال بنده و اونجا از طریق ارتباط با مدیر کانال پیام بدی کاملا راهنماییت می کنم
 
بالا