برگزیده های پرشین تولز

جدیدترین نوع گوشی تلفن همراه در راه است

Farshad_m20

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 جولای 2007
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
0
گروه بازرگانی پارسا متشکل از شرکت بازرگانی پارسا تل قشم و شرکت پارسا پیام پاسارگاد و شرکت گولد تل اینترناشنال هنگ کنگ میباشد.

شرکت پارسا پیام در سال 1379 در شیراز تاسیس گردید وفعالیت خود را آغاز نمود. پس از آن با توجه به پیشرفتهای بسیار گسترده ایران در زمینه ارتباطات با هدف گسترش واردات و فروش تلفن همراه در ایران درسال 1385 شرکت بازرگانی پارسا تل قشم در منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم تاسیس شد .
با توجه به افزایش غیر کارشناسانه تعرفه گمرکی تلفن همراه از 4 به 60 درصد و تغییر سیاست دولت از واردات به تولید تلفن همراه بر آن شدیم تا در جهت حمایت از سیاستهای دولت نهم نسبت به راه اندازی خطوط تولید تلفن همراه در شیراز با مشارکت یک شرکت اماراتی و یک شرکت هنگ کنگی اقدام نماییم . با توجه به عدم اجرای تعهدات دولت در جهت کاهش تعرفه واردات قطعات تلفن همراه به 10 درصد و افزایش روز افزون هزینه های سربار تولیدی کارشناسان اقتصادی شرکاء خارجی انصراف خود را از اقدام به راه اندازی کارخانه تلفن همراه در ایران اعلام کردند . و با در نظر گرفتن کلیه مسائل به اتفاق شرکت اماراتی تصمیم به خرید بخشی از سهام یک شرکت معتبر هنگ کنگ گرفتیم تا با تولید گسترده تلفن همراه در هنگ کنگ ضمن بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و کاهش هزینه های سربار و غیر مستقیم امکان توزیع کالا با قیمت های بسیار مناسب را در ایران امارات بزودی Gold Tel International Company و عراق برای تخستین گام فراهم نماییم . از این رو
محصولاتش را با قابلیت پخش پنج شبکه تلویزیونی – پشتیبانی از دو سیم کارت GTC با نشان تجاری
بصورت همزمان و بدون نیاز به شارژ ( شارژ خورشیدی ) با صفحه نمایش بزرگ لمسی و با طراحی های فوق العاده زیبا و قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه خواهد کرد .
از وزارت محترمAOK در حال حاضر شرکت پارسا تل ضمن اخذ مجوز واردات تلفن همراه با نشان تجاری
بازرگانی در حال گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش در تمامی شهرستانهای کشور میباشد .
اما با توجه به تغییر سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه کنترل سریال گوشی های تلفن همراه و فعال شدن کلیه گوشی ها در شبکه مخابراتی ایران و عدم کاهش تعرفه گمرکی این محصول متاسفانه قاچاق تلفن همراه به کشور در هفته های گذشته به شدت افزایش یافته است و کاهش چشمگیر قیمتها حاکی از این موضوع است همچنین اخیرا گوشیهایی در بازار مشاهده شده است که بی نام و نشان بدون مارک و فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و مردم نیز ممکن است با خرید آنها خود را در آینده در جهت تعمیرات و تامین قطعات مورد نیاز آن دچار مشکلی بزرگ ببینند . در این میان کلیه نمایندگی های رسمی واردات تلفن همراه و تولیدکنندگان آن متضرر شده اند . چرا که گوشیهای قاچاق به سهولت وارد بازار شده و در شبکه مخابراتی ایران فعال می شود و متاسفانه دولت نیز توان کنترل آنرا ندارد و به نظر میرسد بهترین راه حل خروج ار بحران موافقت دولت محترم با پیشنهاد وزارت بازرگانی در جهت کاهش تعرفه واردات تلفن همراه به 15 درصد می باشد تا پس از آن بعد از مدتها بازار تلفن همراه به ثبات لازم رسیده تکنولوژی روز دنیا به قیمت واقعی خود به مردم ایران عرضه شود و امکان جستجوی گوشی های سرقتی نیز پس از مدتی به حالت اولیه خود بازگردد تا چنانچه یکی از شهروندان مورد سرقت قرار گیرد امکان جستجوی دستگاه مفقودی از طریق شرکت مخابرات چون گذشته برقرار شود .
در پایان با توجه به ارائه روزافزون سیم کارت های اعتباری همراه اول و ایرانسل و تالیا و نیاز بسیار فراوان جامعه به گوشی تلفن همراه و عدم تولید واقعی آن در کشور و عدم توانایی سیستم مخابراتی در جهت کنترل سریال گوشی های قاچاق و افزایش بیرویه و بیش از پیش قاچاق تلفن همراه امید است دولت محترم نسبت به تعیین تکلیف این موضوع کهنه اقدام و بازار را از تلاطم و مردم را از نگرانی رها سازد

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.parsatel.com مراجعه فرمایید .


عبدالرحمن معاشر
مدیر عامل شرکت بازرگانی پارسا تل
 
بالا