برگزیده های پرشین تولز

جدیدترین و بروزترین اخبار مربوط به اتومبیل رانی فرمول یک فصل 2020

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
فرمول یک | قهرمانی همیلتون در روز پرحادثه موجلو

%DA%AF%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%BE%D8%B1%DB%8C+%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%84%D9%88+%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7.jpg


اننده انگلیسی تیم مرسدس بنز آلمان قهرمان مسابقات فرمول یک ایتالیا شد.
به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهم رقابت‌های فرمول یک (اتومبیلرانی) قهرمانی جهان به میزبانی ایتالیا برگزار شد. در این مسابقه لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس بنز عنوان قهرمانی را به دست آورد. والتری بوتاس هم‌تیمی او در رده دوم قرار گرفت و الکس آلبون راننده تیم ردبول سوم شد.

yektanet.com
در این مسابقه عجیب و پُرحادثه در ابتدای کار، ۲ مرتبه تصادف رخ داد و بازی مدت زیادی متوقف گردید. طی این حوادث ۷ راننده از رقابت خارج شدند. مکس ورستپن رانده هلندی تیم ردبول در دور اول مسابقه تصادف کرد و از این رقابت، کنار رفت. نیکولاس لطیفی، مگنوسن، جیوویناتسی، اکون، ساینز و گسلی دیگر راننده‌هایی بودند که از ادامه رقابت بازماندند.

سپس در ادامه مسابقه لانس استرول یک تصادف شدید را تجربه کرد و دوباره رقابت متوقف شد.​
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
حواشی عجیب در فرمول یک، چند تصادف و سه بار استارت در پیست موجلو


هزارمین گرند پری مسابقات فرمول یک عصر دیروز در پیست موجلو در توسکان ایتالیا برگزار شد و مملو از ماجرا‌های عجیب و غریب بود. در این مسابقه که پس از سال‌ها در پیست موجلو برگزار شد، لوییس همیلتون راننده مرسدس در جایگاه نخست مسابقه را آغاز کرد، اما در همان استارت نخست والتری بوتاس با یک شتابگیری فوق‌العاده پیش افتاد.

گرندپری توسکان معجون عجیبی از شتاب و توقف بود جایی که برخی خودرو‌ها مثل مرسدس چندین بار شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر را در زمان حدود ۴.۵ ثانیه، دیوانه‌وار طی کردند و از سوی دیگر چند تصادف باعث شد که پرچم قرمز و زرد داوران تکان بخورد و مسابقه متوقف شود.

حواشی عجیب در فرمول یک، چند تصادف و سه بار استارت در پیست موجلو + ویدئو


چندین برخورد باعث شد که حتی دو بار در میانه‌های مسابقه، استارت مجدد انجام شود. با این که ۸ خودرو بر اثر سلسله‌ای از تصادف از مسابقه خارج شدند، اما خوشبختانه هیچ یک از رانندگان آسیب ندیدند. در پایان مسابقه لوییس همیلتون برنده شد و به خاطر ثبت بهترین تایم لَپ ۲۶ امتیاز اندوخت تا به قهرمانی فصل نزدیکتر شود. هم‌تیمی او یعنی بوتاس با وجود همه تلاش‌ها و انگیزه‌هایش دوم شد و الکساندر آلبون نیز برای نخستین بار توانست روی سکو بایستد و سوم شود. جالب است که تیم فراری با اینکه در هزارمین مسابقه خود شرکت می‌جست، هیچ نماینده‌ای روی سکو نداشت.​
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
فرمول یک؛ همیلتون، فاتح هزارمین گرندپری فِراری

راننده انگلیسی تیم مرسدس، فاتح گرندپری اتومبیلرانی فرمول یک ایتالیا شد….

والتری بوتاس، دیگر راننده تیم مرسدس و الکس آلبون از ردبول، دوم سوم شدند.
این مسابقه، هزارمین گرندپری تاریخ تیم فراری بود. شارل لکلرک و سباستین فتل، رانندگان تیم فراری در این رقابت هشتم و دهم شدند.

در دورهای نهم و چهل و ششم این مسابقه، تصادف‌های رخ داد که ۸ راننده (اشترول، اوکان، ساینس، جیوویناتزی، لطیفی، ماگنوسن، فرستاپن و گسلی) از دور رقابت خارج شدند.

آخرین بازی که یک گرندپری با ۲ پرچم قرمز مواجه شده بود، سال ۲۰۱۶ برزیل بود.

مرحله بعدی مسابقات فرمول یک در پیست سوچی کشور روسیه برگزار خواهد شد.​
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
حضور 13 هزار تماشاگر در مسابقات فرمول یک ایمولا

با اعلام مقامات ایتالیا، 13 هزار تماشاگر در مسابقات فرمول یک ایمولا حضور خواهند داشت.


ایمولا میزبانی مسابقات گرندپریکس فرمول یک را برعهده دارد که گفته شده این مسابقه با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

13 هزار تماشاگر در این مسابقه که قرار است در سن‌مارینو برگزار شود حضور خواهند داشت. ایمولا برای نخستین بار از سال 2006 دوباره به مدار مسابقات فرمول یک بازگشت. این رقابت روزهای 31 اکتبر تا اول نوامبر (10 و 11 آبان) برگزار خواهد شد.

مقامات برگزاری ماه پیش اعلام کرده بودند امیدوار هستند 10 هزار هوادار در مسابقات حضور داشته باشند چرا که بحران کرونا باعث شده تا تمامی مسابقات پشت درهای بسته پیگیری شود.

مسابقات گرندپریکس توسکان نخستین رقابت فرمول یک بود که با حضور کمتر از 3 هزار تماشاگر برگزار شد اما انتظار می‌رود این تعداد در مرحله بعدی فرمول یک که قرار است در روسیه برگزار شود، بیشتر باشد.
 
بالا