برگزیده های پرشین تولز

جراحی زیبایی پلک و لیفت ابرو

asalprh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2016
نوشته‌ها
55
لایک‌ها
4
سالیانه صد ها هزار تن در سراسر دنیا عمل بلفاروپلاستی را انجام میدهند تا بتوانند ظاهر خود را زیباتر کنند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و زندگی بهتری را داشته باشند. افتادگی پلکها و پف زیر چشم ظاهر شما را پیرتر و خسته تر نشان داده و حتی میتواند گاها موجب اختلالات بینایی شوند که با عمل جراحی بلفاروپلاستی قابل اصلاح میباشد ولی قادر به از بین بردن سیاهی دور چشم و یا خطوط ریز اطراف چشمها نمیباشد، همچنین برخی به اشتباه فکر میکنند با عمل پلک ابروی آنها بالا خواهد رفت که چنین نخواهد شد. برعکس با عمل لیفت و بالا بردن ابرو هم، پف پلکها از بین نخواهد رفت. لذا بلفاروپلاستی را میتوان به تنهایی و یا همراه با عملهایی نظیر لیفت ابرو یا لیفت صورت و یا حتی جراحی بینی انجام داد.

مثل سایر جراحیهای زیبایی صورت نتایج رضایتبخش منوط به برقراری اربتاط مناسب بین جراح و بیمار است. اعتماد متقابل و صداقت به همراه توقعات منطقی و واقعبینانه از تواناییها و محدودیتهای عمل، برخی از این موارد می باشد.

در عمل بلفاروپلاستی پوست، چربی و حتی قسمتی از عضله اضافی و شل شده پلک بالا و پائین برداشته میشود که نتیجهی آن ظاهری شادابتر، جوانتر و محکمتر در صورت میباشد.
مراحل جراحی:
در جراحی پلک فوقانی ابتدا میزان پوست اضافی دقیقاً تعیین و با برشی که در خطوط طبیعی پلک واقع خواهد شد برداشته میشود بدین ترتیب خط بخیه درست در خطوط طبیعی پلک قرار گرفته و دیده نخواهد شد. چربی و عضلات شل و اضافی برداشته و محل بر با بخیههای بسیار ریز دوخته میشود و لذا محل بخیه دیده نخواهد شد.

در مورد پلک تحتانی در صورتی که پوست اضافی نباشد و فقط بخواهیم پف زیر چشم را که عمدتاً ناشی از چربی اضافی است را برداریم با برش داخل ملتحمهی چشم قادر به این کار هستیم ولی اگر بخواهیم همزمان پوست اضافی راهم برداریم با برش درست زیر مژه وارد شده چربی اضافی را برداشته و سپس پوست اضافی را برداشته و محل را با بخیه های بسیار ظریف ترمیم میکنیم و بدین ترتیب اصلاً جای بخیه ها دیده نخواهد شد.

در شرایط عادی جراحی پلکها بین ۲-۱ ساعت طول میکشد. بخیهها بین ۵ روز تا یک هفته کشیده شده و تا ۲ هفته قطره ها و پمادهای چشمی تجویز خواهد شد. پس از عمل هیچ پانسمانی روی چشمها وجود نخواهد داشت و چشمها باز و قادر به دیدن هستند و پس از ۴۸-۲۴ ساعت میتوانید به حمام بروید.

پس از بلفاروپلاستی با کمک لیزر میتوان تا حدی خطوط ریز اطراف چشم را کاهش داد.
می توانید نمونه جراحی های دکتر رجبی جراح و متخصص چشم را در این سایت ببینید.
 
بالا