برگزیده های پرشین تولز

جزیره افسانه ای ایبیزا در اسپانیا

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
اگر درحال برنامه ریزی برای تور اسپانیا در تابستان 96 هستید، پیشنهاد میکنیم جزیره شگفت انگیز ایبیزا را در لیست برنامه های خود قرار دهید. این جزیره یکی از مناطق محبوب گردشگری در بین توریست های جهان است و سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و توریست ها از نقاط مختلف دنیا میباشد. با ما در نت تورز همراه باشید تا بیشتر با این جزیره آشنا شوید.

%D8%A7%DB%8C%D8%A8%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%A7.jpg




جزیره ایبیزا که به آن جزیره سفید هم گفته می شود، در منطقه سواحل جنوب شرقی اسپانیا قرار دارد و جزئی از مجمع الجزایر بالئارس است. طول این جزیره در بیشترین نقطه خود به 42 کیلومتر می رسد و بزرگترین شهر آن شهر آنتونی دی پورت مانی (Sant antony de portmany )، در قسمت ساحل غربی و سانتا ایلاریا دس ریو (Santa Eularia des riu) در قسمت جنوب شرقی جزیره است. گردشگری صنعت اصلی و اصلی ترین منبعد درآمد جزیره ایبیزیا است. این جزیره شب های سر زنده و پر انرژی ای را دارد که یکی از دلایل معروفیت این جزیره همین امر میباشد. سطح وسیعی از جزیره ایبیزیا را زمین های سرسبز کشاورزی فرا گرفته است که محصولاتی مانند گندم و زیتون در آن کشت میشود.

%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%A8%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%A7.jpg



جزیره ایبیزیا دارای مناطق کوهستانی بسیاری است. بلند ترین قله در این جزیره sa talia است که ارتفاعی 475 متری دارد. این کوه در منطقه جنوب غربی قرار گرفته است. در ایبیزیا هیچ حیوان بزرگی دیده نمی شود. در واقع زیستگاه پرندگان و انواع مارمولک های جنگلی است. جزیره فوق العاده زیبای ایبیزیا، جزیره ای صخره ای و دارای مساحتی حدود 573 کیلومتر مربع است. در فصل تابستان دمای هوای این جزیره بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد است و در فصل زمستان این دما تا 8 درجه سانتی گراد افت می کند. در این فصل گردشگران کمتری در این جزیره حضور دارند. این مورد ممکن است برای بسیاری از گردشگران مثبت تلقی شود، چرا که هستند افرادی که به آرامش علاقه دارند و شلوغی را ترجیح نمیدهند.

%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%A8%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7.jpg




در اطراف جزیره، جاذبه های محلی بسیاری قرار دارد. گردشگران تور اسپانیا میتوانند با قایق به تماشای مناظر شگفت انگیز اطراف ایبیزیا مشغول شوند و ساعت ها و روزها به گشت و گذار و لذت بردن از این طبیعت فوق العاده بپردازند. از دیگر مناطق دیدنی این جزیره میتوان به غار های کان مارکا اشاره کرد، این غار ها در شمال جزیره قرار گرفته اند. درون این غارها دریاچه های زیر زمینی رنگارنگی وجود دارد که بازدید از آن ها برای گردشگران بسیار جذاب و دوست داشتنی است.
 
بالا