برگزیده های پرشین تولز

net-tours-2017

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2017
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
30
جزیره زیبای مایا در تایلند
کشوری در شبه جزیره هند و چین، واقع در جنوب شرقی آسیا، که یکی از محبوب ترین گزینه های گردشگری بین توریست های سراسر جهان است. کشور مورد نظر ما در این مقاله، تایلند است. با نام سابق سیام که با توجه به مساحت نسبتا کوچک خود، سواحل، جزایر و جاذبه های فراوان و زیبایی دارد. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است. تور تایلند یکی از مقاصد مهم گردشگری برای ایرانیان است که هر ساله تعداد زیادی از هموطنان با این تور خود را به کشور لبخند ها، یعنی تایلند می رسانند. ما در این مقاله قصد داریم یکی از سواحل زیبا و یکی از جزایر بی نظیر تایلند را برایتان معرفی کنیم.



خلیج مایا
خلیج مایا بخشی از مجمع الجزایر کوه فی فی است و متشکل از 6 جزیره بسیار دیدنی می باشد. این منطقه به دلیل بی نصیب ماندن از ساخته های انسانی و تغییر محیط زیست به دست بشر، طبیعتی بکر به جای گذارده که برای تفریح گردشگران بسیار مناسب است و آرامشی وصف نشدنی را به دنبال دارد. شما با سفر به این خلیج میتوانید با قایق از جزایر زیبا دیدن کنید و از مناظر آنجا لذت ببرید. 3 صخره به ارتفاع 100 متر از سه طرف این خلیج را احاطه کرده اند که با عبور کردن از کنار این صخره ها، منظره های زیبایی برایتان به ارمغان خواهند آمد. ساحل اصلی به طول 200 متر میباشد که شن های نرم و سفید آن زیبایی ساحل را دو چندان کرده است. بهترین زمان مسافرت به این خلیج از نوامبر تا آوریل یعنی در فصل اوج توریست ها میباشد که دسترسی به خلیج به دلیل آرام بودن دریای اندامان آسان و لذت بخش است.



%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87%20%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A7.jpg


همچنین یکی از محبوب ترین فعالیت ها در این منطقه غواصی در خلیج است که فرصت دیدن حیوانات و مجوعه گیاهی زیر دریا را فراهم میکند. البته از مهم ترین مکان هایی که در این خلیج میتوان غواصی را در آن تجربه نمود، میتوانیم به لوه ساماه که در ورودی خلیج مایا و خلیج پالونگ قرار دارد اشاره داشته باشیم. اگر جزیره مایا توانسته است نظر شما را برای یک سفر هیجان انگیز و لذت بخش به خود جلب کند، میتوانید برای ثبت تور تایلند و پا گذاشتن به این جزیره زیبا، به لیست تور های ما سری بزنید و تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 
بالا