برگزیده های پرشین تولز

جزیره هانیان چین

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
یکی از نقاط دیدنی و جذاب در تور چین، جزیره هانیان می باشد. شاید تا به حال اسم این جزیره را نشنیده باشید ولی ای جزیره برای جینی ها و توریستان اسمی آشنا شد و یکی از نقاط مورد پسند آن ها می باشد. هانیان کوچکترین و جنوبی ترین استان چین می باشد که در چهارصد و ده کیلومتری جنوب غرب ماکائو واقع شده است. این جزیره دارای سواحل زیادی می باشد و یکی از نقاط دیدنی و منحصر به فرد کشور چین محسوب می گردد. این جزیره به واسطه زیبایی هایی که دارا یکی از نقاط دیدتی کشور چین محسوب نی گردد. به دلیل منحصر به فرد بودن آن و ویژگی های غیر قابل توصیف این جزیره به یکی از ده جاذبه برتر کشور چین تبدیل شده است. اگر شما می خواهید در تور چین شرکت کنید نا خودآگاه از این جزیره زیبا دیدن می کنید چرا که بازدید از این جزیره در اولویت کاری تمام تور ها می باشد و شما صد در صد در تور چین از این منطقه زیبا و دیدنی بازدید می کنید.

%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

معبد شائولین چین

در این مکان معبد شائولین نیزوجود دارد و می توانید از آن نیز بازدید کنید. از این جزیرخ به طور میانگین سالانه بیست و پنج میلیون گردشگر دیدن می کند و یکی از نقاط توریست پذیر کشور چین می باشد.این بنا برای مردم چین بسیار ارزشمند می باشد و جز یادگاری هایی است که از نسل های گذشته برای مردم چین مانده است. شائولین از جمله مردم پاک و شجاع بوده اند که کار خود را کمک به مردم می دانستند. این دسته از افراد عمر خود را بر اساس عدالت و درستی قرار داده اند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آرمان ها و آرزو های خود انجام می دادند. افراد پاکی که در این معابد زندگی می کردند، همواره مورد احترام و مقبول مردم واقع می شدند، از این رو تمامی معابد شائولین برای مردم مقدس بوده و نماد جاودانگی و شجاعت را در دل هایشان زنده می گرداند .

%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

ساحل بی کران جزیره هانیان چین

این جزیره دارای هزار و پانصد کیلومتر ساحل می شد که در این مورد در جهان بی همتاست. این مکان برای کسانی که اولین بار است در تور چین شرکت می کنند واقعا شگفتی وار می باشد و یکی از نقاط دیدنی و زیبا برایشان تلقی می شود. سواحل این منطقه برای پیاده روی و قدم زدن بسیار مناسب می باشد و می تواند برای انسان ها آرامش بخش باشد. در این سواحل تمام امکانات رفاهی و خدمات آسایشی مهیا می باشد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. ورزش های آبی در کتار این ساحل رواج گرفته است و برای کسانی که خواهان این گونه ورزش ها می باشند بسیار مناسب می باشد. تور چین فرصتی ویژه می باشد که از این جاذبه ها و سواحل زیبا استفاده کنید و از آن ها برای تفریح و سرگرمی خود به کار گیرید. این منطقه برای زوج های جوان بسیار مناسب می باشد. در هنگام شب فضای این منطقه رویایی می شود و شما می توانید در دل شب در کنار این سواحل زیبا، مدتی را به استراحت بپردازید، فارغ از مشکلاتی که با آن مواجه هستید.

%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

هاوایی چین

این منطقه به عنوان هاوایی چین نیز شناخته شده است که مناظر زیبای آن حاضر به رقابت با دیگر چشم انداز های جهان می باشد. این مکان جلوه کوچکی از بهشت بر روی زمین می باشد و شما می توانید در این مکان هر آن چه را که دوست دارید انجام دهید. در این منطقه شالیزار های زیبا و دریاچه های قشنگی وجود دارد که ارزش دیدن را دارد اگر چه بیشتر گردشگران برای آفتاب و ساحل این منطقه، به این جزیره می آیند. تور چین فرصتی بی نظیر است تا از جاذبه های این کشور به ویژه این جزیره زیبا دیدن کنید. یکی از مواردی را که باید در تور چین توجه داشته باشید، قیمت تور چین می باشد. اگر کمی در سایت های اینترنت تحقیق کنید تور هایی را پیدا می کنید که قیمت های متفاوتی دارند این بدان جهت است که امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند مانند هتل، هواپیما و... با هم متفاوت می باشد و شما باید تمام این موارد را در نظر بگیرید و با دیدی آگاهانه اقدام به ثبت نام در تور چین بکنید. چند کیلومتر دورتر از این ساحل دنیایی دیگر بر روی گردشگران باز می شود.

%D9%87%D8%A7%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

جنگل های استوایی چین

شما در آن منطقه می توانید بزرگترین جنگل های استوایی را مشاهده کنید و همزمان از آن ها نیز دیدن کنید. این منطقه از لحاظ گردشگری یکی از نقاط توریست پذیر کشور چین محسوب می شود و برای این کشور امر حیاتی دارد. همانطور که می دانید چین یکی از کشور های بزرگ جهان می باشد که دارای چهار فصل به صورت همزمان در سرزمین خود می باشد. رفتن داخل این جنگل ها کار بسیار خطرناکی می باشد چرا که ممکن است در پیچ و تاب این درختان گرفتار شوید و راه خود را گم کنید البته با این حال افراد زیادی هستند که خطر آن را به جان می خرند و وارد این جنگل های بی انتها می شوند. این افراد به دنبال هیجان بیشتر دست به کار هایی می زنند که شاید بعدا از گفتن آن برای دیگران وحشت نمایند. این جنگل ها در تمامی فصول سال سرسبز می باشند و جلوه ویژه ای از خلقت را بر روی زمین پدیدار نموده اند.

%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86.JPG

اقلیم چین

این منطقه به دلیل قرار گرفتن در کنار دریا دارای آب و هوای ویژه ای می باشد و جز نقاط خوش آب و هوای کشور چین محسوب می گردد. بیشتر گردشگر ها در تور چین شرکت می کنند تا در این منطقه در زیر نور آفتاب و بر روی ماسه های این منطقه حمام آفتاب بگیرند. تور چین به شما این اجازه را می دهد تا از این مناطق زیبا دیدن کنید و خاطرات خوب و جالبی را برای خود رقم بزنید.چین دارای سرزمین گسنرده ای می باشد، این گستردگی باعث گردیده است که تنوع آب و هوایی زیادی را در این شاهد باشیم. شما می توانید اقلیم های زیادی را در این کشور شاهد باشید. این تنوع آب و هوایی باعث ایجاد مناطق زیبا و منحصر به فردی گشته است که تنها در این کشور می توان چنین چیز هایی را یافت نمود. اگر قصد سفر به کشور چین داشتید پیشنهاد می کنیم مدت زمان زیادی را به آن اختصاص دهید تا بتوانید بیشتر جاهای دیدنی این کشور را مشاهده نمایید.

%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%85-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

تور چین

آرزو هر انسانی است که بتواند روزی در تور چین شرکت کند و از جاذبه های این کشور دیدن نماید و به صورت مستقیم با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور آشنا شود.مردم چین دارای فرهنگ ها و مذاهب گوناگون می باشند و به هزار و یک ملت در جهان معروف گشته است. تور چین بهانه خوبی است تا با فرهنگ این مردم بیشتر آشنا شویم و تعامل بیشتر با یکدیگر داشته باشیم. شما برای این که بتوانید از تمام قسمت های چین بازدید کنید مجبور می شوید چند باری به این کشور سفر کنید چرا که این کشور دارای جاذبه های فراوانی می باشد که با یک بار سفر، تمی توان همه آن ها را بازدید نمود. امیدواریم بهترین تجربه ها را در این تور کسب کنید و خاطرات خوب و ماندگاری را از این کشور با خود همراه سازید.
 
بالا