برگزیده های پرشین تولز

blue.s5

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2014
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
21
سن
36
گوشی ای که هرکسی به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد و هرکسی می تواند آن را خرید کند، گوشی هواوی آنر 3C است. اگرچه همانطور که گفته قیمت پایینی دارد اما از لحاظ فنی و عملکرد بسیار خوب است.

سایز دقیق این گوشی 139.5 میلی‌متر طول، 71.4 میلی‌متر عرض و 9.2 میلی‌متر ضخامت است.همچنین این گوشی 140 گرم وزن دارد که سبب شده تا ابعاد و وزن این محصول مناسب و متعادل باشد.

این گوشی در چند مدل مختلف از لحاظ میزان حافظه و شبکه ارتباطی متفاوت است.

اما طبق سنت همیشگی شاهد لوگوی Honor در پشت گوشی هستیم.
http://huaweimobiles.blogtez.com/post13.php
صفحه نمایش لمسی IPS LCD با سایز 5 اینچ با کیفیت HD، تراکم پیکسلی برابر با 294ppi دارد. رزولوشن گزارش شده ی آن 720x1280 پیکسل است.

باتوجه به انحنای کمی که در قاب پشتی آن وجود دارد، کارکردن و جای گیری آن در دست به خوبی انجام می پذیرد. جنس این قاب کاملا پلاستیکی و صیقلی است. ولی پلاستیک به کار رفته کیفیت قابل قبولی دارد و به جز مشکل به جاماندن اثر انگشت ایراد بخصوص یا مهمی نمی‌توان بدان وارد کرد.

کیفیت صفحه نمایش، پردازنده و هسته پردازشی همگی در کنار هم مجموعه ای بسیار قوی و کاربردی را تشکیل داده اند.

گوشی هواوی Honor 3C مجهز به یک پردازنده‌ی 4 هسته ای با سرعت پردازشی 1.3 گیگاهرتز است. همچنین دو گیگابایت حافظه‌ی رم روی تراشه ای ازنوع مدیاتک نسخه‌ی MT6582 قرار گرفته است. واحد گرافیکی آن‌ نیز Mali-400MP2 است.

همچنین برای افزایش حافظه‌ی این گوشی، می‌توانید از کارت حافظه‌ی جانبی microSD استفاده نمایید که این دستگاه تا نهایت 32 گیگابایت می‌تواند از این نوع کارت حافظه پشتیبانی کند.

در آخر یک باتری لیتیم پلیمری و با ظرفیت 2300 میلی آمپر ساعت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در حالت عادی تا 2 روز قابلیت شارژ دهی دارد و شارژ مجدد آن تا سه ساعت زمان می برد

هواوی Honor 3C دارای سیستم عامل اندروید نسخه‌ی 4.2.2 و رابط کاربری 2.0 Emotion UI است.

پورت microUSB نسخه 2 گوشی Honor 3 بر لبه‌ی پایینی و جک استاندارد 3.5 میلی متری هدفون بر لبه‌ی بالایی قرار گرفته است.

این گوشی به طور همزمان از دوسیم کارت پشتیبانی می کند و تنها سیم کارت اول امکان 3G دارد.در این گوشی WiFi از DLNA و Hotspot پشتیبانی می کند.از ارتباطات دیگر این دستگاه می توان به GPS اشاره کرد. این گوشی از بلوتوث نسخه 4، قابلیت کاربردی DLNA و سیستم GPS نیز بهره می‌برد.

از امکانات نرم افزاری آن می توان به دو مورد بسیار کاربردی زیر اشاره کرد؛حالت one-hand UI که هوآوی با فعال کردن این قابلیت، کنترل این دستگاه را برای شما آسانتر می‌کند.

حالت Gloves Mode این حالت جهت استفاده از صفحه نمایش گوشی در هنگامی که دستکش به دست دارید، کاربرد دارد.

با حالت Double touch شما می‌توانید با فعال کردن این قابلیت در هنگامی که گوشی در حالت استند بای قرار دارد، با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش آن را روشن کنید.

از امکانات نرم افزاری آن میتوان به دو مورد بسیار کاربردی زیر اشاره کرد؛حالتone-hand UI که هوآوی با فعال کردن این قابلیت، کنترل این دستگاه را برای شما آسانتر می‌کند.

استفاده از دوربین های 8 و 5مگاپیکسلی در این گوشی یکی از نقاط قوت و مزایای آن محسوب می شود.

همچنین این گوشی به یک بلندگو با امکان پخش صدای بلند و دارای قابلیت حذف نویز توسط میکروفون مکالمه گوشی مجهز شده است.


منبع : درباره ی موبايل هواوي آنر 3C
 

saman671

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2013
نوشته‌ها
255
لایک‌ها
41
محل سکونت
یه جایی رو این کره خاکی
سلام ن این گوشی رو دارم ولی از دیروز خاموش شده و اصلا روشن نمیشه فکر کنم هارد بریک شده راهی برای بازگشتش هست؟؟
 

blue.s5

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2014
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
21
سن
36
سلام و دوست عزیز اطلاعی در این مورد ندارم متاسفانه
 
بالا