برگزیده های پرشین تولز

جلوگیری از هک اینستاگرام

totaleternety

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2017
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
38
1.بالا بردن امنیت اینستاگرام
هک کردن اینستاگرام افسانه ای بیش نیست! نرم افزار اینستاگرام ویژگی هایی دارد که اگر از آن ها استفاده کنید هیچ وقت هک نخواهید شد. اگر نکات امنیتی که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم را رعایت کنید، هک کردن اینستاگرام قابل انجام نیست.

با وجود محدودیت های اینستاگرام در برخی از فعالیت ها، مواردی وجود دارند که می توانند امنیت صفحه اینستاگرامی را پایین بیاورند. درست نبودن پسورد، اشتراک گذاری پسورد با نرم افزارهای لایک و کامنت بگیر اینستاگرام، فعال نکردن احراز هویت دو مرحله ای، پسورد آسان، تایید نکردن ایمیل بازیابی، تایید نکردن شماره تماس بازیابی از جمله این موارد هستند.

تایید نکردن آدرس ایمیل باعث می شود که در صورت به وجود آمدن مشکل نیز نتوانید اکانت خود را بازیابی کنید. بنابراین باید از امکاناتی که اینستاگرام در جهت امنیتی ارائه می دهد استفاده کنیم تا هک نشویم. هک شدن نیز در صورت اشتراک گذاری پسورد با افراد و برنامه های دیگر و رعایت نکردن مسائل ایمنی ایجاد می شود.
2.آموزش ایمن سازی اینستاگرام
به 5 نکته اشاره خواهیم کرد که از هک شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام جلوگیری خواهد کرد.

# ۱: یک پسورد قوی انتخاب کنید.

مهم‌ترین نکته در لیست ما همین مورد است.

در وبلاگ پنتازوم تمامی موارد رو بخونین. در صورتی که سوالی دارین بفرمایید. در خدمتم :)

مطالعه کل مطلب : جلوگیری از هک اینستاگرام
 

totaleternety

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2017
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
38
مورد دوم : دسترسی برنامه‌های کاربردی مشکوک را لغو کنید.

یکی از نکات امنیتی اینستاگرام این است که دسترسی به هر گونه برنامه مشکوک را لغو کنید. به این معنی که هر وب سایت یا برنامه ای که از قوانین اینستاگرام پیروی نمی کند از جمله ربات های اینستاگرام که لایک، کامنت و فالو کردن حساب‌ های دیگر را از طرف شما انجام می دهند.

blogpenta5.jpg

برای مدیریت برنامه ‌های مشکوک، در برنامه اینستاگرام روی دکمه settings کلیک کنید.
 
بالا