برگزیده های پرشین تولز

حجم تبادل ارتباط در مجموعه 1

Kianfar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
چگونه مي توانم با پرداخت اضافه مبلغي حجم تبادل ماهيانه ارتباط در مجموعه 1 را افزايش دهم؟ آيا پس از اتمام مقدار تعيين شده براي ح ت ا م امكان استفاده از فضا تا ماه بعد از بين مي رود يا جريمه اي در نظر گرفته مي شود؟(شركتي كه من فضاي قبلي را از آن دارم اينگونه عمل مي كند).....
آيا امكان asp جدا بزودي در فضاهاي شما قرار داده خواهد شد؟ و به آنها كه قبل از آن ثبت كرده اند نيز داده خواهد شد؟ آيا جدا ارزش دارد كه كمي صبر كنم براي داشتن اين امكان؟
آيا براي رفع اشكال و پشتيباني بعد از خريد بايد فقط از طريق ميل عمل كرد يا تلفني يا حضوري هم امكان رفع اشكال وجود دارد؟
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
چگونه مي توانم با پرداخت اضافه مبلغي حجم تبادل ماهيانه ارتباط در مجموعه 1 را افزايش دهم؟
كافيه به يك پلان بالاتر ارتقا پيدا كني.

آيا پس از اتمام مقدار تعيين شده براي ح ت ا  م امكان استفاده از فضا تا ماه بعد از بين مي رود يا جريمه اي در نظر گرفته مي شود؟(شركتي كه من فضاي قبلي را از آن دارم اينگونه عمل مي كند).....  
امكان استفاده به صورت اتوماتيك از بين نمي رود. بلكه ابتدا به شما اخطار داده مي شود كه از حد خود بالاتر رفته ايد (اين مورد رو خودتون هم ميتونيد از توي كنترل پنل مشاهده و كنترل كنيد) بعدش از شما خواسته ميشه كه به يك پلان بالاتر ارتقا پيدا كنيد. كه اختلاف هزينه هم با توجه به مدت استفاده تا سقف يك سال (براي موارد سالانه) و تا سقف يك ماه (براي موارد ماهيانه) محاسبه ميشه. (كسي متضرر نميشه).
در غير اين صورت (عدم موافقت شما) مجبور هستيم براي رضايت بقيه استفاده كنندگان و تقسيم امكانات به صورت بهينه ، اكانت شما را suspend کنيم. خلاصه اينکه در حال حاضر برنامه اي براي فروش transfer اضافه نداريم.

آيا امكان asp جدا بزودي در فضاهاي شما قرار داده خواهد شد؟ و به آنها كه قبل از آن ثبت كرده اند نيز داده خواهد شد؟ آيا جدا ارزش دارد كه كمي صبر كنم براي داشتن اين امكان؟
هيچ وعده اي در اين مورد زمان راه اندازي سرويسهاي ASP نميشه داد. ولي در حال برنامه ريزي هستيم. اينکه ارزش داره شما صبر کنيد يا نه؟ صادقانه بگم اگر عجله داريد نه! در ضمن ارزش اين رو شما با توجه به منافع خودتون بيشتر و بهتر تشخيص ميدين تا ما.

آيا براي رفع اشكال و پشتيباني بعد از خريد بايد فقط از طريق ميل عمل كرد يا تلفني يا حضوري هم امكان رفع اشكال وجود دارد؟
متاسفانه پاسخگويي تلفني يا حضوري نداريم. ولي از شما در هنگام ثبت نام تلفن تماس خواسته شده که موارد ضروري رو در اسرع زمان به اطلاع شما برسونيم.
براي رفع اشکال فعلا از طريق ايميل يا ازطريق همين فروم (قسمت Support) امکان پذيره.
 
بالا