برگزیده های پرشین تولز

حراج های کریسمس استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
مراسم جشن سال نو میلادی در استانبول با شکوه خاصی برگزار می شود و گردشگران زیادی مایلند در این مراسم شرکت کنند اما دلیل دیگر برای رزرو تور استانبول در ژانویه ، خرید از حراجی هاست . حتما می خواهید بدانید حراج های کریسمس استانبول چگونه است ؟ حراجی کریسمس یا سال نو میلادی در استانبول با استقبال زیادی همراه است . در اینجا میتوانید پاسخ تمام سوالاتتان را در مورد حراج کریسمس در استانبول ببینید .
istanbul-attractions-blue_mosque-xlargeturkey-qpr.jpg

حراج های کریسمس استانبول

زمان برگزاری حراج زمستانه استانبول :
حراج زمستانه استانبول معمولا از نیمه دسامبر شروع می شود و تا شب سال نو میلادی ادامه دارد . از 25 آذر تا 5 دی ، رونق این حراجی بیشتر می شود . حراج‌ها از ۲۰% تا ۵۰% هستند و مختص پوشاک نیست اما بازار پوشاک طرفدار بیشتری دارد . حراجی‌های استانبول در روزهای اول با درصد تخفیف کمتری شروع میشود و هرچه به شب سال نو نزدیکتر می شویم ، درصد تخفیف اجناس باقیمانده بیشتر میشود . اما اگر میخواهید یک تیر و دو نشان باشد بهتر است تور استانبول ژانویه را طوری انتخاب کنید که چند روز قبل و شب عید را حتما در استانبول باشید ، اینطور هم از حراجی خرید خواهید کرد و هم در مراسم سال نو شرکت می کنید .

کدام مراکز خرید استانبول حراج دارند ؟
خوشبختانه در مورد حراج در استانبول قوانینی حاکم است که همه فروشگاه ها ملزم به اجرای آن هستند . در ایام جشنواره زمستانی خرید استانبول همه مراکز خرید حتی مراکز فروش اجناس سنتی باید اجناسشان را با تخفیف به مشتریان ارائه دهند . اگر قصدتان از خرید در جشنواره خرید زمستانی استانبول ، فقط پوشاک است خیابان استقلال را فراموش نکنید . در خیابان استقلال استانبول ، برندهای معروف مانند آدیداس ، نایک ، پوما و … شعبه دارند و لباسهای ورزشی تک سایز خود را با قیمت های فوق العاده ارزان ، عرضه می کنند . سایر مراکز خرید مانند مارمارا فروم ، جواهیر ، الیویوم ، پالادیوم ، تمام اوت لیت های استانبول و … برای خرید بسیار مناسب هستند . اما قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که برای پرداخت نکردن هزینه بار اضافه ، تنها میتوانید ۳۰ کیلوگرم بار داشته باشید پس الویت را به خریدهای باصرفه تر اختصاص دهید .

venezia_mega_outlet_5turkey-qpr.jpg

مرکز خرید ونیزیا استانبول

چرا روزهای آخر حراج درصد تخفیف بیشتر است ؟
حتما با خودتان می گویید حالا که در روزهای آخر حراج درصد تخفیف به حداکثر و در برخی موارد تا حدود 70 درصد می رسد ، چرا خرید را به روزهای آخر موکول نکنیم . طبق گفته اعضای سایت تریپ ادوایزر اگر سایز پوشاک شما چیزی جر مدیوم و لارج است حق با شماست اما خرید در اوایل زمان حراج بسیار عاقلانه تر است زیرا اندازه لارج (L) و مدیوم (M) بیشتر متقاضی دارند و سریعتر بفروش می رسند و همچنین رنگبندی اجناس در آخر حراج محدودتر میشود .

شاید برایتان جالب باشد که حتی اگر در شب سال نو میلادی در یکی از مراکز خرید استانبول باشید ، میتوانید مراسم شاد و مفرحی را تجربه کنید . برخی از مراکز خرید مدرن استانبول در شب کریسمس برنامه هایی برای مشتریان خود تدارک می بینند و تا نیمه های شب ، ساعات خوشی را برای آنها رقم میزنند . در ضمن فراموش نکنید که از سال ۱۹۳۵ روز سال نو میلادی در ترکیه تعطیل عمومی ست و تعداد کمی از مغازه بسته هستند زیرا برخی مردم برای برف بازی به اطراف شهر می روند . پس از یکم ژانویه شهر به حالت عادی برمیگردد فراموش نکنید این روز در استانبول تعطیل رسمی نیست .

winter_sales_in_istanbul2turkey-qpr-1.jpg

حراج های سال نو استانبول
 
بالا