برگزیده های پرشین تولز

حساب سودمند بانک آینده علاوه بر دریافت یک‌جای سود سالیانه تا 70 درصد سپرده وام بگیرید

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون
اگر به دنبال افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله هستید، حساب سپرده سودمند بانک آینده این شرایط ویژه را برای شما به وجود آورده که سود یک‌ساله خود را به‌صورت پیش‌پرداخت دریافت کنید و به‌صورت هم‌زمان تسهیلات بگیرید.


حساب سپرده سودمند بانک آینده​

حساب بلندمدت یک‌ساله سودمند بانک آینده شرایط متفاوتی با سایر حساب‌های بلندمدت را به وجود آورده است. شما می‌توانید با افتتاح حساب سودمند بانک آینده، کل مبلغ سود علی‌الحساب دوره یک‌ساله‌تان را به‌صورت یکجا و در ابتدای دوره سرمایه‌گذاری (بلافاصله بعد از تکمیل افتتاح حساب) دریافت کنید. ضمن اینکه بصورت همزمان می توانید از طرح های تسهیلاتی با سپرده بانک آینده نیز استفاده کنید.

شرایط حساب سپرده سودمند بانک آینده​

طبق اعلام بانک آینده حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای افتتاح حساب سودمند، 10 میلیون تومان تعیین‌شده و حساب سپرده به‌صورت بلندمدت یک‌ساله افتتاح می‌شود. سود علی‌الحساب مربوط به دوره یک‌ساله سرمایه‌گذاری که در حال حاضر 17 درصد تعیین‌شده، در روز شروع سرمایه‌گذاری و بلافاصله پس از اتمام فرایند افتتاح حساب، به‌صورت سیستمی محاسبه و به مشتری پرداخت می‌شود. در صورت تمایل مشتری می‌تواند به انتخاب خود، سود دریافتی از حساب سپرده هوشمند را در یکی از طرح‌های سپرده بانک آینده، سرمایه‌گذاری کند.

نرخ شکست سود حساب سودمند بانک آینده​

حساب سودمند بانک آینده به‌صورت بلندمدت یک‌ساله افتتاح و با نرخ سود 17 درصدی افتتاح می‌شود اما مشتری هر زمان که بخواهد می‌تواند اقدام به بستن زودتر از موعد حساب خود کند. درصورتی‌که مشتری زودتر از زمان موعد سررسید حساب(یکسال) اقدام به بستن حساب سودمند خود کند، نرخ شکست شامل تسهیلات خواهد شد.

دریافت تسهیلات با پشتوانه حساب سپرده سودمند​

با افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله سودمند بانک آینده علاوه بر اینکه می‌توانید سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری خود را یک‌جا و در همان روز افتتاح حساب دریافت کنید، از این امتیاز نیز برخوردار می‌شوید که به پشتوانه حساب سپرده سودمند و در قالب یکی از طرح‌های تسهیلاتی رویش یا طرح کاریز تسهیلات بگیرید. در این طرح های تسهیلاتی شما می توانید تا 70 درصد مبلغ سپرده حساب سودمند خود وام بگیرید.
 
بالا