آژانس هواپیماییexchanging

حمایت از خریداران ایرانی در برابر شرکت های خاطی

شروع موضوع توسط عادل ‏6 نوامبر 2005 در انجمن گفتگوی آزاد

  1. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    «بسم الله الرحمن الرحیم»

    سلام....

    اگر و تنها اگر می خواهید عزت خریداران ایرانی را در برابر گارانتی ها و ضمانت های پوچ و دروغین حفظ کنید به یاری شما نیازمندم...

    من می خواهم یا در همین جا یا یک سایت (که جدا گانه برای این کار در نظر گرفته میشود) ،به شرط حمایت شما، شرکت های خاطی را معرفی کرده و از دیگران بخواهیم تا خودشان ونزدیکانشان از خرید از آن شرکت ها خودداری کردنند....در صورت تمایل نام شرکت های خاطی را در امضای خود بگذارند و ...

    هر کی پیشنهادی درباره نحوه برخورد با این شرکت ها دارد، بگوید...
    با تشکر
    عادل
     
  2. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    دوستان...
    من با زیگورات بحثم شده و هر چی به من درباره شرکتشون گفته بودند را تکذیب می کنند (از اینکه با شرکت دل همکاری میکنند و زیر مجموعه آن هستند و هزاران حرف دیگر)و می گویند مدرکی از خودتان نشان دهید....

    دور نوت بوک خودم را خط کشیدم...ولی نمی گذارم سر بقیه هم همینجوری کلاه بره...

    به نظر شما بهترین کاری که من می توانم بکنم چیست؟

    بروم شکایت کنم...یا یک کار دیگر؟
     
  3. vmf

    vmf کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏25 نوامبر 2003
    نوشته ها:
    504
    تشکر شده:
    2
    دوست عزیز بد گویی کار خوبی نیست مگر با ذکر دلیل ، پیشنهاد می کنم اگر مشکل جدی بوجود اومده اون رو شرح بدید تا دوستان بدونند و خودشون قضاوت کنند.

    در مورد شکایت هم: بستگی داره ، اگر قرار داد بسته باشید بر این مبنا که اونها خدمات خاصی به شما بدهند ولی ندادند خوب قابل پیگیری و شکایت هست، اما صرف گفته ها و حرف ها و حتی ارائه اون در بروشور تبلیغاتی نمی تونه قابل پیگیری باشه.
     
  4. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
  5. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    در ضمن این قسمت را باز کردم تا هرکسی مشکلی داره با ذکر دلیل بیاد و توضیح بده...
    نمی خواهم فقط پیرامون مورد من باشد...
     
  6. esfandiyar2002

    esfandiyar2002 مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏5 آپریل 2004
    نوشته ها:
    8,483
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    TABRIZ
    دوست گرامی در جواب قبلی هم به شما گفته بودم چه کنید...در ضمن اجازه دهید تا تعمیرات اساسی دوباره انجام شود و دیگر اینکه از همین آقای رشیدی بپرسید مگر گارانتی تعویض دل شامل حال من نمی شود؟!:eek:
    به وی بگویید اگر این مدل تعمیر اساسی نخواهد شد و مشکل زاست یک مدل معادل آن را یا حتی حداقل دست دوم سالم بایستی تحویل دهید.:hmm: در ضمن بگویید و یاد آوری نمایید که چندین ماه آن را در تعمیر نگاه ندارد تا گارانتی آن نیز رو به اتمام برسد.همچنین از ایشان بخواهید تا هرچه سریع تر نسبت به تحویل سالم آن اقدام کنند و شرط کنید که اگر دوباره خرابی ببار آورد آنان چه مسولیتی خواند داشت؟!
    نمی فهمم مگر آنان تست نکرده نوت بوک را تحویل شما می دهند؟!:blink:
     
  7. appbannerkhuniresbanner
  8. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    سلام...حالتون خوفه؟:happy:
    تعمیرات اساسی یا به عبارتی تعویض مادربرد داره انجام می شه...(فردا احتمالا می ره دبی!!!)
    بعد آنها اصلا امروز گفتن جزیی از دل نیستن و همه چیز را تکذیب کردن...بنابراین گارانتی تعویض دل هم شاملشان نمی شود...فقط حاضر ند به عنوان دست دوم بر دارند...به عنوان اینکه من را روشن کنند گفتن :"وقتی ماشین شما که گارانتی هست خراب می شه مگه تعویضش می کنن؟؟؟؟؟"...

    ای بابا...نوت بوک را وقتی تحویل من می دهند، اکثر اوقات باطریش به جای 2 تا 2.5 ساعت 1:00 تا 1:50 دقیقه میره...و باید بفرستمش دوباره تا باطریش را عوض کنند...

    من تا حد توان جلو این رفتارها ایستادگی میکنم و اگر مدرک و ادله ای هم جمع و جور کردم و وقت داشتم شاید شکایت کردم...گرچه این آخرین حربه است...
    اما اگر هرکس که این چنین با هاش رفتار شد بایستد و از حقش دفاع کند، کسی جرات نمی کند چنین کند....