برگزیده های پرشین تولز

حوادث حوادث حوادث

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
وسوسه تفريح و سرقت موتورسيكلت توسط 3 نوجوان






3 نوجوان به خاطر آنچه آن را وسوسه‌ تفريح عنوان مي‌كردند، موتورسيكلتي را به سرقت بردند.


ماجرا از این قرار است که دو نوجوان 16 و 17 ساله در مسعوديه تهران متوجه موتورسيكلتي مي‌شوند كه روبه‌روي كارگاهي داخل يك كوچه پارك شده بود در حالي كه سوئيچ آن روي موتور قرار داشت. اين دو نوجوان با وسوسه تفريح با موتور، آن را از محل فوق خارج مي‌كنند و به سراغ يكي از دوستانشان كه گواهينامه داشته مي‌روند.
در حين گشت زدن در خيابان با موتور، مورد ظن بسيجيان محله قرار مي‌گيرند و چون مدارك موتور را همراه نداشتند دستگير و تحويل كلانتري مي‌شوند، سپس كلانتري متهمان را تحويل آگاهي می‌دهد و روز بعد پرونده به دادسراي اطفال و نوجوانان ارجاع مي‌شود.
بنابراين گزارش، شاكي پرونده عنوان كرده كه در صورتي که متهمان متعهد شوند دوباره اين عمل را تكرار نكنند رضايت خواهد داد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
دروغ، ازدواج، دادگاه خانواده...






چنان در راهرو قدم مي زد که گويي در مقابل سربازانش گام برمي دارد...صورتش نشان از گذشته او مي داد...راست ايستاده بود و چشمان ريزش اطراف را ورانداز مي کرد و گاه گاهي با صلابت به زني که در مقابلش به روي صندلي نشسته بود چيزي مي گفت...


او يک سرهنگ بازنشسته ارتش بود، سال‎هاي سخت خدمت به **** در نگاهش هويدا و صلابت آن روزها در صورتش پيدا بود. وقتي نزديک شدم به زن مي گفت:... بايد طلاقت بده و گرنه من مي دونم و اون مردک....
در مقابلش دختري تکيده با چهره اي غمزده نشسته بود، در چشمانش مي شد براحتي اضطراب را ديد، به خودم جرات دادم و پرسيدم: ببخشيد... ميشه بپرسم مشکلتان چيست و چرا به اينجا آمده ايد؟
نگاهم که کرد، جا خوردم از نزديک هيچ ابهت و صلابتي نداشت، غمي پنهان، چروک‎هايي نامحسوس بر صورتش انداخته بود، در حالي که سبيلش را مي جويد گفت: شما...؟
-- من خبرنگارم مي خواهم مشکلات کساني که به اين مکان مراجعه مي کنند را منعکس کنم، تا شايد...
-- خوبه، اتفاقا
" :...« احمد» مهندس نبود... اصلا دانشگاه نرفته بود... وقتي اومد خواستگاري، خيلي با کلاس و خوب صحبت مي کرد، مي گفت تازه درسش تموم شده و چند ماهي است که يک شرکت بازرگاني تاسيس کرده... مي گفت تو کار صادرات خشکباره... "



اين مشکل بايد مطرح بشه تا مردم طرف مقابلشون را بشناسن...
-- مگه چي شده... ميشه بفرماييد؟
روي صندلي کنارم نشست و با اشاره به دخترش گفت:... اين دختر منه...
بيست و دو سالشه، دو سال پيش که درسش تموم شد با يه آقاي مثلا مهندس ازدواج کرد... کلي خوشحال بوديم که بالاخره هم دخترم سرو سامان گرفته و خوشبخت شده و هم ما به آرزومون رسيديم... ولي حالا، بعد از يکسال فهميديم که آقا نه تنها سواد درست و حسابي نداره... بلکه يک شارلاتان حرفه‌اي که دو تا زن ديگه هم داره... فکر مي کردم دارم بهش خوبي مي کنم... مهريه کم... شيربهاي کم... خودم ماشين براش گرفتم... باهاش شريک شدم و تو کار به اصطلاح پردرآمدش، سرمايه گذاري کردم....
ازعصبانيت قرمز شده بود، مدام حرف مي زد و لحظه به لحظه عصبي تر مي شد، دخترش سعي مي کرد او را آرام کند، لحظه اي سکوت کرد و اين فرصتي شد تا من از دخترش سوالي بپرسم.
-- چي شد که کار به اينجا کشيد؟
دختر جواب داد:...«
" پدرش رشته کلام را به دست گرفت و گفت:... زماني که فهميدم اين نامردي را در حق دختر بيچارم کرده به دخترم گفتم بايد طلاق بگيره... بعدشم زنگ زدم بهش و گفتم بيا تهران و طلاق دخترم رو بده وگرنه من مي دونم و تو...؛... "



احمد» مهندس نبود... اصلا دانشگاه نرفته بود... وقتي اومد خواستگاري، خيلي با کلاس و خوب صحبت مي کرد، مي گفت تازه درسش تموم شده و چند ماهي است که يک شرکت بازرگاني تاسيس کرده... مي گفت تو کار صادرات خشکباره...
مکثي کرد و ادامه داد:... اوايل زندگي خوبي داشتيم؛ اما به دو ماه نکشيد که همه چيز خراب شد... هر چند وقت يکبار به بهانه‎هاي مختلف به شهرستان مي رفت و يک هفته اي نمي اومد... فکر مي کردم براي کارش مي ره؛ اما نگو آقا، تو شهرستان زن داره اونم نه يکي، بلکه دو تا... با بچه...!
-- چطور فهميديد؟
-- يکبار نزديک به دو هفته رفت و با من تماس نگرفت، خيلي نگران شدم، وقتي با موبايلش تماس گرفتم ببينم کجاست، يک خانم گوشي را برداشت... اولش فکر کردم يکي از همکارانش است؛ اما وقتي خواستم گوشي را به« احمد» بدهد پرسيد شما؟... من هم گفتم همسرش هستم... و وقتي زن با ناراحتي شروع کرد به بد و بي راه گفتن، تازه آن وقت فهميدم که زن ديگري هم داره....
پدرش رشته کلام را به دست گرفت و گفت:... زماني که فهميدم اين نامردي را در حق دختر بيچارم کرده به دخترم گفتم بايد طلاق بگيره... بعدشم زنگ زدم بهش و گفتم بيا تهران و طلاق دخترم رو بده وگرنه من مي دونم و تو...؛ اما اون نامرد وقتي ديد دخترم از رازش باخبر شده و طلاق مي خواهد... بعد از کتک زدن اون، همه پولي که براي شريک شدن بهش داده بودم بالا کشيد و فرار کرد... نمي دوني با چه مصيبت و بدبختي پيداش کرديم... نزديک 6 ماه دنبالش بوديم تا تونستيم پيداش کنيم... حالا هم براي روشن شدن تکليف دخترم آمدم.....
نظر قاضی دادگاه
قاضي مهرآبادي، دراين مورد عقيده دارد، ازدواج بدون تحقيق و بررسي پيرامون طرفين مقابل امکان ختم شدن به چنين نتايجي را دارد.
وی مي گويد: براي حصول ازدواج بهتر، لازم است دختر و پسر جوان، قبل از ازدواج به طور کامل شرايط و موقعيت‎هاي آشکار و پنهان يکديگر را براي هم بازگو کرده و بررسي کنند تا شاهد بروز چنين اتفاقاتي نباشيم.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
پيشگيري از آتش‌هاي دكوري






مديركل بررسي علل حريق و حوادث سازمان آتش‌نشاني تهران: چينش دكور خانه بايد بر اساس بار اشتعال باشد


‌بار اشتعال مصرف شده در يك منزل مسكوني بايد با توجه به سطح زير بنايي آن تابع يك حد مجاز باشد و كليه اثاثيه و لوازم منزلي كه قابل سوخت هستند از جمله چوب و فلز، در اين بار اشتعال گنجانده مي‌شوند.
حميد عرب‌زاده، مديركل «بررسي علل حريق و حوادث سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران » با بیان‎این مطلب افزود: در يك متر مربع بايد حداكثر 50 كيلوگرم بار اشتعال باشد؛ زيرا در صورتي كه فضاي منزل بيشتر از حد مجاز داراي بار اشتعال از قبيل دكورهاي مختلف،‌ فرش، پشتي، مبلمان و غيره باشد، با وقوع يك حريق، خسارت ناشي از آتش‌سوزي به ميزان اين بار افزايش مي‌يابد.
مدير اداره بررسي علل حريق و حوادث سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران
" متاسفانه كاربرد اين مواد در ايران مورد استقبال قرار نگرفته؛ اما در كشورهاي اروپايي رايج است و افراد مي‌توانند براحتي از هرنوع دكور مورد علاقه در دكوراسيون منزل خود استفاده كنند. ... "



تاكيد كرد: افراد مي‌توانند در منازل خود از جنس‌هاي مختلف دكور استفاده كنند، به شرط آن كه اين وسايل متناسب با مساحت خانه و بار اشتعال آن به كار رود.
وي گفت: چنانچه خانه‌اي پس از 3 دقيقه دچار ريزش سقف و خم شدن ستون‌ها شود با وجود به كارگيري بيش از حد وسايل قابل اشتعال، اين تخريب سريع‌تر انجام مي‌گيرد.
عرب‌زاده به نحوه چيدن وسايل منزل جهت پيشگيري از وقوع يا گسترش آتش در خانه اشاره و تاكيد كرد: جداسازي اثاثيه و دكورهاي به كار برده شده در منازل مسكوني می‌تواند باعث سریع‌تر خاموش شدن حریق شود و بالطبع خسارت كمتري به وجود می‌آید؛ چراكه قرار دادن وسايل منزل در كنار يكديگر باعث سرايت حريق از وسيله‌اي به وسيله ديگر مي‌شود.
وي با بيان اين كه شعله و دود معمولا به صورت قارچي ابتدا به صورت عمودي و سپس افقي به سمت سقف حركت مي‌كند، خاطرنشان كرد: دود و شعله پس از برخورد با يك مانع حركتش را به سمت ديگر تغيير داده و باعث گسترش بيشتر
" چنانچه خانه‌اي پس از 3 دقيقه دچار ريزش سقف و خم شدن ستون‌ها شود با وجود به كارگيري بيش از حد وسايل قابل اشتعال، اين تخريب سريع‌تر انجام مي‌گيرد. ... "



حريق مي‌شود.
مدير اداره بررسي علل حريق و حوادث سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران استفاده بيش از حد از وسايل و اثاثيه چوبي در منزل را ناايمن دانست و گفت: ‌در گذشته اكثر اثاثيه و دكور منزل از فلز و آهن‌آلات بود، ولي در حال حاضر به كارگيري پارتيشن‌هاي چوبي در قسمت‌هاي مختلف منازل كه قابل اشتعال هستند، در شعله‌ورتر شدن حريق تاثير مستقيمي دارد.
عرب‌زاده، به آغشته كردن اسباب و اثاثيه چوبي در مراحل اوليه چوب‌بري به ماده‌اي غيرقابل اشتعال اشاره كرد و گفت: اين ماده مي‌تواند از گسترش آتش و مضاعف كردن آن جلوگيري كند.
وي گفت: اين مواد در الياف ملحفه كودكان و لباس سالمندان نيز به كار مي‌رود تا در صورت بروز حريق ميزان خسارت و تلفات كاهش يابد.
عرب‌زاده تصريح كرد: متاسفانه كاربرد اين مواد در ايران مورد استقبال قرار نگرفته؛ اما در كشورهاي اروپايي رايج است و افراد مي‌توانند براحتي از هرنوع دكور مورد علاقه در دكوراسيون منزل خود استفاده كنند.
عرب‌زاده استفاده از سراميك در كف منزل را براي افزايش ايمني بهتر دانست و به ايسنا گفت: براي جلوگيري از گسترش و سرايت آتش در منزل مناسب‌ترين مصالح، سراميك است كه بار اشتعال را كاهش مي‌دهد.
مديراداره بررسي علل حريق و حوادث سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تهران همچنين قرار دادن مجسمه‌هاي چوبي و لوازم دكوري كوچك در قسمت‌هاي مختلف را خطرناك دانست و تصريح كرد: ‌زنان خانه‌دار به ويژه در فضاي خانه‌هاي كوچك، اقدام به خريد لوازم كوچك دكوري مي‌كنند كه اين مسئله مي‌تواند بار اشتعال را افزايش داده و هنگام بروز زلزله با افتادن اشيا، صدمات فراواني به ساكنين وارد کند.
وي با بيان اين كه اجسام سبك و كم حجم بايد در طبقه‌هاي فوقاني دكور و اجسام سنگين در قسمت‌هاي پايين قرار داده شوند تاكيد كرد: فرو افتادن وسايل سنگين در هنگام وقوع زلزله و حريق مي‌تواند آسيب‌هاي فراواني به افراد وارد كند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
استفاده از كارت تلفن براي سرقت






سرقت از يك انبار ظروف بلور و چيني‌آلات در شهرك البرز توسط 5 نوجوان به وسيله‌ يك كارت تلفن انجام شد.


شاكي اين پرونده مدعي است چند روز قبل متوجه شده كه از انبار مغازه وي واقع در شهرك البرز سرقت مي‌شده است. به همين دليل به داخلي بودن سرقت شك مي‌كند؛ چون نه قفل شكسته بود و نه در انبار؛ به همين دليل چند شب داخل انبار مي‌خوابيده تا اين‌كه ساعت 2 نيمه شب متوجه يك پرايد كه 5 سرنشين داشته مي‌شود كه وارد انبار شدند. صاحب مغازه با ايجاد سر و صدا قصد كمك گرفتن از ديگران را داشته كه سارقان با چاقو به وي حمله و اقدام به فرار مي‌كنند و وي خود را روي خودرومی اندازد، اما دو نفر از سارقان به نام‌هاي مرتضي و رسول 16 و 17 ساله موفق به فرار و بقيه به نام‌هاي محمدرضا، مهدي و سعيد دستگير مي‌شوند.
بر اساس اين گزارش، سارقان تحويل پايگاه يكم آگاهي مي‌شوند. سارقان دستگير شده در اعترافات خود اظهار داشته‌اند كه در انبار را به وسيله‌ كارت تلفن باز كرده‌اند.
پس از تكميل تحقيقات، پرونده به همراه متهمان به شعبه‌ اول بازپرسي دادسراي ويژه رسيدگي به جرائم اطفال و نوجوانان به رياست اميري ارجاع ‌شده است.
اميري، بازپرس اين دادسرا براي تكميل تحقيقات و دريافت سوءپيشينه متهمان و دستگيري متهمان متواري، دستور تحقيقات ويژه صادر كرد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
نقشه كلاهبردارى از روستاييان




دو مرد كه خود را نماينده يكى از نهادها معرفى مى كردند از روستاييان طارم سفلى ۸۰۰هزارتومان كلاهبردارى كردند.۲۷ آبانماه سال جارى دو مرد با يك خودرو پرايد خود را به روستايى در بخش طارم سفلى رساندند و باعنوان كردن اينكه قصد توزيع لوازمى را ميان خانواده هاى مستضعف دارند روستاييان را فريب دادند.اين دو مرد كلاهبردار پس از جلب اعتماد روستاييان با اين بهانه كه ليست اسامى روستاييان تحت پوشش كميته امداد را همراه ندارند و تنها درقبال دريافت ۲۰ درصد از قيمت اجناس حاضرند اجناس را به روستاييان بدهند ۸۰۰هزارتومان كلاهبردارى كردند.روستاييان پس از چندساعت انتظار وقتى يخچال و تلويزيون و ديگر اجناسى را كه خريدارى كرده بودند، نرسيد پى به كلاهبردارى برده و شكايت كردند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
نقشه زن صيغه اى براى تاجر فرش






مردى كه ادعا مى كرد زن جوانى را به عقد موقت خود درآورده است با شكايت او به دادگاه احضار شد.اين زن پس از مراجعه به شعبه اول بازپرسى دادسراى بعثت با ارائه دادخواستى درباره نشر اكاذيب عليه يك تاجر فرش خواستار صدور پيگرد قضايى در اين باره شد.وى در شكايت خود گفت: مردى كه صاحب يك فروشگاه فرش است تحت عنوان شراكت در گرفتن مجوز يك معدن مبلغى پول از من گرفته بود. قرار بود در ازاى اين مبلغ دو دانگ از معدن را به نام من بزند ولى ناگهان تغيير عقيده داده و منكر هرگونه گرفتن پولى از من شد.وقتى در اين باره اعتراض كردم. بين همه آشنايان و بستگان شايعه كرد كه از مدت ها قبل مرا به عقد موقت خود درآورده و سرپرستى مرا برعهده دارد.باتوجه به اين ادعا تاجر فرش براى اداى توضيح به دادسرا احضار شد. وى با ارائه دلايل و مستنداتى به بازپرس پرونده گفت: مدتى قبل اين زن براى خريد فرش به فروشگاهم مراجعه كرد. از صحبت هايش دريافتم كه از شوهرش جدا شده و با تنها فرزندش زندگى مى كند. براى اينكه او به دام فساد نيفتد تصميم به ازدواج موقت با او گرفتم. مى خواستم هزينه زندگى آنها را تأمين كنم و سرپرستى بچه اى را برعهده بگيرم.چون همسرم نسبت به اين موضوع بى اطلاع بود. ماجراى صيغه اين زن را از ديگران پنهان كردم از طرفى اين زن چون روابط عمومى خوبى داشت، كارهاى ادارى فروشگاهم را به او سپردم. از طرفى موقعيتى براى گرفتن مجوز راه اندازى معدن به وجود آمد. او مسؤول پيگيرى اين كار بود. تصميم داشتم دو دانگ از معدن را بخاطر اينكه سرمايه اى براى دختر خردسال او باشد به نامش بزنم ولى هيچ پولى از او نگرفته ام.زندگى پنهانى ما ادامه داشت تا اينكه يك شب همسرم به حركات و رفتارهاى من مظنون شده و به تعقيب مخفيانه من پرداخت. وقتى به خانه همسر صيغه ام رفته بودم او به آنجا آمد و راز ما فاش شد.من هم به او قول دادم اگر از اين ماجرا با كسى حرفى نزند آن زن را رها مى كنم ولى حالا همسر صيغه ام با بوجود آمدن اين وضعيت تقاضاى ۳۵ميليون تومان پول كرده است و فكر مى كند اگر با شكايت به دادگاه ماجرا را پيگيرى كند مى تواند مرا مجبور به پذيرش خواسته اش بكند.باتوجه به مداركى كه اين تاجر فرش ارائه داده بود و شهادت همسر نخست و عاقد او و زن صيغه اى اش، بازپرس پرونده قرار منع پيگرد در اين باره صادر كرد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
سقوط هواپيما درشمال‎ چين‎ با 47 مسافر




پكن‎ ـ يك‎ فروند هواپيماي‎‎ مسافربري با چهل‎ و هفت‎ سرنشين‎‎ امروز صبح‎ درشمال‎ چين سقـوط كرد.
به‎‎ گزارش‎ خبرگزاري‎ فرانسه, يك‎ منبع‎ رسمـي‎ چين‎‎‎ اعلام‎ كرد: سرنشينان اين هواپيما بخـت‎ بسيار كمي‎ براي‎ زنده‎ ماندن‎ دارند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
اهوازـ زمين‎ لرزه‎‎اي‎ به بـزرگـي‎ 3و 8 دهـم‎ درجه‎ ريشتر بامداد امروزحوالي‎ شهر بهبهان‎ در استان‎‎ خوزستان را لرزاند . .
به‎‎‎ گزارش‎ واحد مركزي‎‎ خبر , شبكه هاي لرزه نگاري‎ موسسه‎‎ ژئوفيزيك‎ دانشگاه تهران‎‎ زمان دقيق‎ اين‎ زلزله‎‎ را ساعت‎ 6 و 29 دقيـقـه و 27 ثانيه‎ بامداد امروزثبت‎ كردند. .
از خسارات‎ احتمالي‎‎ اين‎ زلزله‎ هنوز گزارشي دريافت‎‎ نشده‎ است .
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
جام جم آنلاين: يك مقام وزارت كشور گفت: 13 دانش آموز و يك معلم بر اثر آتش گرفتن بخاري كلاس درس در مدرسه كشته شدند.
به گزارش رويترز ، اين حادثه در مدرسه ابتدايي پسرانه سفيلان در استان چهارمحال بختياري هنگامي رخ داد كه معلم سعي مي كرد بخاري خراب را از كلاس بيرون بياندازد.بخاري آتش گرفت و شعله ها راه خروج را بست.
جهانبخش خانجاني سخنگوي وزارت كشور گفت بچه ها و معلم بر اثر خفگي مردند.
تلويزيون ايران قبا گفته بود كه هر 16 دانش آموز كلاس كشته شده اند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
جاكارتا ـ پس‎ از گذشـت‎ 17 روز از فـاجعـه‎ سونامي‎ درسواحل‎ اقيانوس‎ هند هرروز همچنان‎ جسد هزاران‎‎‎ نفر از قربانيان اين فاجعه‎ در استان‎ آچه‎ اندونزي‎ پيدا مي‎ شود.
خبرگزاري‎ فرانسه‎‎ به نقل‎ از مسئولان‎ مـحلـي‎ گزارش‎ داد, با توجه‎‎‎‎ به اينكه تنها روزانه 40 كاميون‎ براي‎‎ جمع‎ آوري اجساد اجاره‎‎ شده است‎‎‎ عمليات جمع‎ آوري‎‎ با كندي و مشكل‎ صورت مي‎ گيرد.
همچـنيـن‎ بـراسـاس‎ تصـاويـر پخـش‎ شـده‎ از تلويزيون‎‎ اندونزي‎ اجساد شناور قربـانيـان سونامي‎‎ همچنان‎ كشف‎ و به‎‎ وسيله كشتـي هـاي‎ نيروي‎‎ دريايي‎‎ جمع‎ آوري مي شود.
بر اساس‎ آخرين‎ آمار وزارت‎ امور اجتمـاعـي‎ اندونزي‎ بيش‎ از 106 هزار نفر درزمين‎ لرزه‎ و سونامي‎ در ايـن‎‎ كشـور جـان بـاخـتنـد و تاكنون‎‎ اجساد 75 هزار نفر در استـان آچـه‎ دفن‎ شده‎ است‎.
تنها ديروز ( چهارشنبه‎ 3809 ) جسد در اين‎ منطقه‎‎‎ كشف‎ و به خاك‎ سپرده شد.
 

Piter1356

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2004
نوشته‌ها
395
لایک‌ها
0
محل سکونت
tehran
به نقل از shifte shab :
كشف بيش از 2 هزار ليتر مشروبات الكلي در شيراز




شيراز ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : بيش از 2 هزار ليتر مشروبات الكلي در شيراز كشف و ضبط شد.
به گزارش مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي فارس درپي كسب خبري مبني بر فعاليت شخصي با يك خودرو پرايد در سطح شهر شيراز اقدام به فروش مشروبات الكلي مي نمايد. ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعي اين شهرستان با استفاده از شگردهاي پليسي و انجام طرحهاي مراقبتي موفق به شناسائي يكي از متهميني كه جواني 29 ساله بود شدند و پس از آن مامورين مذكور با زيرنظر قرار دادن منزل فرد ياد شده متوجه شدند كه منزل وي محل تهيه و توزيع مشروبات الكلي مي باشد پس از اخذ مجوز قضائي مبادرت به بازرسي از منزل نموده و در نتيجه مقدار 2 هزار ليتر مشروبات الكلي دست ساز و حدود 2 تن تفاله انگور و يك دستگاه تقطير و دو عدد ديگ و اجاق گاز بزرگ مخصوص تهيه مشروب و تعداد 50 بشكه بزرگ 220 ليتري و تعداد زيادي گالن 20 ليتري و يك دستگاه الكل سنج و ديگر آلات تهيه و توزيع مشروبات الكلي كشف وضبط و متهم مربوطه دستگير گرديد.


ما كه نخوردبم ولي نرگس شيراز خيلي معروفه
 

Pac_ginobat

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2004
نوشته‌ها
608
لایک‌ها
10
محل سکونت
Susa
اینجا که همش حوادثه!!!
همین امروز پیش خونمون یه پژو حوس
شناکرد رفت تو کانال آب
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
نوازد 24 انگشتي‌ در مياندوآب‌ متولد شد


نوزادي‌ با 24 انگشت‌ در مياندوآب‌ به‌ دنيا آمد.
به‌ گزارش‌ ايسنا هر يك‌ از دست‌ و پاهاي‌ اين‌ نوزاد 6 انگشت‌ دارد. گفتني‌ است‌ عارضه‌ داشتن‌ انگشتان‌ اضافي‌ در خانواده‌ اين‌ نوزاد موروثي‌ است‌ و 5 خواهر و برادر ديگر اين‌ نوزاد هم‌ 24 انگشتي‌ هستند. دكتر محبوب‌، متخصا كودكان‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا داشتن‌ انگشتان‌ اضافي‌ را عارضه‌يي‌ شناخته‌ شده‌ در علم‌ پزشكي‌ عنوان‌ كرد و افزود: ميزان‌ شيوع‌ اين‌ بيماري‌ در ميان‌ نوزادان‌ دو مورد در هزار مورد است‌ و با عمل‌ جراحي‌ قابل‌ رفع‌ است‌.
 
بالا