برگزیده های پرشین تولز

حوادث حوادث حوادث

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
محاكمه پسرمعتادي كه پدرش را به قتل رساند




گروه حوادث روزنامه ايران:فردا پسري كه پدر خود را به قتل رسانده بود محاكمه خواهد شد.
حادثه روز هفدهم بهمن ماه سال گذشته به وقوع پيوست. پسر ۱۹ ساله اي به نام مصطفي طي يك اقدام غافلگيرانه پدر ۵۴ ساله اش به نام علي را خفه كرده و جسد او را داخل يخچال خانه جاسازي كرده بود.
بازپرس گشت ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران زماني ازماجرا با اطلاع شد كه مصطفي خود با خواهرش تماس گرفته و ماوقع را براي وي تعريف كرده بود. مأموران دايره ۱۰ اداره آگاهي مركز به همراه بازپرس كشيك در محل حادثه حاضرشدند.
مصطفي در صحنه جنايت دستگير شد. عامل قتل در مراحل اوليه تحقيق پليس ضمن اعتراف به قتل پدرش در خصوص انگيزه خود گفت: از مدتها قبل مصرف مواد مخدر را شروع كرده بودم. برنامه روزانه ام به اين صورت بود كه صبح ها تا ظهر مي خوابيدم و پس از خوردن ناهار همراه دوستانم به پارك رفته و مواد مي كشيديم و تا پاسي از نيمه شب در پارك مي ماندم. سپس به خانه آمده و تا چهار صبح فيلم نگاه مي كردم و اين رفتار من باعث ناراحتي پدرم شده و هر شب مرا سرزنش مي كرد. زمان حادثه تازه از پارك آمده بودم كه بار ديگر پدرم شروع به سرزنش كردن من كرد. به شدت عصبي شده بودم به سوي تلفن رفته و سيم آن را از دوشاخه درآورده و دور گردن پدرم حلقه كردم و فشار دادم. پدرم اشهد خود را خواند. سيم پاره شد. نفسش به سختي بالا مي آمد. دنبال يك طناب گشتم وقتي پيدا كردم. طناب را بار ديگر دور گردنش حلقه كردم . فشار دوباره طناب باعث مرگ پدرم شد. جسد را كشيده و داخل كمد كردم. باز پشيمان شده. جسد را خارج كردم و به سوي يخچال كشيدم. جسد را به زور داخل يخچال كردم. سپس سعي در بستن در يخچال كردم. بسته نمي شد. فرش را لوله كردم و جلو در يخچال گذاشتم. سپس خوابيدم. از فرداي آن روز تكه تكه وسايل خانه را خارج مي كردم و بعد از فروش آنها، پول را خرج خريد مواد مي كردم. تا اين كه بعد از گذشت چند روز با خواهرم تماس گرفته و ماوقع را براي وي تعريف كردم.
مصطفي بعد از طي مراحل تحقيقات پليسي و قضايي تا زمان دادرسي روانه زندان شد. فردا جلسه محاكمه اين متهم به قتل در شعبه ۷۴ دادگاه كيفري استان برگزار خواهد شد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
قتل دو زن توسط همسرانشان




گروه حوادث روزنامه ايران: طي روز و شب گذشته دو مرد در دو شهر مختلف كشور همسرانشان را به قتل رساندند.
عصر روز شنبه مردي در شهرستان بندرعباس همسر خود را به علت رابطه نامشروع به قتل رساند.
بنابراين گزارش اين مرد كه اهل شهرستان انزلي است پس از دستگيري به پليس گفت: هنگامي كه وارد خانه شدم ناگهان ديدم همسرم و خواهرش با دو مرد غريبه در خانه هستند.
او كه به شدت آشفته و ناراحت بود گفت: من از ديدن اين صحنه كنترل اعصابم را از دست داده و با چاقو به سمت آنها حمله ور شدم همسرم را به قتل رسانده و خواهرش و آن دو مرد را مجروح كردم.
پس از اطلاع ماموران كلانتري از اين حادثه، نيروهاي امدادي مجروحان را به بيمارستان انتقال دادند.
در همين حال به گزارش ايسنا مردي با سلاح شكاري همسرش را در خانه به قتل رساند و به خانه همسايه گريخت.
فرماندهي انتظامي شهرستان شيراز اعلام كرد: ماموران كلانتري ۲۰ گلسرخ از طريق مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ از يك فقره قتل در محله پودنگ شيراز مطلع و بلافاصله با عزيمت به محل مشاهده كردند كه بانويي ۴۱ ساله با هويت مشخص با سلاح شكاري توسط شوهرش به قتل رسيده است.
بنابر اعلام فرماندهي انتظامي شهرستان شيراز، فرد قاتل كه همسر مقتول بوده است در منزل همسايه دستگير و سلاح ساچمه زني فاقد مجوز فرد مذكور كشف شده است. انگيزه اين قتل نزاع و اختلافات خانوادگي اعلام شده است.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
هشت كشته و مجروح در حمله يك خرس در روماني




جام جم آنلاين: يك خرس قهوه اي عظيم الجثه روز شنبه 16 اكتبر روز روشن در حومه مسكوني شهر برازوف در مركز روماني يك نفر را كشت و 7 نفر را به شدت مجروح كرد كه حال همه آنها بسيار وخيم است.




به گزارش خبرگزاري فرانسه ، خرس از شدت گرسنگي در جستجوي غذا از جنگل هاي كوهستاني كارپات كه شهر برازوف در اين منطقه واقع شده به سوي شهر روان شد و در حومه مسكوني اين شهر به گروهي از مردم حمله كرد كه به اندازه اي از روبه رو شدن با حيوان عظيم الجثه شوكه شده بودند كه فرصت فرار را نيافتند.
خرس يك نفر از آنها را كشت و 7 نفر را به شدت مجروح كرد كه حال همگي آنها بسيار وخيم است.



گئورگيو اسكريپكارو شهردار برازوف علي رغم ممنوعيت شكار خرس قهوه اي در روماني به دليل شرايط اضطراري به شكارچيان اجازه داد اين حيوان خطرناك را شكار كنند.
يك شكارچي خرس گرسنه و خشمگين را در فاصله اي نزديك به مكان حمله يافت و حيوان را به ضرب چند گلوله از پاي درآورد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
عجب سرقت مسلحانه اي!




جام جم آنلاين : سارق مسلح نقابدار در زاگرب وارد بانک شد و خطاب به صندوقدار فرياد زد : دستها بالا ! اما خنده صندوقدار فقط آغاز واکنش او بود!.
رويتر می گويد او روز روشن به قصد سرقت مسلحانه وارد این بانک که در ميدان اصلی زاگرب قرار دارد ، شده بود اما گوردانا ولاما سخنگوى پليس شهر زاگرب خبرگزاری کرواسی مى‌گويد: صندوقدار بانك در برابر فرياد دستها بالای اين سارق مسلح که موجودى صندوق را طلب کرده به او پوزخند می زند ، خيلی خونسرد تلفن را بر می دارد و به رئيس ‌بانك زنگ می زند و از او می خواهد ماجرا را به پليس اطلاع دهد.
سارق مسلح اطلاع نداشته که شيشه حائل بين او و صندوق‌دار بانك ، از نوع ضدگلوله است!.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
مار دوسر در نيشابور به دام افتاد




خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس حوادث
مسؤول موزه حيات وحش شهرستان نيشابور گفت: طي يك پديده نادر و شگفت‌انگيز يك مار سمي دو سر در شهر قدمگاه نيشابور به دام افتاد.
مريم اشراقي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا گفت: اكثر قريب به اتفاق مارهاي دو سر در جهان، سردوشان در قسمت انتهاي بدن مار بود و بيشتر جنبه تزئيني دارند، اما اين مار كشف شده هر دو سر داراي اجزاي مخصوص به خود بوده و متصل به يك بدن هستند.
وي افزد: اين مار از ناحيه گردن به هم متصل هستند و داراي دو مغز جداگانه است و از مگس ، ملخ و مارمولك به عنوان غذا استفاده مي‌كند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
بيش از 2 هزار و يكصد آمپول مرفين در فارس كشف شد




تعداد ‌٢ هزار و ‌١٧٥ آمپول مرفين با تلاش ماموران فرماندهي انتظامي فارس كشف شد.
به گزارش بخش «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه فارس، سرهنگ پاسدار محمدعلي طباطبايي معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي فارس اعلام كرد: تعداد ‌٢ هزار و ‌١٧٥ عدد آمپول مرفين با تلاش مامورين پاسگاه انتظامي قطرويه از مسافر يكدستگاه اتوبوس كشف شد.
وي گفت: اين مسافر از زاهدان عازم شيراز بود كه توسط مامورين دستگير شده است.
سرهنگ طباطبائي در ادامه به تشريح كشفيات مواد مخدر اين فرماندهي طي هفته گذشته پرداخت و گفت: طي هفته گذشته با تلاش ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان ني‌ريز، شيراز و پاسگاه قطروئيه بيش از ‌٨/٢٣ كيلوگرم ترياك ، ‌٥/١ كيلوگرم هروئين و ‌٢٠ گرم شيره كشف و ضبط شده است.
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي فارس خاطر نشان كرد: درهمين رابطه ‌٣ تن و ‌٣ دستگاه خودرو طي عمليات‌هاي جداگانه دستگير و توقيف شده‌اند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
انهدام كارخانه‌ مشروب‌سازي در اسلامشهر




فرمانده مركز اجرايي امر به معروف و نهي از منكر ناحيه مقاومت سيدالشهدا شهرستان اسلامشهر خبر از انهدام كارخانه مشروب سازي در احمدآباد مستوفي داد.
سيدمرتضي نبوي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا اظهار كرد: براساس گزارشات مردمي و تحقيقات اطلاعاتي دو روزه با دستور قاضي، ماموران مركز اجرايي به اين كارخانه وارد شدند.
وي با بيان اين كه بيش از 5 هزار ليتر مشروب و عرق به همراه تيم‌ها توليد و ديگ‌ها ويژه به همراه ادوات استعمال مواد مخدر از اين كارخانه كشف شد، گفت: اين مشروب و عرق‌ها بعد از توليد به صورت فله در دبه و تانكرهاي بزرگ به تهران و اسلامشهر توزيع مي‌شود.
نبوي با بيان اين كه در حال حاضر يك تبعه افغانستان از اين باند ساخت و توزيع مشروبات الكلي دستگير شد، افزود: دو متهم اصلي در حال حاضر متواري هستند.
وي با بيان اين كه در چند سال اخير استعمال مسكرات در بين جوانان 20 تا 25 با تشويق و نقشه دشمنان زياد شده است، گفت: براي داشتن جامعه سالم نياز به دقت بيشتر خانواده‌ها داريم.
به گفته نبوي اگر خانواده تمام اصول را رعايت و توجه كند، زمينه چنين فسادهاي در جامعه به وجود نمي‌آيد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
جسد پدرم را سه روز در يخچال گذاشتم




روزنامه شرق : جلسه محاكمه پسر ۱۹ ساله اى كه پس از قتل پدرش، جسد وى را در يخچال خانه گذاشته بود، فردا (سه شنبه) در شعبه ۷۱ دادگاه كيفرى استان تهران برگزار مى شود. ۲۰ مهرماه سال گذشته، در پى تماس دختر جوانى با مركز فوريت هاى پليسى ۱۱۰ تهران، ماموران در جريان قتل مرد ميانسالى در شهرك وليعصر قرار گرفتند كه در يخچال خانه جاسازى شده بود. پزشك متخصص پزشكى قانونى پس از معاينه جسد اعلام كرد: جسد متعلق به مردى حدوداً ۵۰ ساله است كه با چيزى شبيه طناب خفه شده است و حدود ۳ روز از زمان قتل وى مى گذرد.
ماموران در تحقيقات اوليه خود اقدام به بازجويى از دختر اين مرد كه موضوع را به پليس اطلاع داده بود كردند. وى در بازجويى ها گفت: «امروز صبح برادرم با من تماس گرفت و گفت جسد پدرمان را در يخچال خانه پيدا كرده است. من و مادرم چند روزى به مسافرت رفته بوديم و از پدر و برادرم خبر نداشتيم. بعد از تماس او به خانه رفتيم و با جسد پدرمان كه در يخچال خانه بود روبه رو شديم.» دختر مقتول در ادامه گفت: «برادرم هميشه با پدرم مشكل داشت و پس از اينكه صبح با من تماس گرفت، ديگر از او خبرى نداريم.» با اظهارات دختر مقتول، ماموران اقدام به شناسايى مخفيگاه مصطفى پسر ۱۹ ساله خانواده كردند و توانستند او را در خانه يكى از دوستانش دستگير كنند. مصطفى در بازجويى ها به قتل پدر اعتراف كرد و دليل ارتكاب به قتل پدر را مشكلات اخلاقى با پدرش عنوان كرد. او همچنين به بازجويان پرونده گفت پدرش اجازه نمى داده وى مواد مخدر مصرف كند. مصطفى ادامه داد: «روز جنايت با او بحثم شد، او باز هم با من دعوا كرد. يك آن سيم تلفن را كشيدم و دور گردنش انداختم و آنقدر فشار دادم تا ديگر پدرم نفس نكشيد. سپس براى اينكه كسى ماجرا را نفهمد، جسد پدرم را در يخچال جاسازى كردم. چون مادر و خواهرم به مسافرت رفته بودند، مى توانستم در يك فرصت بهتر جسد را به محل ديگرى منتقل كنم.» پس از اعترافات پسر مقتول و مراحل تكميل پرونده، اولين جلسه محاكمه وى فردا در شعبه ۷۱ دادگاه كيفرى استان تهران و به رياست قاضى نورالله عزيزمحمدى برگزار خواهد شد.
گفتنى است، اولياى دم مقتول در كيفرخواست صادر شده براى مصطفى تقاضاى قصاص كرده اند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
شكايت شوهر ۸۰ ساله به خاطر كلاهبردارى همسر ۴۰ ساله






گروه حوادث روزنامه ايران: مرد ۸۰ ساله اى با مراجعه به دادگاه ازهمسر ۴۰ ساله اش به اتهام كلاهبردارى شكايت كرد.
اين مرد سالخورده درحالى كه به شدت عصبانى بود با مراجعه به داديارى شعبه چهارم دادسراى ناحيه ۱۰ دراين باره ادعا كرد: مدتى قبل ازطريق يكى از بستگان با زن جوانى آشنا شدم. پس از چند روز صحبت وقتى به تفاهم رسيديم با هم ازدواج كرديم.
تصور مى كردم او زن زندگى باشد ولى تنها با گذشت چند وقت بناى ناسازگارى گذاشت وپس از گرفتن ۳ ميليون تومان ناگهان درخواست طلاق كرد. او مرا فريب داده واين پول را گرفته است. اكنون براى خود وسايل خانه ولوازم زندگى خريده است. درحالى كه قرار بود درصورت طلاق پولم را به من برگرداند.
درهمين راستا زن جوان پس از احضار به دادسرا گفت: من وقتى با اين مرد ازدواج كردم ، قرار بود او خرج زندگيم را بدهد ولى پس از آغاز زندگى مشترك درعمل من هزينه زندگى او را مجبور بودم تأمين كنم . بنابراين تصميم گرفتم ازاو جدا شود. ادعاهاى او درباره دادن پول به من كاملاً بى اساس است وصحت ندارد. او تنها به اين بهانه برايم ايجاد مزاحمت مى كند و آسايش را از زندگيم سلب كرده است. با توجه به اين اظهارات تحقيقات قضايى وپليسى دراين باره ادامه دارد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
پسر خردسال طعمه پدر سارقش شد




چندي پيش ماموران دايره ۲ اداره آگاهي موفق به دستگيري يك خريدار اموال مسروقه شدند. متهم در جريان بازجويي هاي پليسي بيان داشت: «يك سارق خودرو را كه در شهرستان ساوه زندگي مي كند مي شناسم و مي توانم آن را به شما معرفي كنم.»
عمليات پليسي براي دستگيري سارق خودرو مذكور آغاز شد، يك قرار ملاقات صوري بين متهم دستگير شده و سارق خودرو گذاشته شد. مأموران در محل قرار حاضر شده و به محض حضور سارق مذكور در محل وارد عمل شده و وي را كه سوار بر يك خودرو پرايد مسروقه بود دستگير كردند. در بازرسي بدني از سارق يك كليد خودرو پيكان از وي كشف شد كه در تحقيقات مقدماتي حاضر نشد مخفيگاه خودرو پيكان را معرفي كند. ماموران دايره ۲ آگاهي متهم را به مركز انتقال دادند.
بازجويي هاي فني- پليسي بلافاصله از وي آغاز شد. تحقيقات ادامه داشت تا اين كه در ساعت ۲۳ همان شب زنگ تلفن همراه وي كه تحت كنترل ماموران بود به صدا در آمد و در آن سوي خط مردي ميانسال به يكي از ماموران پليس كه خود را به جاي سارق مذكور معرفي كرده بود گفت: «پسر پنج ساله شما ساعت ها ست كه داخل خودرو پيكاني كه مقابل مغازه خواربار فروشي من است منتظر شما ست و در حال حاضر نيز ترسيده و به شدت گريه مي كند» مأموران به سرعت خود را به محل رسانده كودك پنج ساله را به منزل برده و تحويل مادرش دادند و خودرو مسروقه پيكان را كه كليد آن در ابتدا در جيب شلوار سارق كشف شده بود را به اداره آگاهي انتقال دادند.
سارق مذكور كه تحت بازجويي بود تا صبح فردا خبري از وضعيت فرزندش و تحويل آن به مادر كودك نداشت و ۲۴ ساعت بعد از دستگيري متوجه شد خودرو مسروقه پيكان نيز كشف شده است.
متهم در بررسي هاي بعدي به ماموران گفت: «پسرم را در خودرو مسروقه داخل يك كوچه فرعي گذاشته و شماره تلفن همراهم را نيز بر روي يك كاغذ نوشته و دست او دادم قصدم از قراردادن فرزندم در خودرو اين بود كه كسي به مسروقه بودن خودرو پيكان شك نكند و نمي دانستم كه با دستگيري من فرزندم ساعت ها در خودرو تنها خواهد ماند.»
بررسي بيشتر از متهم در دايره ۲ اداره آگاهي مركز ادامه خواهد داشت.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
طلاق به خاطر دروغ گويي




آمده بود تا مهريه تنها دخترش را بگيرد. برگه هاي دادخواست مهريه را پر مي كرد. دختر ۲۲ ساله اش نيز از اين اتاق به آن اتاق مي رفت مي گفت: زماني كه آمدند خواستگاري ما فقط خانواده پسر را مي شناختيم. از آشناهاي دورمان بود.
چهار ماه از نامزديشان مي گذشت كه با هم عقد كردند. در آن مدت نامزدي هر ۱۵ روز يك بار به خانه ما مي آمد و يا با هم به بيرون مي رفتند. بعد از عقد بود كه تازه فهميديم آقا يك زن صيغه اي هم دارد چادرش را جلوتر كشيد و ادامه داد: خانه مجردي داشت و خانواده اش هم از ارتباطات پسرشان مطلع بودند. به صاحبخانه پسرشان گفته بودند كه پسرمان يك نامزد دارد كه شبها مي آيد. وقتي فهميديم او با زنهاي ديگري در ارتباط است موضوع را باخانواده اش مطرح كرديم. آنها نيز در ابتدا منكر همه چيز شدند ولي وقتي تلفنش را داديم براي كنترل مشخص شد زن صيغه اي دارد.
آهي كشيد و گفت: مقصر خانواده اش بودند كه راستش را نگفتند بعد از فاش شدن اين موضوع شروع كرديم به تحقيق كردن. مشخص شد اين فرد چندين سابقه كيفري هم در زمينه ضرب و شتم و هم ارتباط نامشروع داشته است.
او در ادامه گفت: اصرار من براي طلاق به خاطر دروغ گويي هاي خانواده دامادم است. مهريه دخترم ۵۵۰ سكه است كه دادگاه طي حكمي او را مكلف كرد تا هر ماه دو عدد از اين سكه ها را پرداخت كند او اعتراض به حكم صادره كرد و تعداد سكه ها به يك عدد كاهش يافت اما قرار شد پيش قسط سكه ها از ۱۰ به ۷۰ سكه افزايش پيدا كند.
او و دخترش كه در كنار شعبه اجراي احكام ايستاده بودند دو سال است كه دادخواست دريافت مهريه داده اند و ديروز توانستند حكم دريافت پيش قسط مهريه را كه از رقم آن مطمئن نبودند را به دست بياورند.
پيرزن ادامه داد:« مهريه را كه گرفتيم تقاضاي طلاق خواهيم كرد. مي گويند گرفتن آن هم ۴ سال طول مي كشد.»
در يك حساب سرانگشتي حدود ۵-۴ سال طول مي كشد تا تمام مهريه پرداخت شود ۴ سال هم طول مي كشد حكم طلاق را بگيرند دو سال هم هست كه شروع به انجام مراحل اداري كرده اند.
صغري ۷ سال است كه بدون همسرش و با تنها دخترش زندگي مي كند. شوهرش آنها را رها كرده است به امان خدا.
صغري چهره يك زن ۷۰ ساله را دارد و سن يك زن ۵۰ ساله.
او مي گويد: آمده ام درخواست مهريه بدهم. اول انقلاب با هم ازدواج كرديم. مهريه ام ۵۰ هزار تومان است كه نمي دانم الان چقدر مي شود. خودم خياطي مي كنم و خرج زندگي را درمي آورم. از او كه در مورد علت جدايي همسرش را مي پرسم مي گويد: ناراحتي قلبي داشتم. دريچه قلبم تنگ بود او تا متوجه هزينه درمان شد ما را رها كرد و رفت. با هزار جور قرض از اين و آن هزينه عمل قلبم را دادم. الان هم روي پاي خودم هستم و زندگي را مي چرخانم.
موقع صحبت كردن با چادر جلوي دهانش را مي گرفت تا كسي متوجه نشود او دندانهاي نيش ندارد. او مي گفت ۳۰ سال زندگي كردن با اين مرد نتيجه اش اين شد كه بفهميم« بي مهري مردها واقعي است. »
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
دادخواست‌ زن‌ براي‌ گرفتن‌ نفقه‌ 20 ساله‌




ساعت‌ 10/5 صبح‌ و در روزي‌ كه‌ راهروهاي‌دادگاه‌ خانواده‌ شلوغ‌ به‌ نظر مي‌رسيد، قاضي‌«غلام‌رضا نحوي‌» رئيس‌ شعبه‌ 264 رو به‌ شاكي‌كرد و گفت‌: خانم‌ شكايت‌ و خواسته‌ خود را مطرح‌كنيد. زن‌ ميان‌سال‌ نيم‌ نگاهي‌ به‌ همسرش‌ كرد وگفت‌: آقاي‌ قاضي‌، اين‌ مرد شوهرم‌ است‌ و من‌20 سال‌ است‌ كه‌ با او زندگي‌ مشترك‌ را آغازكرده‌ام‌ اما او تا به‌ حال‌ ريالي‌ به‌ من‌ نفقه‌ نداده‌است‌، حالا من‌ نفقه‌ عقب‌ افتاده‌ام‌ را مي‌خواهم‌
در همين‌ حال‌، مرد با گرفتن‌ اجازه‌ حرف‌ زدن‌از قاضي‌ و در دفاع‌ از خود گفت‌: آقاي‌ قاضي‌ اودروغ‌ مي‌گويد. من‌ كارمند ساده‌ يك‌ نهاد دولتي‌هستم‌ و اهل‌ خلاف‌ و برنامه‌هاي‌ ديگر هم‌ نبوده‌ ونيستم‌. تا به‌ حال‌ هراندازه‌ حقوق‌ گرفته‌ام‌، آن‌ رابه‌ زنم‌ داده‌ام‌. ما چهار فرزند داريم‌ كه‌ با كمك‌ هم‌آنها را بزرگ‌ كرده‌ايم‌. او اگر راست‌ مي‌گويد، اين‌پرسش‌ را هم‌ جواب‌ بدهد كه‌ بچه‌ها با كدام‌حقوق‌ و كدام‌ پول‌ جزو دانش‌آموزان‌ ممتازكلاس‌ خود هستند
دخترم‌ با كدام‌ پشتوانه‌ مالي‌ امسال‌ دانشگاه‌قبول‌ شد راستش‌ من‌ چيزي‌ به‌ نام‌ نفقه‌ نمي‌دانم‌ وبه‌ علت‌ درگير شدن‌ در كار و زندگي‌، از قانون‌بي‌خبر هستم‌ اما صادقانه‌ اعتراف‌ مي‌كنم‌ هميشه‌تمام‌ حقوقم‌ را به‌ همسرم‌ داده‌ام‌ تا او خرج‌زندگي‌ كند.
بنابراين‌ گزارش‌، قاضي‌ نحوي‌ پس‌ از شنيدن‌اظهارات‌ مرد رو به‌ همسرش‌ كرد و از او پرسيد: آياهمسرت‌ پس‌ از دريافت‌ حقوق‌ ماهيانه‌، آن‌ را به‌شما مي‌دهد؟
زن‌ اندكي‌ اين‌ پا و آن‌ پا كرد و اظهارات‌ شوهرخود را پذيرفت‌ اما او مدعي‌ شد همسرش‌ علاوه‌بر آن‌ بايد مبلغي‌ را به‌ عنوان‌ نفقه‌ به‌ او پرداخت‌كند.
اين‌ گزارش‌ حاكي‌ است‌، قاضي‌ دادگاه‌ بادادخواست‌ زن‌ مبني‌ برگرفتن‌ نفقه‌ 20 ساله‌اش‌مخالفت‌ كرده‌ و پرونده‌ را مختومه‌ اعلام‌ كرد.
 

Queen_of_hearts

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2003
نوشته‌ها
209
لایک‌ها
4
سن
37
محل سکونت
Every where!
خسته نباشى همه رو خوندم خيلى مفيد بود!
78.gif
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
13.gif
13.gif
13.gif
كويين 113 تا بودن هاااااااااااااااااااااا ... 2 ساعت طول كشيد تا پست كردم تو چطور خونديشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
13.gif
13.gif
13.gif
 

Queen_of_hearts

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2003
نوشته‌ها
209
لایک‌ها
4
سن
37
محل سکونت
Every where!
خوندم!! سوپرمن ديدى چطور مى خونه ؟! منم اونطورى خوندم!
4.gif
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
تعارف سرت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
تو Super Woman هستی!!!!!!!! ولی اینجا سوپر ها رو می گیرن!!!!!!!! وای به روزت اگه بابات بفهمه!!!!!
شایدم سوپور هستی؟؟؟؟؟
 

Queen_of_hearts

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2003
نوشته‌ها
209
لایک‌ها
4
سن
37
محل سکونت
Every where!
راستى الان 2 تومنى اومده !!
يادت ندادن وقتى 2 تا 2هزارى حرف مى زنن تو 1 تومانى نپرى وسط؟!! ها؟!
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
به نقل از Queen_of_hearts :
راستى الان 2 تومنى اومده !!
يادت ندادن وقتى 2 تا 2هزارى حرف مى زنن تو 1 تومانى نپرى وسط؟!! ها؟!
ما یه تومنمون 10 میلیون تومن شماست!!!!!!! خونه می خریم 10 تومن یعنی 100 میلیون تومن پولشه!!!!!!! عزیز!!!!!!!!ما رند بالا هستیم!!
 
بالا