برگزیده های پرشین تولز

حوادث پيرامون جشن خانه سينما

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mori

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2004
نوشته‌ها
1,706
لایک‌ها
14
محل سکونت
Tehran
من اينارو تو سايت ها ديدم
اگه خبر دقيق تري دارين بگين


=====
BBC
رئيس خانه سينما به بيمارستان انتقال يافت


جشن سينمای ايران را سينماگران هر ساله برای اهدای جايزه به برگزيدگان سينمای اين کشور برگزار می کنند
خبرگزاری دانشجويان ايران از بستری شدن ابولحسن داوودي، رئيس بازداشت شده هيأت مديره خانه سينمای ايران در بيمارستان آسيا در تهران خبر داده است.
اين خبرگزاری، دليل بستری شدن آقای داوودی را عارضه قلبی اعلام کرده است.

آقای داوودی روز گذشته همراه با چند تن ديگر از دست اندرکاران خانه سينما توسط مرکز مبارزه با مفاسد اجتماعی نيروی انتظامی ايران بازداشت شد و اتهام او مغاير بودن نحوه برگزاری جشن سينمای ايران با شئونات اسلامی اعلام گرديد.

غير از آقای داوودی، ديگر بازداشت شدگان به حکم دادسرای ارشاد تهران با قرار کفالت آزاد شدند.

جشن سينمای ايران يکشنبه شب گذشته (دوازدهم سپتامبر) برای اهدای جايزه به برگزيدگان سينمای ايران برگزار شده بود و در پی برگزاری آن روزنامه های منسوب به محافظه کاران و تلويزيون ايران با انتشار تصاويری از اين جشن به آنچه بدحجابی شرکت کنندگان جشن و خلاف شئونات اسلامی بودن نحوه جشن می خواندند اعتراض کردند.

محمد مهدی حيدريان، معاون امور سينمايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجويان ايران اذعان کرده است که "تعداد محدودي از شركت‌ كنندگان جشن خانه سينما به شئونات اسلامی بی ‌توجهی کرده" و "سبب به خطر افتادن آبروی سينمای ايران" ‌شده اند.

وی ابراز اطمينان کرده است که قضيه بازداشت ابوالحسن داوودی و مسائل مطرح شده در مورد جشن خانه سينما با حسن نيت دستگاه قضايی خاتمه خواهد يافت.

ابوالحسن داوودی پيش از آنکه بازداشت شود با انتشار بيانيه خانه سينما، تأسف اين نهاد سينمايی را از بدحجابی تعدادی از شرکت کنندگان جشن سينمای ايران ابراز کرده بود.

خانه سينما که آقای داوودی رياست هيأت مديره آن را به عهده دارد نهادی است که تشکلهای اصناف مختلف سينمايی را در بر می گيرد.
 

mori

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2004
نوشته‌ها
1,706
لایک‌ها
14
محل سکونت
Tehran
گويا

ابوالحسن داوودي به دليل حمله قلبي به بيمارستان منتقل شد! تجمع سينماگران، تاسف دفتر فرهنگي کيهان، ايسنا
دبير سرويس سينمايي روزنامه كيهان: “عامل رخ دادن اتفاقات اخير را در ميان روزنامه‌ها جستجو نكنيد!”

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - سينما
ابولحسن داودي، كارگردان و رئيس هيات مديره خانه‌ي سينما، صبح امروز به دليل عارضه قلبي به بيمارستان آسيا منتقل و بستري شد.
به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، از صبح امروز تاكنون، جمعي از سينماگران و جعفر صانعي مقدم مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي، از سوي معاونت امور سينمايي براي پيگيري وضعيت وي به بيمارستان آسيا مراجعه كرده‌اند.
بر اساس همين گزارش طي تماس تلفني خبرنگار ايسنا، بخش CCU بيمارستان آسيا درباره وضعيت حالي ابولحسن داودي ارائه اطلاعات دقيق‌تر را به پس از انجام معاينات موكول كرد.
گفتني است ابوالحسن داوودي از دو روز گذشته براي پاره‌اي توضيحات در خصوص مسايل پيش آمده در خصوص جشن خانه‌ي سينما به اداره اماكن نيروي انتظامي احضار شده بود.

«سينماگران و مسوولان سينمايي در مقابل بيمارستان آسيا تهران»
حيدريان، صانعي مقدم، درويش، رييسيان، مجيدي، كوثري، جيراني، طائرپور و...

به گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا به بيمارستان آسيا، در پي مقدور نشدن انجام گفت‌وگويي با پزشك ابوالحسن داوودي در اين بيمارستان، براي پيگيري وضعيت رييس هيات مديره‌ي خانه سينما، يكي از پرستاران بخش ccu اين بيمارستان در خصوص شرايط فعلي و وضعيت جسمي وي گفت: آقاي داوودي از ساعت 14 امروز بستري شده و تحت مراقبت‌هاي ويژه و انجام آزمايش‌هاي لازم قرار گرفته است.
وي اظهار داشت كه اين فيلمساز به دليل ناراحتي در قفسه سينه (مشكوك به عارضه قلبي) تحت نظر و بررسي براي تعين دقيق وضعيت است و حداقل تا سه روز ديگر تحت نظر خواهد بود.
به گزارش ايسنا، محمد مهدي حيدريان، جعفر صانعي مقدم، احمد رضا درويش، مجيد مجيدي، جهانگير كوثري، فريدون جيراني، فرشته طائرپور، عليرضاشجاع‌نوري، سيد ضياهاشمي، مرتضي و مصطفي شايسته، منوچهر شاهسواري و... از جمله سينماگران و مسوولاني بودند كه براي پيگيري وضعيت ابوالحسن داوودي پس از ممانعت از ورود آنان به بيمارستان و در مقابل درب پشتي بيمارستان، تجمع كرده بودند.
----------------------------------

اظهار تاسف دبير سرويس سينمايي روزنامه كيهان، از وقوع ناراحتي قلبي براي ابولحسن داوودي
“عامل رخ دادن اتفاقات اخير را در ميان روزنامه‌ها جستجو نكنيد!”

محمد تقي فهيم، نايب رييس انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران و دبير سرويس سينمايي روزنامه‌ي كيهان با اظهار تاسف از وقوع عارضه قلبي براي ابولحسن داوودي - رييس هيات مديره خانه سينما، توضيحاتي را در خصوص پاره‌اي از انتقادها نسبت به چاپ مطالبي از سوي وي درباره‌ي جشن خانه سينما، در اختيار خبرگزاري دانشجويان ايران قرار داد.
به گزارش خبرنگار ايسنا، محمد تقي فهيم با اشاره به اينكه برخي آقايان هيات مديره‌ي خانه سينما ، عامل رخ دادن اتفاقات اخير را در ميان روزنامه‌ها جستجو مي‌كنند گفت: اين مسئله تحليل غلط ديگري از شرايط امروز و موقعيت و تعريف خانه سينما در جمهوري اسلامي ايران است.

وي افزود: اتفاقا بر خلاف اين نظلت، اينجانب در مجمع خانه‌ي سينما به خاطر رعايت اصول دموكراسي و اصل تابعيت اقليت از اكثريت در كارهاي تشكيلاتي و صنفي، علارغم مخالفت با مصوبات الحاقي و اسناد و با اينكه پس از آن سيل انتقادهاي دست‌اندركاران سينماي كشور نسبت به عملكرد خانه‌ي سينما و جشن آغاز شده بود سكوت پيشه كردم و اگر افرادي جز اين فكر مي‌كنند به سايت خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) و يا بريده جرايد موجود در خانه‌ي سينما مراجعه نمايند كه به عقيده من اگر اعضاي هيات مديره خانه سينما كمي هوشمندي به خرج مي‌دادند حتي از تنها يادداشت انتقاد آميز و دلسوزانه بنده نيز در دو سه روز قبل از توصيه‌ي امروز آقاي حيدريان حركت خود را تنظيم مي‌كردند.
نايب رييس انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران گفت: متاسفانه بازتاب برخي بي‌توجهي‌هاي جشن، پيش از آنكه در روزنامه‌هاي سه شنبه چاپ شود روز قبل در سطح تهران دهان به دهان مي‌گشت و با هر كس كه صحبت مي كردي سخن از فضاي سالن ميلاد به ميان مي‌آمد.!
محمد تقي فهيم در پايان اظهار داشت: در عين حال بنده شخصا معتقدم كه ابوالحسن داوودي نه تنها جز فيلمسازان خوب كشورمان است بلكه به لحاظ شخصيتي و ديدگاه‌هاي صنفي فردي معتدل و خواهان كار بدون حاشيه است كما اينكه خانه‌ي سينما، پس از مسووليت ايشان قابل مقايسه با قبل نيست.
 

karim-korani

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
0
سن
39
خبر جالبي بود /ولي حالا اون دو كلمه گويا و bbc رو نمي زاشتي اتفاقي نمي افتاد :)
 

karim-korani

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
0
سن
39
بد حجابي منظورش چيه؟ روسري سرشون نبوده يا شلوار پاشون نبوده
 

mori

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2004
نوشته‌ها
1,706
لایک‌ها
14
محل سکونت
Tehran
شایدم کاملا لخت بودن
من نبودم اونجا اگه بودی بگو چه خبر بود؟
 

black_jack_of_black_city

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
1,506
لایک‌ها
73
سن
44
محل سکونت
با قلبی شکسته در انتظار مرگ گوشه ای نشستم . به آرز
بعله ديگه وقتي در ... يارو مياد جايزه بگيره ميره تو بغل آقاهه و با هم روبوسي و....

شب هم....

الان هم.....

متسفم براي سينماي خودمون كه هر چي برنامه و دولكه توي خيابوناس ميرن اونجا به ايفاي نقش ميپردازن
 

buf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2003
نوشته‌ها
676
لایک‌ها
3
بابا نديدبديد بازي درنيارين! مثل هميشه بودن ديگه! موهاي رنگ كرده بيرون از روسري و مانتوهاي رنگي ...
بيچاره ها! يعني بيچاره همه مون!

اين محمدتقي "نفهم" هم از اون بي شرفاي روزگاره! بدبخت الان لابد عروسي گرفته كه خزعبلاتش اين قدر سروصدا كرده...

_________________________

ابراهيم نبوي:

مدیر عامل مس سرچشمه را اعدام کنید.
با توجه به اینکه روز گذشته آقای ابوالحسن داوودی کارگردان و رئیس خانه سینما را به خاطر اینکه ایشان در جایی بودند که عده ای از بانوان با لباس های زننده ای که آنان را زیبا نشان می داد حضور داشت، بازداشت کرده اند. و با توجه به اینکه مسوول سرنوشت امت شهیدپرور( ملت سابق ایران) مقام معظم ***** است، دستور فرمائید مقام معظم ***** را دستگیر فرمایند، چون در نهایت ایشان مسوول وجود بدحجاب در کشور هستند. در صورت عدم امکان دستگیری مقام معظم ***** لطفا دستور فرمائید آقای هاشمی را به خاطر اینکه بقیه بدحجاب هستند بگیرند، چون ایشان در طول هشت سال ریاست جمهوری موفق به نابودی بدحجاب های بی تربیت و خوش قیافه و تولید کافی خواهران باحجاب نشده اند. اگر مسوولان امر موفق به دستگیری آقای هاشمی رفسنجانی نشدند، لطفا دستور فرمایید که مسوول معدن مس سرچشمه را که مطمئنا مسوول مستقیم بدحجابی در کشور است، بازداشت فرمایند. لابد می پرسید چرا مسوول معدن مس سرچشمه؟ چون در گذشته که عدالت مثل امروز اجرا می شد، وقتی در بلخ زن آهنگری بدحجاب لباس می پوشید، ماموران نیروی انتظامی مسگرهای شوشتر را گردن می زدند و سپس دستگیر می کردند. اما با پیشرفت های اخیر که جمهوری اسلامی موفق شده است معدن مس سرچشمه را که در سالهای قبل از انقلاب ایجاد شد، هنوز تعطیل نکند، و همه مسگرهای شهر شوشتر به معدن مس سرچشمه مهاجرت کرده اند، لذا برای مبارزه با بدحجابی هیچ راهی بهتر از دستگیر کردن و در صورت لزوم زدن گردن مدیرعامل کارخانه مس سرچشمه نیست. من مطمئنم اگر این واقعه فرخنده رخ بدهد بی حجابی کاملا نابود شده و در عوض روسپیگری و اعتیاد و همجنس بازی به میزان کافی گسترش می یابد.

http://khabarnameh.gooya.com/nabavi/archives/016265.php#more
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
بابا يه عكسي ... فيلمي ... چيزي بذاريد ببينيم چي بوده قضيه !
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
من حدود 20 تا از عكس هاش رو ديدم و دارم... واسه من كه بچه شهرستاني هستم يه خرده جالبه! اما گمون نميكنم تهرونيها زياد با اينجور قيافه ها نا آشنا باشن.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
اين هم يه عكس از هنرمندان و باقي قضايا! :blush:
 

فایل های ضمیمه

  • IMG_10041.jpg
    IMG_10041.jpg
    99.1 KB · نمایش ها: 221

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
ا ؟!؟!؟ اين بيچاره ها كه چيزه خاصي نپوشيدن !!! همش همينطوريه ؟! يا عكس سانسور شده ش رو گذاشتي ؟!
 

mori

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2004
نوشته‌ها
1,706
لایک‌ها
14
محل سکونت
Tehran
ريدن بابا
اين چه وضعشه!!!!!!
بلكي چي ميگي!! جون مري ازين حرفا نزن!!!
يه بار تو يه جشن فرخ نژاد و خير انديش گفته شده اين كارو كردن(تازه چه اشكالي داره مگه:D)
من شنيدم كيانيان رو هم گرفتن!!!!!
 

black_jack_of_black_city

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
1,506
لایک‌ها
73
سن
44
محل سکونت
با قلبی شکسته در انتظار مرگ گوشه ای نشستم . به آرز
attachment.php
 

فایل های ضمیمه

  • 1.jpg
    1.jpg
    81.1 KB · نمایش ها: 119

shankimout

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2004
نوشته‌ها
1,524
لایک‌ها
3
محل سکونت
ساری . . . . . . . . . . . . . . Permanently Bann
دوباره ببين
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
ما كه بخيل نيستيم. عكس خانوم عسل بديعي به همراه چندي ديگر از بانوان! :blink: :wacko:
 

فایل های ضمیمه

  • IMG_1010.jpg
    IMG_1010.jpg
    86.9 KB · نمایش ها: 60
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا