برگزیده های پرشین تولز

حوله یکبار مصرف رایمون با کیفیت بالا و الیاف نرم در پکهای 100 عددی

mrseo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
35
حوله یکبار مصرف یا به انگلیسی Disposable Towel چیست؟
حوله یکبار مصرف نوعی حوله پارچه ای است که از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه که با تکنولوژی به روز تولید می شود و در بازار عرضه می گردد. نکته بسیار مهم در این حوله ها این است که در آن نخی به نخ دیگر دوخته نمی شود و شیوه تولید جدیدی از نمدبافی قدیمی ایرانیان در آن نهفته است و قابلیت جذب رطوبت آنرا به صورت فوق العاده ای بالا می برد. تا به حال همه ما به آرایشگاه مردانه یا زنانه مراجعه کرده ایم. بعد از اصلاح و پیرایش و شست و شو اولین مساله خشک کردن سر با استفاده از حوله است.
What-is-disposable-towel-min.jpg
برخی از آرایشگران و نه همه آنها با حوله های معمولی سر هزاران نفر را خشک کرده و مجددا برای مشتریان بعدی از آن بهره گیری می نمایند و انواع بیماری های پوست و مو را شیوع می دهند. باور متخصصان بهداشت بر این است که ابتلا به بیماری های پوستی آسان ، اما رهایی از آنها بسیار پرهزینه و زمانبر است، اما با استفاده از حوله یک بار مصرف از این عواقب ناخوشایند رهایی پیدا می کنیم و حس چندش ناشی از حوله های قدیمی در آرایشگاه ها رخت بر می بندد.
در هتل ها و سالن های ماساژ بهترین جایگزین حوله های مرسوم، حوله های یکبار مصرف است که می تواند بهداشت محیط و بدن مشتریان را بالا ببرد و کیفیت ارایه خدمات بهداشتی را در اماکن عمومی و خصوصی بالا ببرد.
منبع توضیحات : فروشگاه عرضه حوله یکبار مصرف رایمون
 
بالا