برگزیده های پرشین تولز

خبری جالب از بازیگر نقش خرم سلطان در توییتر! + عکس همسرسابقش

Eddiy

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2013
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
505
56413132323.jpg


بیوگرافی مریم اوزرلی
مریم سارا اوزرلی بازیگر ترکیه ای الاصل که در ایران با نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان شناخته می شود در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ در شهر کاسل آلمان به دنیا آمد، پدرش ترک و مادرش آلمانی تبار است و دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود هم دارد.
بازیگر نقش خرم سلطان بعد از انتخابش برای این نقش از آلمان به ترکیه آمد و زمان نزدیک به دو سال را در هتل اقامت گزید تا این نقش به سرانجام برسد.
مریم اوزرلی چند ماه پیشتر با جان آتش که مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ی ترکیه است آشنا شد و هتل را ترک کرده و به خانه ای که دوست پسرش گرفته بود اسباب کشی کرد،.مسئله آشنایی انها با هم جدی شده و دوست پسرش را برای آشنایی با خانواده به آلمان برد و البته به گفته خود او دو عروسی با شکوه خواهند گرفت که یکی در ترکیه و یکی در آلمان خواهد بود،
- مریم اوزرلی در سریال “سده باشکوه” نقش همسر سلطان سلیمان را که هالیت ارگنج عهده دار آن است بازی میکند.
- مریم اوزرلی در ۴ فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی بازی کرده ولی موفق ترین نقشش به همین سریال حریم سلطان برمیگردد که در ترکیه با نام “صده باشکوه” پخش شد
...............................................................................
خبری جالب از بازیگر نقش خرم سلطان در توییتر!
آیشه آرمان، یکی از نویسنده های روزنامه حریت در ترکیه که در برلین ۲۴ ساعتش را با خرم گذرانده است، این خبر را تایید کرد. آیشه آرمان ضمن ابراز اینکه مریم اوزرلی حامله میباشد، نوشت: "مریم تقریبا ۴ ماهه است. موهایش را کوتاه کرده، هم خوشحال و هم ناراحت است. سعی میکند تا قوی باشد. مریم تصمیم دارد که مادر تنها و بدون همسر باشد. به زودی همه چیز را به طور کامل خواهم نوشت."

جان آتش که نزدیک به یک سال است با مریم رابطه داشته و سه هفته گذشته از او جدا شده است، پس از شنیدن این خبر گفت: "بله جدا شده ایم ولی در خصوص حاملگی مریم اطلاعی ندارم."

گفته می شد دلیل جدایی این زوج، حاملگی مریم بوده است. ولی جان آتش دراین خصوص امروز یک نوشته منتشر کرده و اینگونه نوشت: "روابطی که تاکنون داشته ام برای من همیشه مهم و با ارزش بوده است. مطمئنا همه، دلایلی منطقی برای خودشان دارند. ولی در طول رابطه همه چیز باید خصوصی باقی بماند. رابطه ای که با مریم داشته ام نیز برای من خاص و زیبا خواهد ماند. در خصوص این رابطه نیز هر آنچه که مسئولیتش بر عهده من باشد، انجام خواهم داد. آرزویم، احترام متقابل و حفظ رفتار مناسبمان در این دوره میباشد."
سیتنا
 
بالا