برگزیده های پرشین تولز

خدمات امنیتی خاص . جیمز باند شوید .( بسیار حرفه ای و کاملا محرمانه ایمن سازی اتومبیل و منزل و ...)

programer1987

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آگوست 2016
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
5
سن
34
دقیقا درست متوجه شده اید اگر تا به حال فکر می کردید خودرویی ماشبه فیلم هایی سینمایی جیمز باند وجود خارجی ندارد و یا خیلی از امکانات خاص غیر قابل پیاده سازی است می توانید با مشاهده این مطلب نیاز های خود را براورده نمایید.
دوستان عزیز شاید برای اولین بار باشه که همچنین مطلبی رو مشاهده می کنید اما اگه نیاز به خدمات زیر داشتید در خدمتتون هستیم. دوستانی این کار کاملا مجاز بوده و مخصوص افراد با اهمیت و دارای سرمایه می باشد که نیاز دارند تا وسایل با ارزش خود را از دید افراد دیگر دور نگاه دارند و یا نیاز به ماشین هایی با امکانات خاص دارند که این امکانات برای افراد معروف و ماشین های حمل پول و گروه های حفاظت از اشخاص و ....
پیشاپیش باید بگم تمام این موارد نیاز به زمان جهت پیاده سازی دارند و بعضی از این موارد خاص بوده و تنها برای افراد و ارگان های خاص می باشد .
امور امنیتی خاص منازل و محل های خاص و اتومبیل : ایجاد امنیت صد درصد به صورت کاملا هوشمند.

اتومبیل ایمن و خاص ( تبدیل هر نوع اتومبیل به زره پوش غیر محسوس ) : اگر نیاز دارید تا یک اتومبیل را به صورت خاص و حرفه ای ایمن سازی کنید به عبارتی یک سری امکانات امنیتی فوق پیشرفته و صد البته دست ساز به ماشین خود اضافه کنید می توانید با ما تماس بگیرید اگه راحت بخوام بگم هر نوع اتومبیل رو به یک زره پوش مخفی تبدیل کنید ما می تونیم بهتون این امکان رو بدیم که شامل تقویت ماشین برای افزایش سرعت و صد البته جبران وزن افزونی ها :
* افزودن سپر دفاعی برای لاستیک ( در حالت عادی لاستیک در دید می باشد و پس از درخواست رانند سپر دفعای به لاستیک در حال حرکت اضافه می شود )
* تقویت تمام بدنه ( در تمام تمام بنده ماشین به صورت کامل تقویت می شود که توانایی جلوگیری از ضربه به صورت کامل را دارا بوده و کاملا در مقابل گلوله های کالیبر پایین مقاوم سازی می شود ) بسیار مناسب برای ماشین هایی حمل پول و یا ماشین اشخاص معروف و ....
* افزودن عوامل دفاعی ( جهت گریز از از اهداف عوامل دفاعی خاص تعبیه می شود که به سادگی هر کدام در هر زمان توسط راننده قابل استفاده می باشد ) بسیار مناسب برای ماشین های حمل پول و افراد معروف ..
* تعویض کامل شیشه ها ( استفاده از شیشه های ضد گلوله )
* سپر فولادی شیشه ها ( سپر اتوماتیک برای شیشه های ضد گلوله که توسط راننده قابل استفاده است و می تواند ایمنی را چند برابر کند )
* دوربین و نرم افزار های خاص ( نصب دوربین ها امنیتی برای زمانی که شما از سپر شیشه استفاده می کنید برای دید کامل بیرون جهت رانندگی و اما نرم افزار های خاص که برای مثال می تواند گفت نرم افزار شماره خوان و تشخیص چره و .... که متصل به دوربین ها ماشین می باشد و برای مثال ضبط پلاک ها ماشین ها و یا همزمان جستجو در پلاک ها و یا جستجو چهره اشخاص و یافتن افراد و ....)
* افزودن کیت کنترل از راه دور ( کنترل اتومبیل از طریق دوربین های تعبیه شده در اتومبیل و از راه دور دقت کنید دوستان کیت کنترل از راه دور نه سیستم راهبردی اتوماتیک به عبارتی شما توسط این کیت می توانید ماشین خود را توسط رایانه و یا موبایل خود کنترل کنید )
* کیت استفاده از خدمات از راه دور ( استفاده از تمام امکانات خودرو از راه دور مانند سپر ها و دوربین و .... )
و بسیاری از موارد که به صورت عمومی قابل بیان نمی باشد و همانطور که یاد شده موارد خاصی برای ارگان ها خاص هستند و البته بیش از 85 درصد موارد عمومی ارائه می شود و موارد تهاجمی تنها برای ارگان های دفاعی می باشد.

نکته : برای مثال به تصویر زیر دقت کنید این تصویر یک ایمن سازی غیر استاندارد و کاملا قابل مشاهده می باشد تمام این امکانات در ایمن سازی هایی که ما می تونیم انجام بدیم به صورت نامحسوس بوده و در بنده ماشین تعبیه شده است و به صورت اتوماتیک قابل استفاده است و می تواند برای مثال سپر های دفعای لاستیک و شیشه را با یک کلید فعال و یا غیر فعال نمایید.
به خودروی زیر دقت کنید که با عبارتی اتوبوس رو فقط دور تا دورش یک لایه فلزی قرار دادن و صد البته این ماشین برای مو.اردی که هستش که نیاز به مخفی بودن نیست اما به راحتی میشه تمام امکانات این اتومبیل روبرو رو به صورت غیر محسوس در ماشین تعبیه کرد تا در هنگام تردد کاملا عادی جلوه کنه و به راحتی میشه سیستم های دفاعی و تهاجمی به اون اضافه کرد که در این ماشیه عملا زیر هر شیشه جایگان شلیک سلاح های کالیبر پاییین قرار داده شده و در مابین بنده نیز جایگاهی قرار داده شده که میشه سلاح کالیبر بالا قرار داد در صورتی که غیر از این موارد میشه به این خودرو قابلیت پرتاب گاز و قابلیت مسدود سازی خودرو های در حال تعقیب و قابلیت شوک الرتیکی ( بنده خودرو دارای میزان ولتاز برق خاص باشد و درون خودرو عایق باشه ) استفاده از یکسری سلاح ها سنگین و غیر گلوله ای خاص با درصد تخریب بالا و ... رو اضافه کرد . به عبارتی تمام این امکانات رو که به این ماشین میشه اضافه کرد میشه به یک خودروی شخصی نیز اضافه کرد که خودرو کاملا ایمن برای اسکورت اشخاص و حمل پول و .... باشد.

751294_539.jpg

ایجاد اتاق های ایمن و مخفی : اگر نیاز دارید تا با کمترین تغییر در نقشه ساختمانی خود اتاق ایمن و مخفی را ایجاد نمایید می توانید .

در ساختمان : ایجاد یک مکان این و غیر محسوس در منزل که این مکان نیاز به بررسی نقشه ساختمان دارد تا پس از بررسی بهترنی مکان برای افزودن یک جای ایمن انتخاب شود.

در کف : ایجاد اتاق ایمن به صورت کار در زیر سطح زمین که با ایجاد یک حفره در یک مکان خاص شروع می شود و بسته به نیاز افراد می تواند این مکان به هر سایزی ایجاد شود و با افزودن دستگاه های تولید اکسیژن و انرژی و تسفیصه آب و .... تبدیل به یک جانپناه ایمن شود.

ایجاد مکان های مخفی : اگر دارای وسیله ی با ارزشی دارید و قصد دارید ان را در منزل و یا محل کار خود به صورت کاملا حرفه ای مخفی کنید به عبارتی اگر نیاز به محفظه ای مخفی و ایمن دارید که بتوانید هر چیزی غیر از انسان و موجودات جاندار را در آن قرار دهید می توانید با ما تماس بگیرید. ایجاد مکان هایی ایمن و صد درصد مخفی در محل کار و منزل بدون دستکاری نقش ساختمان با کمترین زمان و تخریب مکانی با سایز دلخواه شما به محل مورد نظر افزودن می شود که صد البته مشاهده و دسترسی به محتوی ان محل نیاز به راهکار و یا رمز های عبور و .... دارد ( توضیح دقیق و بیشتر از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی )

و صد ها امکان نرم افزاری و سخت افزاری فوق حرفه ای که به صورت دست ساز و یا شرکتی قابل خریداری می باشد.
 
بالا