برگزیده های پرشین تولز

خدمات اینستاگرام،بازیابی و امنیت پیج،فالوور،لایک،ویو

alireza-online

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2017
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
25
سن
33
مشاوره رایگان
**********
برای ثبت سفارش واتساپ پیام دهید 09136936424


خدمات
اینستاگرام:
افزایش امنیت پیج شما
بازگردانی پیج رمز فراموش شده
بازگردانی پیج محدودیت سنی
بازگردانی پیج هک شده
بازگردانی پیج دیسیبل (غیرفعال) شده
بازگردانی پیج رمز دومرحله ای فراموش شده
بازگردانی پیج ریپورت شده
ریپورت و حذف پیج مورد نظر شما
حذف پیج فیک

حذف پیج مستحجن

خدمات اینستاگرام،بازیابی و امنیت پیج،فالوور،لایک،ویو

افزایش فالوور ایرانی و خارجی
افزایش لایک ایرانی و خارجی
افزایش کامنت پست
اینستاگرام (نظرات دلخواه شما)
افزایش بازدید پست
اینستاگرام
افزایش بازدید استوری اینستاگرام
افزایش بازدید لایو اینستاگرام
به صورت یکجا و تضمینی
بدون نیاز به پسورد پیج


افزایش آمار نرخ تعامل (Impression , Reach)
افزایش آمار سیو (Save)

افزایش آمار اشتراک (Share)

--------------------------


با قیمت مناسب و کیفیت بالا

ما تیمی حرفه ای هستیم برای حرفه ای دیده شدن شما
با چندین سال سابقه با بهترین برندهای ایران

فقط کافیست تنها یک بار تبلیغات خود را به ما بسپارید

خدمات اینستاگرام،بازیابی و امنیت پیج،فالوور،لایک،ویو



افزایش امنیت پیچ،بازیابی پیج دیسیبل شده،بازیابی پیج هک شده،بازیابی پیج ریپورت شده،بازیابی پیج رمز فراموش شده،بازیابی پیج محدودیت سنی،بازگردانی پیج رمز دومرحله ای فراموش شده

افزایش فالوور،افزایش لایک،افزایش ویو،افزایش آمار،افزایش بازدید،افزایش کامنت،افزایش ریچ،افزایش ایمپرشن

 
Last edited:

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,996
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

alireza-online

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2017
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
25
سن
33

قوانین جدید اینستاگرام 2022


خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو

امروزه برنامه اینستاگرام بین مردم جهان بسیار محبوبیت دارد. هدف این شبکه بیشتر انتشار عکس ها و ویدئو های جذاب و سرگرم کننده است؛ در نتیجه در اینستاگرام فضای فعال تری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنیم. برنامه اینستاگرام نیز مانند سایر برنامه های این حوزه شامل مجموعه قوانینی است که کاربران باید آنها را رعایت کنند تا بتوانند عضو پایدار این شبکه اجتماعی شوند. اگر فردی بخواهد فعالیت پایدار داشته و در کنار آن یکی از کاربران محبوب اینستاگرام محسوب شوذ، باید حتما قوانین اینستاگرام را رعایت کند. شاید برای اینستاگرام مارکتینگ بدون این قوانین امکان ناپذیر باشد.

چنانچه قصد دارید یک حساب اینستاگرام ایمن داشته باشید، بسیار مهم است که به قوانینی که اینستاگرام وضع کرده است احترام بگذارید و محدودیت های قانونی اینستاگرام را رعایت کنید، از جمله محدودیت هایی که اینستاگرام به آن واکنش نشان می دهد شامل موارد زیر می شود:

  1. میزان تعداد لایک ها در هر روز و ساعت
  2. مقدار فالو و آنفالو کردن ها در روز
  3. میزان پیام های دایرکت در هر روز
  4. میزان گذاشتن پیام ها در هر پست
  5. تعداد کاراکترهای مجاز برای هر پست
  6. میزان هشتگ های مجاز برای هر پست

به عنوان یک کاربر اینستاگرام، می بایست حتما قوانین و محدودیت های اینستاگرام را بدانید و آنها را رعایت کنید تا بتوانید میزان تعامل بالایی داشته باشید و از مسدود شدن پیج و یا حذف آن پیشگیری نمایید. امکان دارد که شما برای گشتن در اینستاگرام وقت آزاد زیادی داشته باشید و پیج ها و پست های زیادی را در روز ببینید و یا دارای کسب و کاری در اینستاگرام باشید و بنابر دلایلی پیج شما با مشکل مواجه گردد و ممکن است این موضوع برای شما بسیار آزار دهنده باشد اما تمام این قوانین و محدودیت ها به خاطر امنیت خود شما خواهد بود، یعنی اینستاگرام این قبلیت را دارد که هرزنامه ها به خوبی تشخیص دهد و این خود به معنی برقراری امنیت برای حساب شما خواهد بود.

در گذشته اینستاگرام بدون هیچ اخطاری اقدام به مسدود کردن حساب ها می کرد اما اکنون با بروز رسانی هایی در برنامه خود این سیاست را اعمال کرده است که در صورت تخلف و یا شکست قوانین ابتدا اخطار در خصوص مسدود شدن دریافت خواهند کرد و چنانچه با وجود اخطار ها قوانین را همچنان رعایت نکنند حساب آن ها در زمان مشخص شده مسدود می شود. این به روز رسانی در تاریخ جولای سال 2019 ایجاد شده است.

در حال حاضر برنامه اینستاگرام فقط به حساب هایی که درصد قوانین مشخصی را نقض می کنند را مسدود و غیر فعال می نماید و هیچ راهی جهت دور زدن قانون ها تاکنون وجود نداشته است و این موضوع بسیار روشن است، اینستاگرام به کاربرها یا پیج هایی که نقض قانون کرده اند پیام اخطار ارسال می کند و در صورت نادیده گرفتن آن اقدام به حذف کاربر خواهد کرد. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا برخی قانون های مشخص و جدید دیگری نیز به این برنامه افزوده شده است که والدین بدون هیچ نگرانی اجازه دهند فرزندان آن ها ساعت هایی را برای گذراندن در اینستاگرام در نظر بگیرند و از این موضوع آرامش خاطر داشته باشند.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))

  • قوانین اینستاگرام:​

کاربران اینستاگرام به هیچ وجه نباید تصویر و کامنت تبلیغاتی و اسپم در صفحه شخصی خود و یا سایر صفحات انتشار دهند.
کاربران این شبکه نباید پست و یا تصاویر دیگران را به نام خود انتشار دهند.
قانون کپی رایت باید توسط تمام کاربران این شبکه رعایت شود.
هیچ یک از کاربران این شبکه حق انتشار تصاویر و کامنت های غیر اخلاقی و غیر قانونی را ندارند.
کاربر اینستاگرام نباید پست ها و یا کامنت هایی که جنبه تهدید و آزار دارند، انتشار دهد.
همچنین پست ها و کامنت های فرد نباید شامل خودکشی یا ترغیب فرد به استفاده از مواد مخدر و روان گردان شود.
نقض هر یک از موارد بالا، نقض قوانین اینستاگرام است و فرد باید برای پایدار بودن در این شبکه اجتماعی، موارد فوق را رعایت کند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام همچنین برخی محدودیت هایی را اعمال کرده است. این محدودیت ها بیشتر برای جلوگیری از سوء استفاده های متفاوت، جلوگیری از تبلیغات بی شمار برخی شرکت ها و افراد و جلوگیری از مزاحمت برای سایر کاربران ایجاد شده است.

بدیهی است که هیچگاه شرکت های بزرگ و شبکه های فعال اجتماعی مانند اینستاگرام محدودیت ها و روش های پیاده سازی الگوریتم های خود را برای کاربران آشکار نمی کنند؛ اما با جمع آوری تجربه های متفاوت و اعمال آزمون و خطا، به سادگی می توان اسرار این شبکه ها و محدودیت های آنها را پیدا کرد.

برخی از محدودیت های کشف شده اینستاگرام در زیر بیان شده اند که در کنار توجه به قوانین موجود در اینستاگرام و رعایت آنها باید به این محدودیت ها نیز توجه داشت.

در واقع اهمیت دادن به این محدودیت ها، رعایت کردن الگوریتم اینستاگرام محسوب می شود.

از جمله قوانینی سختی که اینستاگرام برای کاربرهای در نظر گرفته است و تمام کاربرها موظف به رعایت آن‌ها هستند شامل موارد زیر می‌شود:

خرید و فروش سلاح گرم
خرید و فروش الکل
خرید و فروش دخانیات
فروش داروهای غیرقانونی
فروش حیوانات زنده
قمار آنلاین
انتشار محتواهای جنسی
سخنان تنفرآمیز
باج گیری یا آزار و اذیت شخصی
تشویق افراد به خشونت
تهدید کردن افراد جهت ایحاد صدمه جسمی، مالی و …
تشویق مردم به پذیرش خودآزاری
انتشار فیلم‌های منفی و خشونت آمیز
تمام گزینه‌هایی که در بالا ذکر شد در برنامه اینستاگرام کاملاً برای تمام کاربرها ممنوع شده است و اینستاگرام سریعاً آن‌ها را مسدود و حذف خواهد کرد و چنانچه کاربر بدون توجه به اخطارها و قوانین Instagram پست‌های غیر اخلاقی و … انتشار دهد، حساب بلاک خواهد شد. از جمله مواردی که اینستاگرام به آن‌ها واکنش سخت نشان خواهد داد فروش مواد مخدر یا درخواست جنسی است که پیج مربوطه را بلافاصله شناسایی و کاملاً حذف خواهد کرد.

  • انواع محدودیت بهمراه رفع محدودیت اینستاگرام

محدودیت فالوو کردن سایر کاربران اینستاگرام
شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام در بازه زمانی یک ساعت تنها اجازه فالو کردن 10 نفر کاربر دیگر را در شبکه اینستاگرام خواهید داشت (در روز حدود 200 نفر) به این معنا که اگر شما در بازه زمانی کوتاهی تعداد زیادی از سایر کاربران اینستاگرام را فالوو کنید، حساب کاربری شما تا ۲۴ ساعت توسط شبکه اینستاگرام برای فالوو کردن مسدود خواهد شد.

یعنی تا ۲۴ ساعت نمی توانید اشخاص دیگر را فالوو کنید ولی اجازه انجام باقی فعالیت ها را خواهید داشت.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))

  • محدودیت لایک کردن پست های مختلف کاربران شبکه اینستاگرام

همچنین شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام در بازه زمانی یک ساعته تنها اجازه لایک کردن ۳۰۰ پست کاربران مختلف این شبکه را دارید ( در روز حدود ۷۰۰۰ پست).

اگر شما در شبکه اینستاگرام در یک بازه زمانی کوتاه تعداد پست زیادی را لایک کنید، حساب کاربری شما تا ۲۴ ساعت برای لایک کردن مسدود می شود. به این معنا که تا ۲۴ ساعت آینده اجازه لایک کردن هیچ پستی در اینستاگرام را نخواهید داشت ولی سایر فعالیت ها برای شما آزاد خواهد بود.

  • محدودیت کامنت گذاشتن برای پست های مختلف شبکه اینستاگرام

شما به عنوان یک کاربر شبکه اینستاگرام در بازه زمانی یک ساعته، تنها اجازه گذاشتن ۵۹ کامنت را دارید. همچنین در بازه زمانی ۲۴ ساعته (یک شبانه روز) اجازه گذاشتن ۵۰۰ کامنت را خواهید داشت.

اگر در بازه زمانی کوتاهی، از حد مجاز تعداد بیشتری کامنت در پست های مختلف اینستاگرام انتشار دهید، حساب کاربری شما به مدت ۲۴ ساعت برای کامنت گذاشتن مسدود خواهد بود. یعنی تا ۲۴ ساعت آینده اجازه گذاشتن کامنت نخواهید داشت.

در صورتی که در بازه زمانی کوتاهی تعدادی کامنت تکراری بگذارید، اینستاگرام به حساب کاربری شما به عنوان یک اسپمر نگاه خواهد کرد و حساب کاربریتان مسدود خواهد شد

در نتیجه کاربران شبکه اینستاگرام باید از گذاشتن کامنت تکراری پرهیز کنند. این مورد بیشتر در کارهای تبلیغاتی دیده می شود. معمولا ربات های اینستاگرام کامنت های تکراری ایجاد می کنند که در بیشتر موارد برای تبلیغ یک کار مشخص به کار می روند.

  • محدودیت به کار بردن هشتگ در پست های مختلف شبکه اینستاگرام

شما به عنوان یک کاربر شبکه اینستاگرام، برای انتشار یک پست تنها مجاز به استفاده از ۳۰ هشتگ اینستاگرام در پست خود خواهید بود.

اگر در پست خود از بیش از ۳۰ هشتگ استفاده کنید، پست شما منتشر خواهد شد، ولی هیچ یک از هشتگ ها در پست انتشار داده شده شما دیده نخواهد شد یا به عبارتی هشتگ ها در پست شما درج نخواهد شد و پست بدون هشتگ منتشر می شود.

معمولا کاربران حرفه ای اینستاگرام ۴ هشتگ تا نهایتا ۶ هشتگ در پست های خود به کار می برند و سعی می کنند این هشتگ ها، مرتبط ترین کلمات کلیدی مخصوص پستشان باشد.

طبق تجربه، این روش نتیجه بهتری می دهد و احتمال دیده شدن شخص و پست های او در شبکه اینستاگرام توسط سایر کاربران بالاتر می رود.

قطعا استفاده از این روش هشتگ گذاری لایک و فالوور بیشتری برای شما در پی خواهد داشت.

  • محدودیت تعداد کلمات کپشن (متن) پست اینستاگرامی کاربران این شبکه

شبکه اینستاگرام بیشتر به منظور انتشار عکس و ویوئو ایجاد شده است در نتیجه برای متن ها محدودیت ایجاد کرده است. شما به عنوان یک کاربر شبکه اینستاگرام برای انتشار عکس مورد نظر خود اجازه گذاشتن کپشن یا همان متن زیر عکس را با نهایتا ۲۲۰۰ کاراکتر دارید.

به این معنی که در یک پست اینستاگرام تنها ۲۲۰۰ کاراکتر منتشر می شود. هدف اینستاگرام انتشار عکس ها و فیلم های جذاب با توضیحات مختصر است نه ایجاد متن های طولانی.

طبق تجربه، کاربران برای عکس ها و فیلم های جذاب و سرگرم کننده، بیشتر از متن های طولانی وقت می گذارند.

  • محدودیت تعداد کاراکترهای کامنت برای پست های مختلف شبکه اینستاگرام

همانند محدودیت تعداد کاراکترهای متن پست های اینستاگرام که در بالا توضیح داده شد، کامنت هایی که توسط کاربر انتشار می یابند، نیز دارای محدودیت هستند.

شما به عنوان یک کاربر شبکه اینستاگرام تنها اجازه گذاشتن کامنت با ۲۴۰ کاراکتر را دارید و در صورتی که کامنت شما بیش از حد مجاز کاراکتر داشته باشد، در دو کامنت مختلف انتشار خواهد یافت.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))

  • محدودیت تعداد کاراکتر های بیوی کاربران مختلف شبکه اینستاگرام

بیو قسمت اصلی حساب کاربری هر فرد به شمار می رود که باید خلاقانه نوشته شود. افرادی که از صفحه های اینستاگرام برای بیزینس و کسب و کار خود استفاده می کنند باید، در قسمت بیوی حسابشان متنی حرفه ای مرتبط با موضوع بیزینس خود قرار دهند.

همچنین می توانند از هشتگ هایی مرتبط با حساب کاربریشان استفاده کنند که این عمل تاثیر بسیار زیادی در پیدا کردن فرد توسط سایر کاربران این شبکه دارد.

شما به عنوان یک کاربر شبکه اینستاگرام تنها مجاز به استفاده از ۱۵۰ کاراکتر در بیوی صفحه خود هستید.

  • محدودیت آنفالو کردن سایر کاربران شبکه اینستاگرام

شما به عنوان یک کاربر شبکه اینستا گرام در بازه زمانی 24 ساعت 70 نفر از سایر کاربران این شبکه را آنفالوو کنید. در صورتی که از این حد مجاز فراتر بروید حساب کاربری شما توسط اینستاگرام برای فالوو کردن و یا آنفالوو کردن مسدود خواهد شد.

در صورتی که کاربر شبکه اینستاگرام از هر یک از محدودیت های ذکر شده، بالاتر برود و حد مجاز این محدودیت ها را رعایت نکند، مانند این است که قوانین اینستاگرام را نقض کرده است. به عبارتی این محدودیت ها از قوانین اینستاگرام به شمار می روند که باید به رعایت آنها توجه کرد.

  • جدیدترین محدودیت‌ها و قوانین در اینستاگرام

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا اینستاگرام محدودیت‌های تبلیغاتی نیز همچون تبلیغات کاهش وزن و جراحی‌های زیبایی را لحاظ کرده است و همواره در تلاش است تا محیطی سالم از نظر جسم و روان برای کاربرهای خود ایجاد نماید و حتی تبلیغاتی را نیز که موجب آسیب زدن به کاربرها خواهد شد را حذف خواهد کرد.

چنانچه یک کاربر فعال و یا یک دنبال کننده فعال در برنامه اینستاگرام هستید امکان دارد در طول روز با تبلیغات بسیار زیادی رو برو شوید و از دیدن آن‌ها کلافه شده باشید، دیگر لازم نیست نگران باشید زیرا سیاست‌های جدید اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم کرده است که تبلیغات کمتری در خصوص پست‌های کاهش وزن دریافت نمایید، بر اساس قوانین جدید تبلیغات و پست‌های مرتبط با داروهای کاهش وزن را فقط برای کاربرهایی نمایش خواهند داد که زیر سن 18 سال نباشند.

این برنامه با اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که کاربرها پیج ها و پست‌هایی را مشاهده نمایند که برای سن آن‌ها مناسب باشد، پس به همین دلیل اینستاگرام گزینه‌ای را اضافه کرده است که از آن طریق خواهید توانست که پست‌هایی که قوانین را رعایت نمی‌کنند را گزارش دهند تا بررسی شوند و در صورت لزوم مسدود و یا حذف شوند.

جهت بررسی و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات کاربرها تیمی در نظر گرفته شده است که با توجه به درخواست‌ها پیج های گزارش شده را مسدود و یا حذف خواهند کرد، از همین رو اینستاگرام برای کاربرهایی نیز که مسدود شده‌اند زمانی قرار می‌دهد تا کاربر از خود دفاع نماید و بتواند حذف مسدود شده یا حذف شده خود را مجدداً برگرداند و دلایل کافی برای انتشار موارد متخلف و یا نقض قوانین ارائه دهد.

گاهی نقض برخی قوانین اینستاگرام باعث بلاک شدن حساب کاربری فرد برای مدت یک روز تا نهایتا یک هفته می شود که در این صورت فرد اجازه انجام هیچگونه فعالیتی را نخواهد داشت مثلا:

در صورتی که اطلاعات حساب کاربری فرد کامل نباشد، اینستاگرام به حساب کاربری او به عنوان ربات نگاه می کند و این حساب کاربری را بلاک و یا مسدود می کنند. در نتیجه اطلاعات حساب کاربری فرد باید کامل و حتی باید دارای عکس پروفایل و بیو باشد تا توسط اینستاگرام مسدود و یا بلاک نشود.
در صورتی که فرد پشت سر هم و بی وقفه در اینستاگرام پست منتشر کند، توسط این شبکه بلاک می شود. اینستاگرام اکانت هایی را که بی وقفه پست انتشار می دهند به عنوان اسپم شناسایی و این اکانت ها را بلافاصله بلاک می کند.
در بعضی موارد لایک کردن بی وقفه عکس ها و ویدئو های مختلف این شبکه باعث بلاک شدن اکانت می شود.
همچنین در بعضی موارد فالو کردن بیش از حد مجاز سایر کاربران در شبکه اینستاگرام باعث بلاک شدن اکانت می شود زیرا اکانت فرد توسط اینستاگرام به عنوان ربات شناسایی شده و فعالیت او یک فعالیت اسپم شناخته می شود.
منشن کردن تعدادی از افراد که در لیست فالوورهای شخص نباشد، باعث بلاک شدن او توسط اینستاگرام می شود. همچنین منشن کردن تعداد زیادی از افراد در کامنت های پست های اینستاگرام باعث بلاک شدن حساب کاربری او می شود.
در بعضی موارد تکرار بیش از حد مجاز کامنت ها، باعث بلاک شدن فرد می شود. همچنین در بعضی موارد در صورتی که فرد از اموجی های بسیاری در کامنت های خود استفاده کند و بدون وقفه کامنت هایی را انتشار دهد که دارای اموجی هستند، حساب کاربری او توسط اینستاگرام بلاک و یا مسدود خواهد شد.
در برخی موارد استفاده از ربات هایی که از طرف اکانت فرد سایر پست ها را لایک می کنند، سایر کاربران اینستاگرام را فالوو می کنند و یا در پست های مختلف اینستاگرام کامنت می گذراند، باعث ایجاد بلاک شدن حساب فرد توسط اینستاگرام می شوند. گرچه ربات های اینستاگرامی در نهایت باعث افزایش فالوور برای اکانت فرد می شوند اما در صورتی که بیش از حد از آن ها استفاده شود، بلاک شدن حساب کاربری فرد حتمی است.
در برخی موارد در صورتی که فرد در پست های اینستاگرامی سایر کاربران کامنت های تبلیغاتی انتشار دهد، حساب کاربری او توسط اینستاگرام مسدود و در صورت انجام بیش از حد این عمل حساب کاربری او بلاک خواهد شد.
در آخر
یکی از باورهای غلط اکثر کاربران اینستاگرام این است گذاشتن کامنت انگلیسی در زیر پست فرد بلاک شده باعث رفع بلاکی او توسط اینستاگرام می شود.

این باور و این عمل کاملا غلط است و گذاشتن کامنت انگلیسی در زیر پست فردی که بلاک شده است، هیچ تاثیری در رفع بلاکی او ندارد. برای رفع بلاکی حداقل ۲۴ ساعت باید از بلاک شدن فرد گذشته باشد.

در صورتی که بعد از ۲۴ ساعت حساب کاربری فرد از بلاکی خارج نشد، فرد می تواند از روش های مختلف رفع بلاکی استفاده کند. اما به طور معمول بلاک بودن یک حساب کاربری از یک روز تا یک هفته طول می کشد.

در حال حاضر شبکه اینستاگرام یکی از شبکه های معروف و محبوب مردم جهان است. تعداد زیادی از افراد برای توسعه کسب و کار و بیزینس خود از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

روش های بازاریابی شبکه اینستاگرام بسیار ساده است. اگر افراد از این شبکه به درستی استفاده کنند، به قوانین آن توجه کرده و ترفند های مختلف آن را شناسایی نمایند، به سادگی می توانند فالوورهای بی شمار جذب کنند که در کنار آن می توانند کسب و کار خود را در این شبکه افزایش دهند و همچنین می توانند به افرادی معروفی در این شبکه تبدیل شوند.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))


از طرف دیگر، با توجه به اینکه شبکه اینستاگرام شهرت بسیاری در سرتاسر جهان دارد و کاربران بسیاری نیز در این شبکه اجتماعی فعالیت پایدار دارند، تبلیغ یک کالا با روش های مناسب در این شبکه بازدهی بالایی را در پیش خواهد داشت. در این مورد نیز تنها کافی است به قوانین این شبکه توجه کرده و ترفندهای پیشرفت در این شبکه را کشف کنید.

تجارت الکترونیک قدرتمند شامل استفاده درست و بهینه از شبکه های اجتماعی می شود. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یک ابزار تبلیغاتی رایگان هستند که فرد با فعالیت تجاری در این شبکه ها به سادگی می تواند در کسب و کار خود پیشرفت کند و بیزینس خود را توسعه دهد.
 
Last edited:

GraphX

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2009
نوشته‌ها
8,049
لایک‌ها
7,719
محل سکونت
دنيای مجازی
سلام
من سه تا پیج دارم که اینستا کامل مسدود کرده
میتونی برگردونی ؟
 

alireza-online

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2017
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
25
سن
33

چگونگی تولید محتوا در اینستاگرام


امروزه شبکه‌های اجتماعی رشد چشمگیری در توسعه یک بیزینس را ایفا می‌کنند؛ یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هنگامی که از اینستاگرام برای توسعه بیزینس خود استفاده می‌کنیم، تولید محتوا ارزشمند می‌شود. جذب کاربران بیشتر و سرگرم کردن آن‌ها می‌تواند در رسیدن به این امر مهم باشد. اما چگونه کاربران بیشتری جذب کنیم تا بیزنس ما گسترش یابد؟ تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ و چگونه انجام می‌شود؟ در ادامه به بررسی این سؤالات می‌پردازیم.

  • تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

تولید محتوا، همان تولید عکس، ویدیو، صوت ومتن است که به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده، نه تنها کاربران را به صفحه شما علاقه مند می‌کند بلکه سبب گسترش بیزینستان نیز شود. در ادامه چگونگی بررسی تصاویر و همچنین تولید محتوای متنی برای بیزینس خود در اینستاگرام، جایی که می‌توانید آنها را بیابید و مواردی که هنگام استفاده از آنها در تبلیغ برند خود باید در نظر بگیرید را ارائه می‌دهیم.

  • نحوه تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام

۱. بررسی الگوهای آماده
بی شک اولین قسمتی که در هر پست، مخاطب با آن روبرو می‌شود و ترغیب کننده او به خواندن ادامه پست یا رد شدن از آن است، تصویرها هستند. ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدون داشتن یک کاربر حرفه‌ای نیز پست‌های اینستاگرامی عالی ایجاد کنید؛ مانند ابزارهای طراحی آنلاین که برای طراحی نقاشی‌ها و عکس‌های جذاب، در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس استفاده و یادگیری برنامه‌ها را در اولویت کارتان قرار دهید.

داشتن یک بانک عکس با وضوح بالا از محصولات شما واقعاً می‌تواند در تولید محتوا کمک کننده باشد. اگر شما یک تعامل قوی با کاربران داشته باشید، یک عکس محصول ساده و صاف باعث حیرت فالور های شما می‌شود.

۲. استفاده از عکس‌های موجود با کیفیت
هرچند استفاده از عکس‌هایی که وجود دارد خیلی کار جالبی در این دوره به نظر نمی‌رسد، اما این بدان معنی نیست که ما به هیچ وجه نباید از آنها استفاده کنیم؛ در مواقعی که مجموعه‌ای از عکس‌هایی مشابه وجود دارد، شما می‌توانید با استفاده از عکس‌های موجود و ایجاد یک فیلد متفاوت در حوزه خودتان، به تولید محتوای با کیفیت بپردازید.

همچنین می‌توانید با استفاده از سایت‌هایی که وجود دارد، عکس‌هایی را که خیلی توسط برندهای دیگر استفاده نشده و مناسب برند شما است را به صورت رایگان دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. همواره به این نکته توجه داشته باشید که سایز عکس مناسب در اینستاگرام ۱۰۸۰p *1080p است.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))


۳. ترکیب فرمت‌های مختلف
این مهم است که شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، انواع فرمت‌های محتوا را برای کاربران خود در دسترس قرار دهید. برای اینکار می‌توانید از به اشتراک گذاشتن حداکثر ده پست، یک آلبوم بوجود آورده و همچنین با استفاده از یک فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، که یک روش عالی برای نشان دادن محصولات در قالب یک مثال یا صرفاً یک آموزش کوتاه یا نمایش است، به تولید محتوا بپردازید.

مراقب باشید که با عکس‌های زیاد از محصول خود، کاربر را تحت فشار قرار ندهید؛ همچنین می‌توانید با تنوع بخشیدن به مضامین محتوای عکسی، کاربران خود را تشویق به خواندن ادامه پست کنید. سرانجام می‌توانید گامی به جلو برداشته و به سمت ایجاد گیف بروید. اینستاگرام، گیف ها را به عنوان ویدیو می‌شناسد، این گیف ها یک راه آسان و مناسب برای تعامل با کاربران است، زیرا کاربران به آنها علاقه دارند.


خدمات اینستاگرام،بازیابی و امنیت پیج،فالوور،لایک،ویو


۴. بازسازی محتوا از برندهای موجود
آیا زمان مناسبی برای تولید محتوا در اینستاگرام ندارید؟ شاید واقعاً نیازی به گذاشتن این زمان برای تولید محتوا نداشته باشید. در واقع می‌توانید با رعایت حقوق قانونی پیج ها، از محتوای پیج هایی که محصولات یا مخاطبان مشابه با پیج شما دارند، استفاده کنید.

در ادامه مواردی را بیان می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا از برندهای دیگر برای تولید محتوا استفاده کنید:

  • بررسی هشتگ و حساب کاربری برای یک محتوای با کیفیت

برای تولید محتوای مجدد، می‌توانید با استفاده از هشتگ های مرتبط با حوزه بیزینستان از حساب‌های اینستاگرام کاربرهای معروف، آن‌هایی که مخاطبانشان مشابه شما است و آنهایی که رقیب مستقیمتان نیستند، استفاده کنید. لیستی از پیج های برندها یا اشخاصی که بهترین مطالب را برای اشتراک گذاری در حوزه شما تولید می‌کنند، تهیه کرده و آنها را فالو کنید تا پست‌های جدیدشان را ببینید و اگر پستی برای شما اهمیت زیادی داشت، آن را با استفاده از آیکونی که زیر پست وجود دارد، ذخیره کرده تا زمان لزوم، به راحتی به آن دست یابید.

توجه داشته باشید که هشتگ هایی که سرچ می‌کنید کاملاً مرتبط با بیزینستان باشد؛ چرا که یک هشتگ نامربوط می‌تواند شما را سر در گم کند و گاهی منجر به تولید محتوای غلط شود.

  • اجازه از پیج اصلی برای استفاده مجدد از آنها

اگر خواستید یک پست از پیجی را عیناً در صفحه خودتان به اشتراک بگذاید، باید از آن پیج اجازه بگیرید. به این صورت که پست مورد نظر را از طریق فلش زیر همان پست، در دایرکت آن پیج فرستاده و کسب اجازه کنید. با این کار، علاقه خود را به آن پست نشان داده و با توضیح اینکه پستشان در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرد، آن‌ها را خوشحال می‌کنید و اجازه می‌دهند تا شما آن را منتشر کنید؛ به این صورت شما می‌توانید به صورت قانونی با استفاده از محتوای برندهای دیگر، به تولید محتوا بپردازید.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))


۵. محتوای با کیفیت تولید شده توسط کاربر(UGC)
در مورد استفاده از محتوایی که دیگران تولید کرده‌اند، همچنین این ایده خوبی است که کاربران خود را تشویق کرده تا محتوا را تولید کنند، اما چگونه؟ با درخواست از کاربر تا درباره موضوع خاصی که در حوزه کاری شما است، نظر بدهد، یا سوالی را مطرح کنید تا کاربر به آن پاسخ دهد. به این نوع تولید محتوا، محتوای تولید شده توسط کاربر می‌گویند، این اصطلاح همچنین به طور گسترده‌تر، به هر گونه محتوای ایجاد شده توسط کاربران، برای یک محصول یا خدمت خاص، با یا بدون تشویق برند نیز گفته می‌شود.

امروزه برندهای بسیاری از UGC استفاده می‌کنند، حتی اگر شما یک برند بزرگ باشید، بعید به نظر می‌رسد که کاربران شما بدون هیچ محرکی، محتوای اینستاگرام را در مورد شما و محصولتان، ایجاد کنند. به عنوان مثال با ایجاد یک مسابقه و جایزه به بهترین جمله درباره عکس یا برند خاص، می‌توانید به تولید محتوا توسط کاربر دست یابید.

همچنین با ارائه هدیه یا تخفیف محصولات خود به کاربران، می‌توانید انگیزه کاربران را برای استفاده از هشتگ خودتان بیشتر کنید؛ اساساً دریافت این کلمه به عنوان هشتگ از کاربران می‌تواند شروع کننده خوبی، برای کارها باشد.

به یاد داشته باشید که محتوای درخواستی شما از کاربر نباید محدود کننده باشد و باعث اذیت او شود. این محتوا باید تکمیل کننده محتوای شما باشد. همچنین استفاده زیاد از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)، ممکن است حس سو استفاده از کاربر را به او القا کند و باعث شود ، فکر کند که شما کمتر روی حوزه کاریتان تسلط دارید.

۶. همکاری با اینفلوئنسرها (برندهای برتر)
اگر قصدتان این است که کنترل بیشتری در حوزه کاری خود و یک جریان مداوم از محتوای اینستاگرام بر روی برند خود داشته باشید، باید به فکر کار با اینفلوئنسرها (تأثیر گذاران) باشید. همکاری با اینفلوئنسرهایی که کاربران زیادی آنها را فالو کرده‌اند، می‌تواند این فرصت را برای شما ایجاد کند تا فالور های پیج خود را افزایش دهید.

اگر شما یک بیزینس کوچک با بودجه کمی دارید، می‌توانید از میکرو اینفلوئنسرها با فالور های ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ ارتباط برقرار کنید. البته این امر مهم است که فالور های آن پیج به محصولات شما علاقه مند باشند، پس سعی کنید با میکرو اینفلوئنسرهایی ارتباط برقرار کنید که در حوزه بیزینس شما فعالیت می‌کنند.

نکات مهم در طراحی عکس برای اینستاگرام
همانطور که گفته شد مهمترین قسمت یک محتوا، عکسی است که در آن پست قرار می‌دهیم پس برای انتخاب تصویر باید نکاتی را رعایت کنیم؛ در ادامه به توضیح این نکات می‌پردازیم.

خدمات اینستاگرام،بازیابی و امنیت پیج،فالوور،لایک،ویو

۱. یک نقطه کانونی واضح تعریف کنید
در اینستاگرام یکی از مهمترین کارهایی که هر پیج برای رسیدن به آن تلاش می‌کند، مکث کاربر روی پست و درگیر شدن با آن است. شما می‌توانید از یک نقطه کانونی در عکستان، برای جذب کاربران استفاده کرده تا بیشتر روی تصویر شما بمانند. اگر عکستان خیلی شلوغ باشد، چشم را گیج می‌کند و تأثیر برعکس خواهد داشت، جالب است بدانید مغز ما به طور خودکار این محاسبات را انجام می‌دهد، پس بهتر است برای تولید محتوا در اینستاگرام وقت کافی گذاشته و درباره آن تأمل کنید.

۲ استفاده از قانون یک سوم در عکاسی
قانون یک سوم، یک قانون کلاسیک است که با کمک هر عکاسی می‌توانید آن را یاد بگیرید. برای اجرای این قانون، تصویر خود را به ۹ قسمت تقسیم کرده به صورتی که جالب‌ترین ویژگی‌های عکس شما در تقاطع خطوط افقی و عمودی قرار بگیرد؛ همچنین می‌توانید با قرار دادن نقطه کانونی در یک سوم تصویر، عکس خود را جذاب‌تر کنید.

۳. استفاده از حاشیه سفید در عکس اینستاگرام
استفاده از لبه‌های سفید در اطراف عکس اینستاگرام شما می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب مخاطب، نسبت به عکس بدون حاشیه، داشته باشد. همچنین حاشیه‌ها در تصاویری که شلوغ هستند و جایی برای تنفس نمی‌گذارند، می‌توانند تأثیر گذار باشند، پس یکی از مهمترین جنبه‌هایی که حاشیه سفید دارد، می‌تواند از شلوغ شدن بیش از حد عکس شما جلوگیری کند. همینطور اگر شما قانون یک سوم و نقطه کانونی را نیز، که در قسمت‌های قبل توضیح داده شده، در عکستان رعایت کرده باشید، استفاده از حاشیه سفید می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))



۴. توجه به تضادها و ایجاد تعادل
برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام، ایجاد تضاد در اجزا عکستان، می‌توانند کمک کننده باشند. این تضاد می‌تواند در رنگ‌ها، اشکال، مقیاس، فونت، نور و… باشد. برای شروع می‌توانید از فیلترها و برنامه‌های ویرایش عکسی که در اینستاگرام وجود دارد، استفاده کنید؛ همانطور که میدانید، برنامه‌های حرفه‌ای دیگری برای ویراش عکس وجود دارد ولی با همین ویرایش اینستاگرام می‌توانید به نتایج مطلوبی برسید، چرا که بیشتر ویرایش در عکس‌های اینستاگرام، تغییر در نور و ایجاد تضاد است. در واقع پیدا کردن یک تضاد در عکس، می‌تواند گام مهمی محسوب شود؛ زیرا با کمک آن می‌توان با جذب مخاطب، او را ترغیب به خواندن ادامه محتوا کرد.

  • این نکات را برای تولید محتوای متنی اینستاگرام فراموش نکنید!

۱. استفاده از داستان سرایی
پس از انتخاب عکس، زمان رسیدن تولید محتوای متنی مناسب رسیده است؛ برای این کار می‌توانید از داستان سرایی درباره تصویر خود استفاده کنید؛ همواره باید توجه داشته باشید که داستان شما کاملاً مرتبط با تصویرتان باشد. همچنین با استفاده از شخصیت پردازی درباره تصاویرتان می‌توانید به شرح یک داستان متناسب با برند یا شخصیت خودتان بپردازید.

۲. برنامه ریزی برای هر پست
برنامه ریزی برای محتوای هر پست می‌تواند تأثیر بسزایی درجذب مخاطب داشته باشد، ارتباط داشتن هر پست با پست قبلی و همچنین گوشزد کردن یک قسمت مهم از پست قبلی(مثلاً با استفاده از هشتگ) نه تنها نشان دهنده همبستگی پیج شما بوده بلکه به تولید محتوا نیز منجر می‌شود.

نکته مهم دیگر در این قسمت، برنامه ریزی درباره زمانبندی مناسب برای انتشار پست است. برای این کار می‌توانید ازقسمت insights خود اینستاگرام یا ابزارهای دیگر که مخصوص این کار هستند استفاده کنید. همچنین با ملزم کردن خودتان به انتشار پست در زمان تعیین شده می‌توانید به جذب مخاطبان بیشتر بپردازید.


خدمات اینستاگرام،بازیابی و امنیت پیج،فالوور،لایک،ویو


۳. توجه به مخاطبین هدف
توجه به این موضوع که مخاطبین شما بیشتر شامل چه گروه سنی هستند، پی بردن به علاقه مندی های آن‌ها و سوالاتی از این قبیل، به شما کمک می‌کند تا به شخصیت مخاطبین هدف خود پی برده و با استفاده از این اطلاعات می‌توانید به تولید یک محتوای متناسب با مخاطبانتان بپردازید؛ به عنوان مثال تولید محتوا در اینستاگرام برای مخاطبان یک پیج آشپزی که بیشتر خانوم های خانه دار آن را دنبال می‌کنند، متفاوت از یک پیج فروش لوازم ورزشی است که مخاطبان آن بیشتر ورزشکاران هستند.

۴. استفاده از جملات پر انرژی
از جمله پست‌هایی که همواره مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده‌اند، پست‌هایی با مضمون‌های پر انرژی و جملات انگیزشی است؛ همچنین می‌توانید با استفاده از یک عکس با کیفیت، با توجه به معیارهای گفته شده در انتخاب عکس، پستی را که شامل جنبهٔ بصری عالی و هم جنبه محتوایی انگیزشی و با انرژی برای مخاطبان باشد را منتشر کنید.

۵. استفاده از کامنت ها و دایرکت ها
یکی از مواردی که بیشتر کاربران به آن توجه می‌کنند نظرات کاربران دیگر درباره محصولات شما است، پس می‌توانید از کامنت های کاربران خود که در زیر پست‌ها قرار دارند. و همچنین از مواردی که در دایرکت مطرح می‌کنند نیز استفاده کنید؛ به این صورت که اگر نظری را مطرح کرده یا سوالی را از شما می‌پرسند، پاسخ آن را به صورت عمومی در پست‌ها بگویید و با استفاده از آن به تولید محتوا در اینستاگرام بپردازید.

۶. استفاده از مصاحبه
مصاحبه با افراد مشهور و مخصوصاً افرادی که محبوبیت زیادی دارند، می‌تواند به تولید محتوا منجر شود؛ به این صورت که شما می‌توانید محصول خود را برای این افراد ارسال کرده و از انها درخواست کنید که در قالب یک مصاحبه ویدیویی، درباره محصولتان، نظرشان را مطرح کنند. البته گاهی این افراد در ازای دریافت مبلغی حاضر به انجام مصاحبه می‌شوند؛ پس در نظر گرفتن این مبلغ و مقدور بودن پرداخت آن برای شما، مهم است.

  • در آخر

در این جا با استفاده از چند مقاله، نحوه تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام در حوزه شخصی و بیزینس را مطرح کردیم؛ به شما این اطمینان را می‌دهم که با رعایت این نکات می‌توانید به راحتی بهترین محتوا را تولید کنید و به یک برند مطرح تبدیل شوید.
 

alireza-online

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2017
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
25
سن
33

چگونه کپشن اینستاگرام بنویسیم؟



خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو

هر عکس خارق العاده ای در اینستاگرام نیاز به یک کپشن جذاب دارد و این کپشن می تواند خنده دار، عجیب و غریب، کوتاه و حتی وحشیانه باشد. در واقع عکس ها، داستانی برای شرح دادن دارند و این داستان ها برای هر عکس از قبیل عکس های دوستانه، گروهی، سلفی، مناظر طبیعی و… متفاوت هستند. اکنون می خواهیم اینجا یاد بگیریم که چگونه یک کپشن اینستاگرامی جذاب و مرتبط با عکس را، با رعایت نکات ساده بنویسیم.


  • کپشن اینستاگرام چیست؟

کپشن همان متنی است که زیر هر پست اینستاگرامی وجود دارد که طول آن می تواند ۲۰۰۰ حرف یا کاراکتر را شامل شود. همچنین شما می توانید شکلک و هشتگ را در کپشن خود مورد استفاده قرار دهید؛ به نحوی که کپشن برای مخاطب جذاب تر شود و او را تشویق به خواندن کند.

باور کنید تاثیر یک کپشن خوب بر مخاطب می تواند چنان باشد که واکنش های آنها را نسبت به پست شما چندین برابر کند. این بدان معنی است که تعدادی از فالورهای شما باید در پیجتان فعال باشند و نه تنها با لایک کردن پست ها، بلکه با نظر دادن و درگیر شدن در بحث و گفتگو نیز حضور خود را اعلام کنند. اگر میزان این مشارکت بین ۳ تا ۶ درصد باشد، می توان گفت شرایط پیج شما خوب است، اگر بیشتر باشد، عالی است و اگر کمتر باشد باید یک استراتژی دیگری برای آن پیدا کنید.


خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو


(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))

حال می خواهیم مواردی را مطرح کنیم که در نوشتن یک کپشن اینستاگرامی خوب به ما کمک می کند. نمونه هایی از آنها را در ادامه به شما معرفی می کنیم:

۱) شناسایی مخاطبان
اولین قدم این است که بدانیم از میان تمام کاربرانی که وجود دارند، چه کسانی در جایگاه مخاطب خاص ما قرار می گیرند. با جواب به این قبیل سوالات می توانیم راحت تر به این امر دست یابیم:

اکثر آنها چند ساله هستند؟

جنسیت آنها چیست؟

محل زندگیشان کجا است؟

به چه چیزهایی علاقه دارند؟

در چه حوزه ای فعالیت می کنند؟

با جواب دادن به این سوالات می توانیم یک محتوای مناسب بر اساس شرایط اکثر مخاطبین خود، علایق و نیازهای آنها ارائه دهیم. همچنین با توجه به این شناخت است که ما می توانیم انتخاب کنیم که چه سبک متنی بنویسیم و چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنیم.

۲) شناسایی پیام مورد نظر
گام بعدی آن است که بدانیم دقیقا چه حرفی را می خواهیم به مخاطبان خود انتقال دهیم. پاسخ به این سوالات می تواند علاوه بر خودشناسی، برای شناسایی محصول نیز به ما کمک کند:

چه باور ها و ارزش هایی دارید؟

با چه عقایدی مخالف هستید؟

ویژگی های خود را بیان کنید؟

در آخر به این نکته توجه داشته باشید که کاربران اینستاگرامی به دنبال متن های رسمی با کلمات سنگین نیستند؛ بلکه فضایی صمیمی و دوستانه را طلب می کنند، پس بهتر است در کپشن اینستاگرام، خودمانی و روان صحبت کنیم و سعی در جذاب کردن متن داشته باشیم.

۳) توجه به حجم نوشته
اکثر کاربران اینستاگرامی علاقه زیادی دارند که تعداد پست های بیشتری را ببینند؛ همین امر باعث می شود که با سرعت از روی پست ها عبور کنند، پس بهتر است تا حد لازم کپشن اینستاگرام کوتاه باشد. البته گاهی لازم است که کپشن های بلندتری بنویسیم تا بهتر بتوانیم تصاویر خود را توضیح داده و آن را برای مخاطبین خود جذاب تر کنیم. در واقع بهتر است بین تصویر و کپشن ارتباط موثری برقرار کرده حتی اگر آن کپشن طولانی باشد.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))


خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو

۴) نوشتن کلمات کلیدی در ابتدای کپشن اینستاگرام
هنگامی که یک کاربر، در حال مشاهده پست شما است ابتدا جملات اولیه متن را می بیند، اگر برایش جذاب باشد به خواندن ادامه می دهد؛ پس جملات ابتدایی تاثیر بسزایی در جذب مخاطب دارد. این جملات باید به گونه ای باشد که مخاطب را ترغیب به خواندن ادامه کپشن کند.

۵) استفاده از هشتگ در کپشن اینستاگرام
طبق بررسی های انجام شده به این امر دست یافته ایم که استفاده از هشتگ در تولید محتوا در اینستاگرام باعث می شود که آن پست بیشتر توسط کاربران دیده شود؛ پس باید دقت داشته باشیم که به صورت هدفمند از هشتگ ها در کپشن خود استفاده کنیم.

هشتگ های زیاد در وسط کپشن و همچنین هشتگ زدن کلمات یا عباراتی که غیر مرتبط با عکس شما است، باعث رنجش و اذیت کاربران می شود. در واقع بهتر است برای این که کپشن اینستاگرامی مان مرتب تر به نظر برسد، هشتگ ها را در پایان کپشن خود بیاوریم. همچنین می توانیم تعدادی از هشتگ ها را در قسمت کامنت وارد کنیم زیرا همچنان همان عملکرد را برای اینستاگرام دارد و در قسمت پست های مرتبط با آن هشتگ، پستمان را نمایش می دهد.

مهمترین قسمت هشتگ انتخاب یک یا چند کلمه برای آن است که این کلمات باید نزد کاربران به گونه ای رایج و محبوب استفاده شوند تا بتوانند با سرچ کردن، سریع به آن پست دست یابند.

۶) استفاده ار سوال یا درخواست در کپشن
مهمترین قسمت هنگام نوشتن یک کپشن اینستاگرام، توانایی برقراری ارتباط با کاربران است پس برای اینکه بتوانیم بیشتر با کاربران خود ارتباط داشته باشیم، بهتر است در متنمان سوالی را مطرح کنیم که کاربران نظر خود را بگویند یا درخواستمان را بیان کنیم تا در نهایت در بحث شرکت داده شوند. این امر کمک می کند تا با کاربران خود تعامل داشته باشیم و نظرات و علایق آنها را متوجه شویم. مانند یک پیج شعر که از کاربرانش درخواست کرد تا هر کس شعری مرتبط با تصویر را برایش در کامنت بنویسد.

خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))


۷) تگ کردن دیگران توسط خود یا کاربران در کپشن
استفاده از @ در کپشن به ما این امکان را می دهد که شخص دیگری را در پست خود تگ کنیم تا مطمئن شویم که پست ما را خواهد دید. با این کار فالورهای آن شخص هم به پست ما دسترسی پیدا می کنند. همچنین می توانیم کپشن خود را طوری مطرح کنیم که کاربران دیگر، دوستان خود را زیر پستمان تگ کنند زیرا همین امر کمک می کند تا پست ما توسط افراد بیشتری دیده شود.

۸) استفاده از ایموجی در کپشن اینستاگرام
یک راه عالی برای نشان دادن حال و هوا و همینطور معرفی صفحه ما به دیگران، استفاده از ایموجی است و گاهی مانند یک انفجار در کپشن عمل می کند و باعث جذاب تر شدن آن می شود.

در استفاده از ایموجی ها باید به دو نکته توجه کنیم:

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد، وابسته به نوع پیج ما و فعالیتی است که در آن انجام می دهیم تا بدانیم از چه ایموجی استفاده کنیم. همچنین دومین نکته این است که می دانیم استفاده از ایموجی در کپشن، باعث جذاب تر شدن کپشن ما می شود؛ با این حال افراط در استفاده از آن می تواند باعث لوث شدن کپشن شود.

خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو

۹) استفاده از شعر یا متن دیگران در کپشن خود
استفاده از شعر و نقل قول از شاعران یا نویسندگان مشهور و همچنین استفاده از متن کاربران دیگر به ما کمک می کند تا متنی جذاب تر داشته باشید.

۱۰) بیان صمیمانه در کپشن
نوع بیان ما در کپشن اینستاگرام می تواند مخاطب را جذب کرده یا حتی تاثیرات منفی به دنبال داشته باشد. از به کار بردن عبارات سنگین و خشک بپرهیزیم. بهتر است از بیانی صمیمانه در کپشن خود استفاده کنیم تا باعث راحتی کاربر با ما شود.
 

alireza-online

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2017
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
25
سن
33

0.jpg
  • چرا تولید محتوا در فضای مجازی اهمیت دارد؟

استفاده از اینترنت امروزه به بخش جدا ناپذیری از زندگی‌ها تبدیل شده است. فضای مجازی آنچنان در کسب و کارها نفوذ کرده که بخشی مهمی به نام تولید محتوا در فضای مجازی را درکسب و کارها بوجود آورده است.

دایره تولید محتوا تخصصی برای استفاده در فضای مجازی در جذب مخاطب و دنبال کننده و به تبع آن افزایش خریدار آنچنان موفق عمل کرده که به بازیگری بی بدیل در عرصه فضای مجازی بدل گشته است.

در واقع شکل ابتدایی تولید محتوا در سالهای نه چندان دور تألیف یک مطلب در حیطه معرفی یک کالا یا یک وب سایت بود؛ اما ذائقه بصری بشر با حضور اپلیکیشن هایی که نقطه ثقلشان عکس و فیلم بود آنچنان رشد کرد که امروزه تألیف یک متن به تنهایی کاربردی نیست و لزوم استفاده توامان از عکس و فیلم بهمراه یک کپشن به یک رویه پربازده بدل گشته است.

امروزه تولید محتوای تخصصی برای فضای مجازی آنچنان وسیع و عمیق شده است که حتی تأثیر استفاده از رنگها، فیلترها، بک گراندها و… به دغدغه‌ای برای تهیه کنندگان در این وادی مبدل گردیده است.

در زیر به اختصار تولید محتوا را در چند کانون مهم فضای مجازی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

1.jpg

جلوه‌های بصری در پست‌های آپلود شده در اینستاگرام سبب شده تا اینستاگرام به یکی از پربازدید ترین و محبوبترین اپلیکیشن ها در فضای مجازی تبدیل گردد. بازدیدهای میلیونی در این برنامه نگاه بازار کار را به خود جذب کرده است و با نگاهی گذرا به سایت‌های فروش اینترنتی ادعای ما تأیید می‌شود. چنانکه اغلب وب سایتها یک حساب کاربری در اینستاگرام دارند. هر چه تعداد بازدیدکنندگان، دنبال کنندگان و لایک ها بیشتر باشد نوید بازاری پر رونق تر را می دهد و البته اعتبار مکتسبه با افزایش چشمگیر مواجه خواهد شد.

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))


اما در این پروسه چه نکاتی می‌تواند یک حساب کاربری قوی در اینستاگرام را بوجود آورد؟

  • ۱- تم خاص، فیلتر جذاب و رنگهای متناسب

همانطور که به کرات عنوان شد، اینستاگرام از جمله اپلیکیشن هایی است که بر پایه تصویر بنا شده است. سوژه تصاویر نیز به خودی خود شاید جذاب نباشد پس بهتر است برای جذب بهتر مخاطب کمی از دنیای واقعی فاصله بگیریم. استفاده از فیلترهای متنوع چنان شایع و کاربردی شده‌اند که فیلترهای موجود در اینستاگرام روز به روز افزایش می‌یابند و حتی برنامه‌های تخصصی در این زمینه تولید شده‌اند. بهرحال رویه جذاب کردن سوژه چنان فراگیر شده که کمتر عکسی را بدون روتوش در فضای مجازی خواهید یافت. پس اصل اول را همواره ملاک عمل قرار دهید.

  • ۲- تعامل​

خود را یک مشتری فرض کنید که اطلاعات مبهمی از یک کالا دارد. چه چیز شما را به خرید ترغیب خواهد کرد؟ بله، تعامل!

گرچه بیان و تشریح اطلاعات مرتبط با کالا می‌تواند نقاط تاریک آن را روشن سازد؛ اما به یاد داشته باشید نمی‌توانید هزار خط در مورد یک کالا بنویسید! پس بهتر است تعامل با مشتری را به عنوان اصل دوم همواره به یاد داشته باشید.

  • ۳- مشخص کردن جامعه هدف

نوشتن یک مطلب برای ترغیب یک مادر برای خرید کالایی برای نوزادش بسیار ساده خواهد بود؛ به نحوی که فقط لازم است وی را مطمئن سازید خرید کالای مذکور برای نوزادش ضروری است، اما اگر جامعه هدف شما مردانی در بازه سنی ۴۰ تا ۶۰ ساله هستند کار سختی پیش رو دارید! آن‌ها ساعت‌ها درطول روز کار می‌کنند تا رفاه را برای خانواده‌شان به ارمغان بیاورند، به سختی اطمینان و توجه آنان جلب می‌شود؛ زیرا وقت کافی برای مطالعه کامل مطالب مبسوط را ندارند و با خواندن چند سطر اول نتیجه گیری خواهند کرد؛ ولی این مسئله هم راهکاری خواهد داشت کافیست به او با جملاتی کوتاه ثابت کنید کالای شما ارزش خرید بالایی خواهد داشت (پرداختی کمتر در قبال کیفیت بالاتر).

در نهایت جامعه هدف شما ممکن است چنان گسترده باشد که تنها راهِ تولیدِ محتوایی با کیفیت و جذاب در فضای مجازی، خلاقیت شما در پررنگ کردن نقاط قوت و کمرنگ کردن نقاط ضعف محصول باشد.

  • ۴- بررسی و مقایسه

برخی کالاها بدون هیچ کم و کاستی در کیفیت در همه دنیا یکسان تولید می‌شوند؛ مثلاً یک مدل گوشی از یک برند خاص که در تمام ویژگی‌ها از قبیل دوربین، اندازه نمایشگر، رزولوشن نمایشگر، ابعاد و … ثابت هستند را در نظر بگیرید؛ در این مواقع دست شما برای معرفی در حوزه خلاقیت کاملاً بسته هست. نا امید نشوید چون می‌توانید با مقایسه آن با یک گوشی هم رده در همان بازه قیمتی مشتری را ترغیب کنید تا برای خواندن مقایسه به حساب کاربری اینستاگرام شما سری بزند و مطمئن باشید بازدیدهای متوالی منجر به افزایش شانس خرید از فروشگاه مجازی شما خواهد شد.

2.png

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))


  • ۵- هشتگ

گاهی موضوعات منتشر شده چنان فراوان هستند که دسترسی به یک سطح از اطلاعات خاص امری دشوار خواهد بود؛ اما هشتگ‌ها دشواری دسترسی را از بین برده‌اند و کار را راحت کرده‌اند. اگر متناسب با معرفی کالایتان هشتگ های متناسب و البته مرتبط بکار ببرید؛ شانس دیده شدن اطلاعات تألیفی شما در میان آن همه اطلاعات انبوه و متنوع افزایش می‌یابد. در واقع هشتگ ها شبیه کلمات کلیدی در متون هستند که استفاده از آنها راهنمایی برای ورود جستوجو گران به صفحه شما خواهد بود.

  • ۶- انتشار نظرات مشتریان

گاهی یک کالای خاص نیازمند یک بررسی طولانی مدت است، بنابراین یک بررسی کوتاه و سطحی کار را به شدت پایین می‌آورد؛ مثلاً طول عمر یک باتری ممکن است با اعداد و ارقام بیان شده در دفترچه آن فاصله ملموس و محسوسی داشته باشد. این امر حتی در بررسی‌های چند ماهه نیز خود را نشان ندهد؛ پس بهتر است از مشتری‌ها کمک بگیریم. اطلاعات یک مشتری که بیش از یکسال از خریدش گذشته است قطعاً به اندازه نظر یک کارشناس خبره در این زمینه واجد ارزش و البته کاربردی خواهد بود، پس واهمه‌ای از منتشر کردن نظرات واقعی مشتریان خود نداشته باشید. البته فراموش نکنید هر چیزی بها و ارزشی دارد؛ پس با دادن امتیاز به خریداران در قبال درج نظراتشان آنها را وسوسه کنید تا اطلاعاتشان را در اختیار شما و دیگر خریداران قرار دهند.

  • تولید محتوای سایت

اگر وب سایت را یک فیلم نامه در نظر بگیریم، وبلاگ بازیگری است که استخدام می‌شود تا دیالوگ‌ها را ادا کند و این مسئله را در نظر بگیرید که بهترین و قوی‌ترین دیالوگ‌ها اگر توسط یک بازیگر آماتور ادا شوند ارزشی نخواهند داشت؛ پس تمام تلاش خود را برای ساختن یک بازیگر بکار ببندید! وبلاگ‌ها اغلب برای رفع ابهامات از اطلاعات محصولات در وب سایت‌ها ساخته می‌شوند. البته تعامل ساده‌تر با مشتریان و مخاطبان در قالب وبلاگ امری بدیهی است. در وبلاگ‌ها با بررسی، معرفی، مقایسه، سئوال و جواب‌ها می‌توان اصطلاح مشتری مداری را به بهترین نحو و البته در بالاترین سطح کیفی مجسم کرد. اگر برای بروز کردن مداوم محتوای سایت خود خسته شده‌اید و از ترافیک اندک مرتبط با وب سایت خود ناراضی هستید وقت آن رسیده یک وبلاگ قوی راه اندازی کنید و اثرات آن را در کوتاه مدت مشاهده کنید.

حال اگر با مطالعه مطالب عنوان شده عزم خود را جزم کرده‌اید تا رونقی به کسب و کار خود بدهید؛ نکات کلیدی تولید محتوا در فضای مجازی را در زیر مطالعه کنید:

  • ۱- یک شروع طوفانی

اگر عنوانی جذاب را بعنوان تیتر اصلی خود انتخاب کنید یک سوم راه را طی کرده‌اید. اغلب خواننده‌ها از خواندن مطالبی که عنوانی مبهم، ناگیرا و جذاب ندارند صرفنظر می‌کنند؛ پس، قبل از تولید محتوای سایت، برای شروع، عنوانی خلاقانه و جذاب انتخاب کنید.

  • ۲- صداقت در متن

از بزرگ نمایی بیش از حد بپرهیزید. استفاده از عبارات، کلمات و جملات اغراق آمیز و غیر واقعی ارزش و اعتبار کار شما را بشدت کاهش می‌دهد.

البته بیان واقعیت به تنهایی راهگشا نیست و رنگ آمیزی آن ضروری است. فقط به یاد داشته باشید این رنگ و لعاب دادن تا بدانجا باشد که نظرات کارشناسان خبره در آن زمینه را نقض نکند.

قاطعیت در بیان یک مطلب مسئله مهمی است اما همیشه کارگشا نیست؛ مثلاً اگر تحقیقات یک مرکز تحقیفقاتی نشان دهد خوردن یک فنجان شیر قبل خواب باعث افزایش کیفیت خواب می‌شود و شما این تحقیق را با عنوانی مانند: «با بی‌خوابی برای همیشه خداحافظی کنید»، در وبلاگ خود منتشر کنید، قطعاً صداقت را رعایت نکرده اید و مطمئناً با ریزش مخاطب مواجه خواهید شد؛ اما تحریک خواننده برای خواندن متن شما تداخلی با اصل صداقت ندارد؛ مثلاً عنوان کردن اعداد و ارقام جامعه آماری که با خوردن شیر خواب با کیفیتی را تجربه کرده‌اند می‌تواند از مصادیق همان تحریک‌ها و البته در چارچوب صداقت باشد.

3.jpg

  • ۳- اختتامیه‌ای بی نقص

به پایان بردن بی نقص یک مطلب در تولید محتوا برای فضای مجازی به اندازه‌ای ضروری است که در شروع کردن آن لازم است. اگر خواننده را با یک عنوان جذاب، مطلبی مفید با تکیه بر نظرات مهم در چارچوب واقعیت جذب وبلاگ خود کنیم؛ ولی در انتها نتوانیم او را به یک جمع بندی عالی برسانید، بدانید که بازی را باخته‌اید!

شما از همان ابتدا بوسیله محتوای تولیدی خود تلاش می‌کنید راهی جدید برای مخاطبتان بسازید؛ مثلاً اگر در مورد یک داروی جدید مطلب نوشته‌اید بایستی بیمار را مجاب کنید داروی شما را با اطمینان خاطر مصرف کند و زنده کردن امید به درمان و بهبودی بایستی با قلم و شیوه نگارش شما برای او بوجود آید.

شما با محتوای تولیدی با کیفیت خود، درمان پیش از مصرف دارو را استارت زده‌اید! شما روح او را آماده مصرف داروی مورد نظر می‌کنید و اگر چنین کنید به محتوای تولیدی خود افتخار کنید زیرا شما به اندازه محقق آن دارو مثمر ثمر بوده‌اید.

در پایان یک مطلب مهم را در خاطر داشته باشید که اختتامیه بایستی همچون قیچی از بین برندهٔ تمام شک و شبهه‌ها باشد و اگر در انتهای مطلب خود بجای پایان دادن محتوا، مطلب جدیدی را عنوان کنید قطعاً پیروز نخواهید بود.

  • تولید محتوا در تلگرام

تلگرام نیز از جمله برنامه‌های کاربردی در حوزه فضای مجازی است که در رونق دادن کسب و کارها خوش درخشیده است. این اپلیکیشن بسان اینستاگرام برپایه مالتی مدیا تعریف و برنامه ریزی شده است. نکاتی کلیدی که توجه به آنها در این اپلیکیشن محبوب، منتج به رونق کسب و کار خواهد شد را به اختصار گردآوری کرده‌ایم.

  • ۱- بدیع بودن محتوا

به روز کردن مستمر مطالب اولین اصلی است که برای یک حساب کاربری تلگرام ضروریست. این نکته را به یاد داشته باشید بدیع و تازه بودن محتوای آپلود شده کمک شایانی به دائمی کردن مخاطبانتان خواهد داشت.

4.jpg

(( خدمات اینستاگرام ، بازیابی و امنیت پیج ، فالوور واقعی ، لایک ، ویو 09136936424 ))


  • ۲- زمان انتشار محتوا

نظرسنجی‌های متفاوتی دراقصی نقاط دنیا صورت گرفته است تا به یک الگوریتم واحد برای دستیابی به زمان طلایی برای انتشار پست‌ها و مطالب در فضای مجازی برسند. اعداد و ارقامی هم در این زمینه منتشر شده است؛ اما واقعیت این است هیچ الگویی نمی‌تواند بیانگر یک شمای کلی باشد، مثلاً عده‌ای بر این باور هستند که روزهای دوشنبه و سه شنبه و در بازه ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ شب بهترین زمان برای انتشار یک پست در فضای مجازیست؛ ولی به جرأت می‌توان گفت هر کشوری الگوی خاص خود را دارد. به هرحال این شما هستید که تجربی می‌توانید الگویی برای بهترین بازه زمانی برای خود ترسیم کنید.

  • ۳- افزودن عکس

همانطور که گفته شد، تلگرام یک برنامه مالتی مدیا است؛ البته این تمایل به مذاق مخاطبان هم خوش آمده پس ناچاریم متون را با چاشنی عکس و فیلم آغشته کنیم. عکس از زوایای پنهان و پیدای یک کالا گاهی تأثیرگذاری عمیق‌تری از تألیف چند ده خط مطلب دارد؛ البته استفاده از نمودارهای مقایسه‌ای در قالب عکس نیز کمک شایانی به مفید واقع شدن مطالب شما دارد.

همه این مطالب تنها بیانی سطحی و عامه از حرفه تولید محتوا در فضای مجازی بود که عنوان شد.

در پایان ضروریست برای تولید محتوای در فضای مجازی چه در اینستاگرام یا تلگرام یا سایت کسب و کارتان به یک کارشناس خبره در این حوزه مراجعه کنید تا هم در صرف زمان و هم در هزینه، پرداختی معقول داشته باشید. با الو کانتنت همراه باشید.
 

peyman5534

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2014
نوشته‌ها
1,311
لایک‌ها
2,404
سن
33
سلام پیج من بخاطر کپی رایت بسته شده،میتونید بازیابی کنید؟
 
بالا