برگزیده های پرشین تولز

خدمات زیبایی در آرایشگاه زنانه

nasimnami

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
28
انواع میکاپ عروس برای صورت های مختلف

میکاپ برای صورت های لاغر
آرایش عروس برای صورت های لاغر باید به گونه ای باشد که لاغر بودن صورت را کمتر جلوه دهد و به بیان دیگر صورت را پر و زیبا نشان دهد. برای این منظور نباید از کرم ها و رژگونه های تیره استفاده کرد. کرم هایی همرنگ با پوست یا یک درجه روشن تر استفاده شود. در مورد میکاپ عروس صورت های لاغر ابروها نباید نازک باشد زیرا این حالت صورت را لاغرتر نشان می دهد. تیره کردن داخل چشم نیز به لاغرتر نشان دادن صورت کمک می کند. در رابطه با خط چشم، خط چشم باید نازک و کوتاه باشد تا صورت پُر دیده شود.

میکاپ برای صورت های کشیده
در رابطه با آرایش عروس برای صورت های کشیده باید از کرم پودرهای روشن اجتناب کرد. سایه چشم را به کناره های صورت ادامه داد و ریمل را در مورد مژه های بخش داخلی گوشه چشم به مقدار کمتری استفاده کرد. به طور کلی در رابطه با میکاپ عروس در صورت های کشیده، باید بیشتر بر روی استخوان های گونه و گریم کار گرد.

منابع:

در شب خاستگاری جذاب ترین باشیم
آرایشگاه زنانه
 

digibano

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 آگوست 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
32
محل سکونت
تهران ، سعادت آباد ، سرو غربی
میکاپ یا make up در زبان فارسی به معنای آرایش صورت با مواد آرایشی می باشد . در واقع میکاپ همان آرایش عادی چهره می باشد که میکاپ ارتیست وظیفه رفع عیب های احتمالی و افزایش زیبایی را بر عهده دارد .

میکاپ آرتیست کیست؟
میکاپ آرتیست ، آرایشگری است که کار گریم و آرایش را انجام می دهد. یک میکاپ آرتیست حرفه ای ، استادانه با مواد آرایشی کار می کند و سعی میکند بعد از دیدن دقیق صورت افراد، زیبایی های چهره هر فرد را شناسایی کند.

برای خواندن ادامه مقاله بر روی یکی از لینکهای بالا کلیک نمایید.
 
بالا