برگزیده های پرشین تولز

خدمات فیزیوتراپی و کادرمانی

iranianrehab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
32
ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی در منزل
برای بیمارانی که قادر به خروج از منزل و مراجعه حضوری به مراکز فیزیوتراپی نیستند بهترین و آسان ترین روش بهره مندی از فیزیوتراپی استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل می باشد. در چند سال اخیر با توجه به ترافیک سنگین شهر ها و سخت بودن تردد برای بیماران در شهرهای بزرگ خدمات
فیزیوتراپی در منزل بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است زیرا دیگر نیازی نیست سختی و رنج جابجایی را تحمل کنند.

فیزیوتراپی در خانه با توجه به اینکه بیمار را در شرایط بهتری قرار می دهد روند بهبود بیماران را سرعت می بخشد. در ادامه سایر فواید فیزیوتراپی در منزل را برای شما شرح می دهیم.

فیزیوتراپی بدون نیاز به مراجعه حضوری
اکثر افرادی که برای آن ها فیزیوتراپی تجویز می شود معمولا حداقل 10 جلسه نیاز به فیزیوتراپی دارند با این وجود لازم است هر روز به کیلینک و مطب فیزیوتراپی مراجعه نمایند که این خود نیز هم خسته کننده است و هم باعث بدتر شدن بیماری در برخی از بیماران می شود که برای سالمندان این مشکلات بیشتر و سخت تر است . در شرایط فعلی استفاده از فیزیوتراپی در منزل جایگزین مناسب برای مراجعه حضوری به مطب فیزیوتراپی است.

با بهره مندی از خدمات درمان در منزل بیمار از آسایش بیشتری برخوردار می شود و از برخی آسیب های احتمالی در اثر جابجایی و تحرک برخی از بیمارن جلوگیری می شود و درنهایت باعث افزایش سرعت روند درمان خواهد شد.

فیزیوتراپی در منزل در 22 منطقه تهران
تهران بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ایرانی می باشد ، علاوه بر بزرگی ترافیک و آلودگی هوای زیادی دارد که بدون تردید مراجعه حضوری به مراکز درمانی برای بیماران با شرایط خاص و سالمندان دشوار و خطرناک است به همین هت فیزیوتراپی در منزل برای این بیماران یک ضرورت و یک جایزیگین مناسب است.
شما می توانید در هر منطقه ای از تهران که قرار داد تنها با یک تماس از خدمات مشاوره ما بهره مند شوید و از خدمات فیزیوتراپی در خانه بهره مند شوید

مرکز درمانی ما در تمامی مناطق تهران ( 22 منطقه ) به صورت شبانه روزی امکان ارائه خدمات فیزیوتراپی با فیزیوتراپیست های ماهر و باتجربه را دارد. پس از تماس شما با بررسی وضعیت بیمار و منطقه محل زندگی شما بهترین ونزدیک ترین فیزیوتراپیست به محل زندگی شما را برای انجام فیزیوتراپی در منزل به محل زندگی شما اعزام می کنیم.
 
بالا