برگزیده های پرشین تولز

خریدار فنر لوله بازکنی !!!

architect67

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,790
لایک‌ها
308
محل سکونت
guilan/saveh
سلام
فنر لوله بازکنی میخوام/
آک یا کارکرده
 

YASANSERVICE

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2017
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
iran
لوله بازکنی

ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران و کرج توسط گروه خدماتی یاسان در هر لحظه از شبانه روز با بهترین هزینه و در اسرع وقت انجام می پذیرد.

تیم لوله بازکنی یاسان با دارا بودن پیشرفته ترین ابزار و تعهد کاری مورد اعتماد اقشار مختلف کلان شهر تهران می باشد و مفتخر هستیم که با رضایت بالای مشتریان خود مواجه هستیم و این موضوع به دلیل کادر مجرب و حرفه ای ، هزینه مناسب و اخلاق و تعهد شغلی تمامی همکاران ما می باشد

لوله بازکنی گروه خدماتی یاسان در تمامی مناطق تهران دارای نمایندگی فعال می باشد و تلاش ما این است که شما همشهریان عزیز بدون هیچ دغدغه ای نیاز خود را بر طرف کنید.

برای لوله بازکنی در تهران و کرج می توانید متناسب با مناطق ذکر شده تماس بگیرید.



روش های نوین لوله بازکنی :
1)لوله بازکنی به روش پمپ هوا:
در این روش از دستگاه مخصوص پمپ هوا با قدرت بالا استفاده می شود و روش کار به این صورت است که لوله بازکن مقداری اب به لوله فاضلاب تزریق می کند و پس از ان لوله دستگاه وارد لوله فاضلاب گرفته شده وارد می کند و با روشن کردن دستگاه فشار هوای قدرتمندی وارد مسیر لوله می شود و گرفتگی های موجود را بر طرف می کند.

در این روش لوله بازکنی تجربه لوله بازکن حائز اهمیت است زیرا استفاده از این دستگاه متناسب با نوع لوله و مکان قرار گیری فاضلاب صورت می گیرد و در صورت اشتباه در تشخیص ممکن است به لوله ها اسیب جدی برسد.
تخلیه چاه
استفاده از پمپ هوا در بازکردن لوله فاضلاب زمان بیشتری را نسبت به روش های دیگر می طلبد زیرا لوله بازکن نیاز به تمرکز و مکس بیشتری در روند کار دارد.



2) لوله بازکنی با روش پمپ تراکم هوا:
در بسیار از مواد مشاهده می شود که گرفتگی به قدری زیاد است که دستگاه پمپ هوا جوابگو نیست و نیاز است تا از دستگاه قوی تری استفاده شود که در این موقعیت از دستگاه مخصوص تراکم هوا که قابلیت تنظیم شدن را نیز دارد استفاده می شود.

در این دستگاه لوله بازکنی می توان فشار وارده در لوله فاضلاب را تا چند برابر دستگاه های معمولی افزایش داد که از معایب این روش صدای بلند دستگاه است.

در این روش لوله بازکن ماهر دستگاه را مدت 5 تا 10 دقیقه به برق متصل می کند تا دستگاه اماده استفاده شود ، با اینکار هوا در مخزن با فشار بسیار بالا حبس می شود و زمانی که اهرم به سمت باز شدن کشیده می شودهوا با شدت بالا در مسیر لوله مسدود هدایت می شود و گرفتگی لوله را باز می کند.

نکته قالب ذکر این است که در صورتی که در لوله بازکنی به این روش نیاز به افزایش فشار هوا باشد، قابل تنظیم و اعمال می باشد.

این روش نیز نیازمند مهارت افراد اجرایی می باشد و تجربه فرد تکمیل کننده کار است ، زیرا به دلیل تراکم بالای هوای وارده در لوله امکان ترک خوردگی و شکستگی وجود دارد که با تخصص لوله بازکن این مشکلات ایجاد نخواهد شد.
 

loolebazkoni

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
26
تاسیسات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران https://loolebazkoni.com

تماس شبانه روزی​

ما در لوله بازکنی تهران کنار شما هستیم!”
لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در حال سرویس دهی به کل تهران می باشد. هنگامی که لوله فاضلاب ساختمانتان دچار گرفتگی باشد و مجبور شوید گرفتگی آن را رفع کنید. اما چگونه گرفتگی لوله فاضلاب را رفع می‌کنید؟ از چه ابزار یا وسیله ای برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب کمک می گیرید؟

ابزارهای زیادی برای رفع گرفتگی لوله بازکنی شبانه روزی در تهران فاضلاب وجود دارند. در صورتی که گرفتگی جزئی باشد . استفاده از اسید ها و لوله بازکن ها شاید باعث رفع گرفتگی شود. اما گرفتگی شدید باشد این مواد چاره ساز نخواهند بود. مواد و اسیدهای لوله بازکنی برای رفع گرفتگی‌های ضعیف و سطحی مناسبند.

لوله بازکنی تهران مشکل گرفتگی لوله​

گرفتگی‌هایی که علت آنها وجود : مواد روغنی ، چربی زائد، مواد خوراکی غذا، توده ی مو، چربی و آشغال باشد. اما اگر علت گرفتگی خاک (سیمان ، بتن ، ماسه یا رسوبات فاضلاب ) باشد که با گذشت زمان بسیار سخت می شود و باز کرد لوله را زمان بر می کنند، دیگر با این اسیدها نمی‌توانیم لوله را بازکنیم.
مطمئنا زمان برای شما هم علاوه بر قیمت ارزان بسیار مهم است و دوست دارید در کوتاه ترین زمان ممکن سرویسکاران مورد نیاز شما به محل اعزام شوند. نوین لوله برای راحتی مشتریان عزیز، این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران ارزان​

در صورتی که با مسدودی لوله فاضلاب مواجه شدید و از اسید های لوله بازکن استفاده کردید و نتیجه نگرفتید. تنها راه حل تمامی گرفتگی ها تماس با شرکت نوین لوله است!! و مهم تر از انتخاب شرکت های لوله بازکن هزینه و تعرفه آن می باشد. شرکت نوین لوله زیر نظر اتحادیه می باشد و تمامی هزینه های انجام خدمات طبق نرخ اتحادیه و با کیفیت مناسب می باشد.
  • تخلیه چاه تهران با پمپ مکنده و تانکرهای بزرگ، تخلیه چربی گیر، سپتیک تانک و منهول فاضلاب،
  • تخلیه انواع چاه با تانکرهای ساکشن و ماشین مکنده، لایروبی سپتیک توسط نیروی مجرب
  • باز کردن گرفتگی لوله ها با فنر در تمام نقاط تهران. بصورت شبانه روزی سرویسکاران قابل اعتماد

لوله بازکنی شمال تهران​

شرکت نوین لوله در تمامی مناطق از جمله: تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه،آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک و… دارای شعبه می باشد شما می توانید برای رفع مشکل گرفتگی لوله در منزلتان با ما تماس بگیرید و در عرض نیم ساعت سرویسکار لوله بازکن دریافت کنید.

لوله بازکنی شرق تهران​

رفع تمامی گرفتگی های فاضلاب در این مناطق به صورت شبانه روزی. رفع گیر لوله ها با کمپرسور باد، دستگاه واتر جت و سه **** لوله بازکنی. شعبات نوین لوله در این منطقه: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلوار پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، کوثر اشاره کرد. قنات، شیان، لویزان و همچنین مهران می باشد.انجام تمامی خدمات به صورت کاملا تضمینی و با ضمانت بازگشت وجه انجام می شود.

لوله بازکنی غرب تهران

ما علاوه بر خدمات دهی دارای شعبات در مناطق غرب تهران می باشیم که این کار برای انجام هرچه سریعتر مشکلات و راحتی شما عزیزان می باشد.از جمله شعبات نوین لوله در غرب تهران:باغ فیض، بلوار فردوس،پونک،مرزداران، جنت اباد، شهرک نفت، ستارخان، دهکده المپیک، چیتگر، شهرک هما، شهران، شهر زیبا، کن، طرشت، گیشا، اکباتان، تهرانسر، شهرک آزادی شهرک غرب، فرحزاد، می باشد.

تخلیه چاه در تهران​

  • تخلیه چاه در تهران با انواع ماشین های ۱۲۰۰۰ لیتری و ۸۰۰۰ لیتری در تخلیه چاه تهران . استفاده از شلنگ های آتش نشانی بدون کثیف کاری و با رعایت کامل بهداشت.
  • استفاده از پمپ های کف کش سه فاز برای چاه های عمیق و با طول متراژ بالا. پمپ کف کش معمولی برای انواع چاه های معمولی (سپتیک و اگو) و پمپ مکنده برای چاه چربی و لجن.
  • تخلیه چاه با پمپ های پر قدرت لوله باکنی انجام می گردد، شرکت تخلیه چاه در تهران از ابزار آلات پیشرفته و بروز در جهت رفاه حال شما مشتریان استفاده می کند .

علائم گرفتگی فاضلاب​

موضوع مهمی که در رابطه با انسداد فاضلاب باید بدانیم این است که از کجا بفهمیم لوله فاضلاب مسدود است یا مشکلی ندارد؟ در ادامه به چند نکته ی مهم درباره ی لوله ها و علائم انسداد ان ها را می گوییم:
۱-برخی مواقع رخ می دهد که از کف شور پارکینگ، آب به مدت چند دقیقه بالا می آید و مجددا به پایین می رود.یا صبح که از خانه به محل کار یا بیرون می روید شاهد فضولات و آشغال در اطراف لوله ی پارکینگ می شوید. این یکی از علائم گرفتگی چاه پارکینگ یا رایزر اصلی در لوله بازکنی تهران می باشد.در این صورت باید به یکی از شرکت های لوله بازکنی در تهران مراجعه کنید. اگر سرویسکار لوله بازکن فنر بزند و پس از آن نیز دوباره مشکل حل نشود. بدانید که چاه فاضلاب شما پر شده است.
۲-توالت یا سرویس بهداشتی یکی از بیشترین مواردی است که مسدود می شود اما گاهی شما می بینید که آب خود به خود از چاه توالت بالا می آید.در این حالت باید به طبقات بالایی بگویید که آب استفاده نکنند زیرا مشکل فقط چاه منزل شما نیست بلکه رایزر اصلی مشکل گرفتگی دارد و نیاز به لوله بازکنی دارید.این گرفتگی ها بیشتر در اثر مو، دستمال کاغذی،انداختن سرشیر یا وسایل دیگر به چاه رخ می دهد و بعد از مدتی وختی که سیفون را میزنید آب به کندی حرکت می کند یا ثابت می ماند.

 
بالا