برگزیده های پرشین تولز

خرید آنتی ویروس هدر دادن پول است؟

hassanseo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2016
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
1
سن
33
محل سکونت
iran
بیشتر ما از انواع برنامـه های امنیتی ضدتروجان مختلف بر روی رایانه های مصرف می کنیم. ولی احتمال دارد این برنامـه ها خیلی استفاده ای برای ما نداشته باشند هیچ بدافزاری بر روی رایانه پیدا نکند.

اما اخیرا خبرهای منتشر شده که می تواند ذهنیت ما را تغییر دهد: تست های ماه دسامبر در تست گاه AV بر روی مجموعه های امنیتی تجاری بر روی ویندوز 10 حاکی از اصلاح موتورهای ضدتروجان مایکروسافت است؛ که با نام Windows Defende به صورت رایگان در دسترس فرد ان ویندوز 10 قرار گرفته است. این برنامـه برای محدود کردن نرم افزار های مخرب، مصرف می شود.

مایکروسافت خیلی است که یک محصول ضدتروجان به نام Microsoft Security Essentials دارد. این برنامـه جهت فرد انی است که نسخه های قدیمی ویندوز را اجرا می کنند؛ به قابلیت اعتماد بالای آن همـواره به عنوان پایه در رتبه بندی AV-Test به شمار می رود. مایکروسافت همچنین برای بازبینی حفاظت آن با اضافه کردن سرویس تجزیه نقد قدیم نگر ابری جهت شناسایی نقض ها تلاش می نماید . نتایج این تلاش ها System Center Endpoint Protection بود.

همچنین ، آزمایش های AV مانند همـواره حاکی از کیفیت بالای محصولات BitDefender بود. به نظر می رسد مایکروسافت عمدا جهت مصرف از ضدتروجان های مجانی برای رقابت با کالاها تجاری تلاش نمی نماید . پس اگر به دنبال سطح حفاظت بالا هستید، مایکروسافت آن را برای شما فراهم نمی نماید ، ولی با ویرایش محصولات بقیه صنعت را ترغیب به انجام آن می نماید .

محصولات تجاری بهتر مانند BitDefenderحاوی HIPS (سرویس پیشگیری از نفوذ میزبان) هستند که رفتار سیسـتم ، از عبارت ترافیک اینترنت، را جهت شناسایی تهدیدها اسکن می نماید . اگر تهدید از طریق اسکن فایل ها پیدا شود شاید به عنوان رفتار مشکوک شناسایی شود.

بعلاوه بسیار زیاد ی از محصولات تجاری خوب مانند Norton، زمانی که در وبسایت های اینترنتی یا فایل ها با یک مورد مشکوک مواجه می شوند، از سیسـتم های زیاد دیده شده ی جهت هشدار به کاربر استفاده می کنند کالاها ضد بدافزار هم همه کوکی های ردیابیرا پیدا و حذف می کنند.

یکی دیگر از عوامل، پیشرفت ویندوز مرورگرهای بزرگ در سال های اخیر است. ویندوز و اینترنت اکسپلورر سرویسمشهور خود به نام اسمارت اسکرین جهت وب سایت ها و فایل ها هستند . گوگــل یک مرور ایمن API است، که لینک مخالف لیست سیاه را چک می نماید . گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر و Edge و موزیلا فایرفاکس همه زمان بسياري را صرف نقد برنامـه نویسی وب جهت جستجو حملات رایج و استفاده از تکنیک هایی مانند ASLR می کنند. مدیریت رمز BitDefender's Walletتنها محصول ویندوز است، ولی محصولات دیگری مانند Norton Identity Safe بر روی ویندوز، مکینتاش، iOSو آندروید موجود می باشند .

با تمام این گفته ها هنوز هم فکر می بکنید خرید آنتي ويروس مانند دور انداختن پول است؟ اگر نگـران موتور اسکن هستید می توانید از کالاها رایگان ی مانند AVG و Avira BitDefender مصرف بکنید . اگر مساله شما درمورد پول است، این ها بهتریـن مورد جهت شما می باشند .

مصرف از آنتي ويروس مانند کلاه ایمنی موتورسیکلت است. بسياري از مردم آن را نمی پوشند هرگز با مساله مواجه نمی شوند. اما گاهي افراد هم همیشه آن را می پوشند، اما با تصادفاتی مواجه می شوند که منجر به مرگ آنها می شود.​
 

maminsafari

Registered User
تاریخ عضویت
30 می 2012
نوشته‌ها
173
لایک‌ها
29
محل سکونت
Tehran - Iran
آخه بیت دفندر رو چه به مقایسه با غولهای امنیتی مثل سیمانتک ؟!

اصلآ معلوم هست چی نوشتی ؟! نه سر داره نه ته .
 
بالا