برگزیده های پرشین تولز

خرید آنلاین جم کلش آف کلنز در سایت جم باکس

برند مدیا

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 می 2015
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
از آنجایی که کاربران ایرانی به دلیل تحریم و بسته شده حساب آنها نمی توانند خرید جم کلش رویال انجام دهند ، فروشگاه معتبر جم باکس اقدام به خرید جم کلش اف کلنز نموده و با ارزان ترین قیمت، جهت فروش جم فوری برای بازی کلش و جم کستل کلش اقدام می نماید .

شرکت سوپرسل به تازگی پس از بازی های کلش اف کلنز-بوم بیچ-هی دی- اقدام به انتشار بازی زیبا و پر طرف دار Clash Royale نموده است. این بازی تا کنون موفق شده است در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور امتیاز ۴.۸ ستاره را دریافت نمایید. بازی کلش رویال همانند دیگر بازی های شرکت Supercell به صورت دانلود رایگان اما خرید درون برنامه ای انتشار یافته است به این صورت که شما برای پیشرفت سریع و به دست آوردن کارت های جدید یا سکه می توانید اقدام خرید جم کرده و به سرعت هر آنچه نیاز دارید فراهم نمایید. لازم به ذکر است خرید جم کلش رویال از ملزومات این بازی نبوده و صرفا بر عهده شخص شماست که برای آن هزینه کنید یا با صبر و تحمل بازی خود را ادامه دهید! خرید جم در بازی کلش اف کلنز و کلش رویال، موجب افزایش سرعت پیشرفت بازی می شود. فروشگاه جم باکس با قیمت ارزان، جم کلش و جم کلش رویال را برای شما فراهم نموده است.جهت دسترسی آسان تر برای خرید ، آدرس جم باکس را در مروگر خود ذخیره نمایید.راهنمای خرید جم .

خیلیها سوال داشتن special offer reward چه طوری در شاپشون نمایش داده بشه!! ما در این پست اموزش رویت شدن افر های موحود شاپ رو تهیه کرده ایم.

#مرحله1 ابتدا از اینکه بازی شما به جیمیلتون متصل هست مطمن شوید!! از مسیر تنظیمات بازی قسمت گوگل – اگر گوگل به رنگ سبر هست یعنی اینکه متصل هستید اگر قرمز هستش روش کلیک کنید و مراخل رو انجام بدید تا متصل بشید.

#مرحله2 بازی رو کلا ببندید! یعنی کلا خارج بشید حتی از تسک منیجر.

#مرحله3 وارد تنظیمات گوشی بشید و به مسیر زیر بروید setting>apps>mangeapps> و یا تنظیمات>برنامه ها> خوب حالا باید برنامه play store رو پیدا کنید و روی اون کلیک کنید سپس بر روی گزینه Clear data یا حذف محتوا کلیک کنید و تایید کنید.

#مرحله4 اگر قند شکن دارید از اون استفاده کنید و وارد بازی بشید اگر هم ندارید بدون اون وارد بشید به احتمال زیاد براتون نمایش داده میشه. اگر قیمت های جم ها برای شما نمایش داده میشه و شما افری نمیبنید یعنی اینکه شما فعلا افری در بازی کلش رویال خود ندارید. پس از طی این مراحل و دیدن special offer reward در بازی کلش رویال میتونید به راحتی به وب سایت معتبر ما مراجعه کرده و در قسمت خرید بسته های ویژه کلش رویال افر خود رو خرید کرده و به صورت تضینی دریافت نمایید.

منبع : gembox.in
 
بالا