برگزیده های پرشین تولز

irmecir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
تاریخچه گنجینه
به استحضارمیرساند شرکت گنجینه،تولید کننده تجهیزات کتابخانه ای و اداری با ربع قرن تجربه وارائه باکیفیت ترین تجهیزات کتابخانه ای و رعایت استانداردهای بین المللی موارد زیر را تقدیم حضور میدارد. این شرکت با استفاده ازکاربردهای نوین صنعت چوب وMDF وبکارگیری ماشین آلات متنوع ودقیق،کلیه تجهیزات کتابخانه ای مورد نیازکتابخانه ها راتولید وبا خدمات پس ازفروش پشتیبانی مینماید. ارائه مشاوره،طراحی وجانمایه کتابخانه هاهمراه بالحاظ نمودن نظرات مشتریان که کارفرمایان اصلی ما میباشند همواره در توسعه کیفی تولیدات این شرکت نقش موثر داشته است .با عنایت به موارد فوق و اشتیاق به همکاری مضاعف با مجموعه کتابخانه های زیرمجموعه آننهاد محترم ،به پیوست رزومه شرکت و لیست اسامی برخی ازکتابخانه ها که در تجهیز آنها نقش اساسی داشته ایم همراه با بروشور تولیدات جهت استحظار ودستور همکاری تقدیم حضور میشود.فرصت را مغتنم شمرده مقدم مدیریت ها وکارشناسان محترم آن نهاد رابرای بازدید ازکارگاه این شرکت در اصفهان وملاحظه پروسه تولید ورعایت کیفیت ها را گرامی میداریم.

شماره تماس:
۰۳۱-۳۶۵۴۰۸۴۲
آدرس شرکت :
آدرس: اصفهان جاده شیراز روبروی شماره گذاری خیابان شهید مدنی پلاک ۱۷
آدرس فروشگاه اینترنتی:
https://www.ganjinehco.com


فروش انواع میز تحریر،تولید کننده تجهزات کتابخانه ای٬ خرید میز تحریر٬ فروش میز تحریر٬ فروشگاه اینترنتی گنجینه٬ میز تحریر٬ میز تحریر تاشو٬ میز تحریر دخترانه٬ میز تحریر کلاسیک٬ میز تحریر نوجوان٬ میز تحریر یک نفره٬ میز مطالعه٬ میز مطالعه استاندارد٬ میز مطالعه چوبی٬ میز مطالعه دیواری٬ میز مطالعه کتابخانه ای٬ میز مطالعه کودک

نقد و بررسی میز تحریر چوبی کشو دار گنجینه :
میز تحریر یک نفره گنجینه مدل یک نفره با پایه ای از چوب چنار یک مجموعه زیبا و مقاوم برای فضاهای کتابخانه ای است. در فضاهای کتابخانه ای که مملو از قفسه و کتاب هستند نباید عنصری وجود داشته باشد که با فرم پیچیده موجب آشفتگی بیشتر فضا شود. البته در فضاهایی که منحصرا برای مطالعه تعبیه شده اند نیز، فرم های پیچیده باعث پرت کردن حواس مخاطبان می شود. بنابراین میز و صندلی یک نفره مطالعه گنجینه ، با فرمی ساده و رنگی گرم، بهترین انتخاب برای فضاهای کتابخانه ای هستند.


میز مطالعه و میز تحریر چوبی بزرگسال

علاوه بر آن در این فضاها میز مطالعه باید به گونه ای باشد تا حداقل دید را برای کاربر ایجاد کند تا دچار حواس پرتی نشوند؛ همچنین صندلی مطالعه نباید نرم باشد زیرا راحتی بیش از حد موجب خواب آلودگی کاربران در فضای آرام کتابخانه می شود. این میز و صندلی مطالعه گنجینه با فرم منحصر به فرد خود به خوبی به تمام این نیازها پاسخ داده است.

میز تحریر (میز مطالعه) گنجینه مناسب برای نوجوانان و جوانان میباشد و ظاهری زیبا و برای دختران و پسران مناسب می باشد.
طبقه ای نیز بر این میز قرار گرفته تا کاربر کتاب ها و سایر لوازم اضافی خود را بر آن قرار دهد و مانع از آشفتگی سطح میز خود شود. همه این موارد میز و صندلی کتابخانه مناسبی برای مطالعه کاربران فراهم کرده است. بر روی این میز کتابخانه برای استحکام بیشتر روکشی ملامینه قرار دارد و پایه های صندلی کتابخانه به پاشنه هایی پلاستیکی مجهز شده اند تا صدایی ناشی از جابجایی صندلی ها بر انواع سطوح ایجاد نشود. این قابلیت نکته مهمی برای فضای آرام کتابخانه است که علاوه بر آن مانع از لقی و سرخوردگی صندلی و در نتیجه برهم زدن آرامش کاربر خواهد شد.
برای خرید میز و صندلی مطالعه گنجینه هم اکنون از فروشگاه اینترنتی گنجینه اقدام کرده و با سفارش تعداد مورد نیاز خود بدون دغدغه محصول را در محل مورد نیاز خود تحویل بگیرید.


میز مطالعه و میز تحریر چوبی بزرگسال


نقد و بررسی صندلی مسافرتی تاشو چوبی گنجینه:
صندلی تاشو مسافرتی چوبی گنجینه یکی دیگر از صندلی های مخصوص سفر های طولانی و عادی بوده که در میان سبک ترین و کاربردی ترین کالاهای سفری قرار می گیرد. محصولی که تماما چوب مرغوب چنار تهیه و ساخته شده است. پایه ها نیز تماما از چوب طبیعی چنار با رنگ مخصوص تهیه و ساخته شده اند که باعث شده در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم باشد. اما نشیمنگاه این صندلی نیز ساخته شده از چوب چنار در ابعاد ۳۰ سانتیمتر در ۳۰ سانتی متر می باشد که این قسمت نیز همانند پایه های این صندلی تاشو در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. از قابلیت های بسیار خوب این صندلی، تاشو بودن آن می باشد. قابلیتی که سبب می شود تا حجم آن را کوچکتر کرده و در هنگام حمل و نقل به مکان های مختلف جای گیری کمتری را داشته باشد.


صندلی و میز مسافرتی تاشو چوبی

جمع و باز کردن آن نیز در مدت زمان چند ثانیه صورت می گیرد. اما با کیفیت بودن این نوع صندلی را می توان در باز و بسته شدن این صندلی دید. لولاهایی که در مدت زمان طولانی حتی با کارکرد بسیار زیاد هیچ مشکلی را در خود نخواهند دید. در کل این نوع صندلی های جدید سفری را می توان در بین پر طرفدار ترین نشینگاه های سفری قرار داد. میز و صندلی های تاشو مسافرتی در هنگام سفر میتواند همراه بسیار خوبی برای شما باشد ، این نوع محصولات در ابعاد های کوچک دو نفره و چهار نفره تولید میشوند



کیفیت در ساخت:
این صندلی به شکلی چندتکه ساخته و طراحی شده است؛ به نحوی که تکیه‌گاه دسته، نشیمنگاه و تکیه‌گاه آن به وسیله‌ی پیچ به یکدیگر وصل شده‌اند. البته نوع اتصال این صندلی به شکلی است که پیچ‌های به‌کاررفته روی آن به شکلی محکم به بدنه چفت شده‌اند تا فشارهای واردشده باعث شل‌شدن اتصال آن‌ها نشود.


صندلی مسافرتی تاشو چوبی

مناسب برای مسافرت :
برای کسانی که سفرهای زیادی را تجربه می‌کنند یا برای تعطیلات آخر هفته‌ی خود برنامه‌ی طبیعت‌گردی دارند، استفاده از صندلی‌هایی نظیر صندلی سفری تاشو گنجینه می‌تواند کمک بسیار مناسبی باشد تا لحظاتی آسوده را سپری کرده و اوقاتی خوش را در سفر سپری کنند.


صندلی مسافرتی تاشو چوبی

صندلی و میز های تاشو مسافرتی یکی از بهترین وسیله های مخصوص نشستن و خوردن غذا بر روی آن ها در سفر های مختلف که در انواع مختلفی ساخته و طراحی شده اند. این سری از صندلی ها و میز های تاشو در واقع به صورتی طراحی شده اند تا بتوان آن ها را به اندازه یک کیف به اندازه لپ تاپ جمع کرد.شرکت تولیدی گنجینه مفتخر است اولین صندلی های تاشو مقاوم را تمام از جنس چوب تهیه و تولید نماید که ابعاد و اندازه اهای مختلفی ارائه می گردد. از این صندلی ها می توان در هر سفر کوتاه و بلند در هر شرایط آب و هوایی با خیالی آسوده استفاده کرد.

انواع صندلی تاشو و انواع میز تاشو با کیفیت بالا و قیمت مناسب در گنجینه.
 
بالا